به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۱۶۲۰۰۴
استیلی:

کرانچار را هم به PEC راه ندادند!

گروه ورزشی: مدیرفنی تیم ملی امید می‌‎گوید:«در حال حاضر از لحاظ محل تمرین مشکل داریم. در فصلی هستیم که زمین تمرین خوب کمتر پیدا می‌شود.»
کرانچار را هم به PEC راه ندادند!
تیم ملی امید در حالی خود را برای رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند که اگرچه موانع و مشکلات زیادی برای رسیدن به اهداف این تیم وجود دارد، اما هیچ‌گاه نومیدی در اردوی امیدها به چشم نمی‌خورد و همه برای تحقق یک هدف بزرگ یعنی رسیدن به المپیک بعد از نیم‌قرن امیدوار هستند.با این حال امیدها به خاطر لغو بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی و البته اجازه نیافتن برای استفاده از امکانات بدنسازی ساختمان مشکلات زیادی دارند.حمید استیلی درباره روند فعلی تیم ملی امید گفت: «در حال حاضر اردوی دوم خود را برگزار می‌کنیم.در اردوی اول بازیکنانی را دعوت کردیم که توسط مربیان خود به ما معرفی شده بودند و در اردوی فعلی نیز 43 بازیکن ازجمله لژیونرها حضور دارند. قرار بود در این اردو که در روزهای فیفادی برگزار شد، دو بازی دوستانه با عراق برگزار کنیم که عراقی‌ها روز آخر انصراف دادند.البته به دنبال حریف جایگزین از آسیای میانه بودیم که زمان کم بود و این موضوع محقق نشد. در هر صورت کرانچار تصمیم گرفت در این اردو بازی‌های بین‌تیمی برگزار کرده تا برای اردوهای بعدی، بتوانیم یک حریف قوی و خوب برای محک زدن بازیکنان انتخاب کنیم.»

استیلی درباره همکاری نکردن باشگاه ها با تمی ملی امید می گوید:« قبل از اینکه کار را شروع کنیم این مشکلات را می‌دانستیم و در جریانش بودیم. به همین دلیل از فدراسیون خواستیم مصوبه‌ای داشته باشد تا باشگاه‌ها را در این خصوص موظف کند. قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی باشگاه‌ها نیز به جز یکی دو باشگاه همکاری خوبی داشتند که البته بازیکنان باشگاه‌هایی که همکاری نکردند هم محروم شدند.خوشبختانه در این دوره به خاطر این مصوبه همکاری‌ها بهتر شده و از این لحاظ مشکل خاصی نداریم. ما هم سعی کردیم به باشگاه‌ها آسیب نزنیم و در روزهای فیفادی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.»مدیرفنی تیم ملی امید درباره حضور لژیونرها در تمرین تیم ملی گفت:«در روزهای فیفادی ما این بازیکنان را برای اردوها دراختیار خواهیم داشت. الان هم سه بازیکن لژیونر کشورمان در تمرینات حاضر هستند و از این لحاظ مشکلی نیست.»استیلی درباره اینکه تیم ملی نتوانسته از امکانات تیم های ملی استفاده کند گفت:« در حال حاضر از لحاظ محل تمرین مشکل داریم. در فصلی هستیم که زمین تمرین خوب کمتر پیدا می‌شود. البته قصد داشتیم برای این اردو به مشهد برویم که به خاطر بازی از قبل تعیین شده با عراق این سفر را لغو کردیم اما اگر این شرایط ادامه‌دار باشد حتما برای اردوی بعدی به یکی از استان‌ها که زمین و امکانات خوبی دارد سفر خواهیم کرد.

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که طی یک ماه‌ونیم گذشته کیفیت چمن این زمین آنقدر خراب شده است. البته تمرینات زیادی روی آن برگزار می‌شود که در خرابی این زمین تاثیر‌گذار است. ما هنوز نتوانستیم حتی داخل آنجا را هم ببینیم. یکی دو دفعه هم برای تماشای امکانات به این ساختمان رفتیم، اصلا کسی نبود که در را باز کند تا از نزدیک امکاناتش را ببینیم!»تیم ملی امید نتوانسته از زمین و ساختمان "پک" استفاده کند. استیلی در این مورد می گوید:« منتظر بودیم که اگر کادرفنی تیم ملی امید احتیاج داشته باشد، درخواست‌مان را مطرح کنیم. در هر صورت این ساختمان و امکاناتش را هنوز از نزدیک ندیده‌ایم و فقط از طریق برنامه 90 و تلویزیون، ساختمان پک و تجهیزاتی که در آنجا موجود هست را دیده‌ام.این ساختمان برای همه رده‌های سنی‌ است. این بار آقای تاج را ببینیم در این خصوص با وی صحبت خواهم کرد و پرس‌وجو می‌کنم که آیا می‌توانیم از این ساختمان استفاده کنیم یا خیر. فعلا هیچ تیمی جز تیم ملی بزرگسالان از تمامی امکانات این محل استفاده نکرده است.»
مرجع : خبرآنلاین