به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۶۳۱۲۰

واکنش استقلال به بیانیه سپاهان

گروه ورزشی: معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: دوستانی به داوری معترض هستند که خودشان به تازگی از همین اشتباهات داوری بهره برده‌اند.
واکنش استقلال به بیانیه سپاهان
علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره صحبت های به وجود آمده درباره داوری بازی سپاهان و استقلال گفت: باشگاه استقلال همواره بر سلامت جامعه داوری ایران تاکید دارد و آن را سرلوحه رفتار خود قرارداده است. داوران بسیار خوبی در فوتبال ما حضور دارند و مهم ترین تورنمنت های فوتبالی را با موفقیت و سربلندی قضاوت کردند.وی ادامه داد: از فینال المپیک تا فینال جام جهانی و رده بندی جام جهانی و رقابت های آسیایی همگی مسابقاتی هستند که داوران ما با موفقیت آن را قضاوت کرده و باعث سربلندی فوتبال شدند و ما به آنها افتخار می کنیم. می توان گفت داوری ما از فوتبالمان جلوتر است، در داوری بانوان هم به تازگی افتخار آفرین شده ایم که همه این‌ها نشان از پیشرفت داوری کشورمان دارد.معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی خود هم اذعان داشت که اشتباه در فوتبال امری طبیعی است، همان طور که هر انسانی اشتباه میک ند. باشگاه استقلال هم در این فصل بارها از اشتباهات داوری ( که بدون تردید غیر عمدی بوده ) لطمه خورده است.

اما از آن طرف دوستانی به داوری معترض هستند و سعی دارند با بیانیه ها و صحبت های خود داوری و صداقت آن را زیر سئوال ببرند که خودشان به تازگی از همین اشتباهات داوری بهره برده اند.خطیر که با سایت باشگاه استقلال گفتگو کرده است، در پایان گفت: البته به این نکته اذعان داریم که اشتباه، برای هر فردی در هر جایگاهی پیش می آید و اشتباه داوری هم جزیی از فوتبال است همانطور که یک بازیکن و یا مربی در زمین بازی اشتباه می کند اما زیر سئوال بردن بی طرفی داوران، حرکتی ناشایست و بی احترامی به همه جامعه داوری و فوتبال این مملکت است باشگاه سپاهان چندی پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود امیدوار است از داوری بازی با استقلال متضرر نشود.دو تیم استقلال و سپاهان ساعت ۱۶:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
مرجع : مهر
برچسب ها: استقلال سپاهان