کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«مرگ خاموش» در سراشیبی پایان

صبا , 7 آبان 1397 ساعت 10:30

گروه فرهنگ و هنر: تصویربرداری سریال «مرگ خاموش» این روزها در تهران مشغول انجام است و به زودی راهی خارج از کشور خواهند شد.


تصویربرداری سریال «مرگ خاموش» این روزها در تهران مشغول انجام است و عوامل آن کمتر از ۱۰ روز دیگر برای تصویربرداری سکانس‌های پایانی راهی خارج از کشور خواهند شد.درحال حاضر۷۰ درصد از سریال پر بازیگر «مرگ خاموش» تصویربرداری شده است .سامیه لک در نقش الهه و رضا مولایی در نقش سروش دو کاراکتر جدید را در کارنامه هنری شان تجربه می‌کنند و با ضبط سکانس‌های مشترک، این دو هنرمند به سکانس‌های پایانی شان در این سریال ۶۰ قسمتی نزدیک شده اند .گفتنی است ؛ سریال «مرگ خاموش» با بازی سعید راد، حمید عطایی، پرویز فلاحی پور ، پریوش نظریه ، علیرضا جلالی تبار، سامیه لک، رویا میر علمی ، ستاره اسکندری ، رضا مولایی و .. در خصوص امنیت نرم و شروع مراقبت از آن درخانواده است .در این سریال یک گروه پلیسی _ امنیتی درگیر داستانهایی مثل امنیت نرم ، مواد مخدر و .. می‌شوند که صحنه های جذابی را رقم خواهد زد.

عوامل این سریال عبارت اند از : تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسندگان فیلمنامه : هومان فاضل/مرتضی اصفهانی، مشاور تهیه و مدیرتولید: مرتضی متولی، جانشین تولید : کامیاب متولی، مدیر تصویربرداری : علیرضا وداد تقوی، تدوینگر : سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری : حمیدرضا یارند پور، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، آهنگساز : آرش بادپا، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس : مرجان گلزار، طراح گریم : مهدیه اعرابی، مدیر برنامه ریزی : سیدجواد حسینی ،دستیار اول کارگردان : محمد عزیزی، جلوه های ویژه بصری : مهدیار سزاوار، مشاور پروژه و ناظر کیفی : مرتضی اصفهانی.مرگ خاموش به قلم هومان فاضل و مرتضی اصفهانی، به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در حال تولید است


کد مطلب: 163366

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/163366/مرگ-خاموش-سراشیبی-پایان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir