به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۳۷

احمدی‌نژاد‌: امام‌زمان تاچهارسال‌دیگر می‌آید

احمدی‌نژاد‌ را چاق‌ تحویل دادیم؛ لاغر‌ گرفتیم!
گروه سیاسی: شب گذشته طی مراسمی با حضور تعدادی از نمازگزاران و خانواده‌های محله نارمک تهران از محمود احمدی‌نژاد تقدیر شد؛ در شبی که وی در سخنرانی‌اش حرف سیاسی نزد و در برابر پرسش‌های مکرر خبرنگاران، سکوت کرد، طفره رفت و لبخند زد و البته پیش‌بینی کرد که امام زمان تا چهار سال دیگر ظهور می‌کند.
احمدی‌نژاد‌: امام‌زمان تاچهارسال‌دیگر می‌آید
به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در این مراسم گفت: خدا را سپاسگزارم که توفیق حضور دوباره در جمع مومنین و نمازگزاران و هم‌محله‌ای‌های خوب و عزیزمان را داد. از هیات امنای مسجد نارمک و امام جماعت این مسجد کمال تشکر را دارم چراکه من توقع تقدیر و تشکر نداشتم.
وی با بیان اینکه "باورم این است که ما بدهکار خانواده شهدای هستیم"، افزود: ما همواره بدهکار مسئولیت‌های عظیم الهی خود هستیم و چنانچه خدا توفیقی می‌دهد که حتی به ظاهر بخشی از این بدهکاری را بپردازیم باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم که این توفیق را به ما داده است.

احمدی‌نژاد افزود: خدا را شکر می‌کنم که به محله خود برگشتم. این را نه به دلیل تعصب محلی بلکه به این دلیل می‌گویم که افتخار این است که از کودکی در این مسجد بزرگ شدم و نماز و قرآن خواندن را در این مسجد یاد گرفتم. من در این مسجد با امام و ارزش‌های اسلامی آشنا شدم. رییس‌جمهور سابق با بیان اینکه "بزرگترین افتخار من خادمی مسجد است"، اظهار کرد: من به عنوان کوچکترین عضو این محل افتخار می‌کنم که در بین شما اهالی مسجد باشم. افتخار می‌کنم که می‌توانم به مسجد بیایم و این مسجد را جارو بزنم، چراکه خادمی مسجد بزرگترین افتخار من است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه "ما بنده‌ایم و ارباب، فرد دیگری است"، با اشاره به میلاد امام رضا(ع) گفت: امروز روز میلاد امام رضا(ع) است و باور همه ما این است که امروز همه ملکوت و هستی ذره ذره وجود همگی خوشحالند و این خوشحالی به دلیل وجود امام است ما از زمانی که چشم باز می‌کنیم پدران و مادران ما را با اهل بیت آشنا می‌کنند و عشق اهل بیت در ما رشد پیدا می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه راه انسان شدن و رسیدن به خدا یک راه بیشتر نیست، افزود: راه رسیدن به خدا امام است چراکه امام حلقه اتصال بین عالم و خدا است. خداوند به بشریت لطف کرد و یک حلقه اتصال به نام امام خلق کرد. همه موجودات عالم نشانه هستند اما امام تجلی عظم است. خدای متعال نعمتی بالاتر از امام برای بشریت خلق نکرده است، چراکه امام صراط مستقیم و راه ارتباط با آسمان‌ها است دینداری با امام معنا می‌دهد.

وی بزرگترین توطئه شیطان را غافل کردن انسان از امام دانست و اظهار کرد: گسترش عدالت و تحقق آروزها زمانی امکان می‌پذیرد که همگی به امام وصل شوند چرا که کسی که به امام متصل می‌شود مانند لامپی است که به نیروگاه وصل می‌شود. احمدی‌نژاد با بیان اینکه "بشریت به دلیل جهل خود و فتنه شیطان 11 امام را کشت"، گفت: برخی حاضرند برای دو روز مقام تمام بشریت را به آتش بکشانند من کشورهایی را دیدیم که مردمش ثروت فراوانی داشتند اما به دلیل جهل خود در فقر به سر می بردند.

احمدی‌نژاد در ابتدای ورود به مسجد توسط نمازگزاران حاضر در مسجد جامع نارمک مورد استقبال قرار گرفت. وی پس از نشستن در شبستان مسجد، در پاسخ به پرسش خبرنگارانی که به او مراجعه می‌کردند با لبخند عید را به آنها تبریک می‌گفت: «امشب عید است و فقط راجع به عید صحبت می‌کنیم». زمانی که احمدی‌نژاد برای سخنرانی به سمت جایگاه می‌رفت، یکی از نمازگزاران فریاد زد: احمدی‌نژاد وقتی رفت چاق بود. ما احمدی‌نژاد را اینطور تحویل شما دادیم که الان لاغرش کردید؟! در پایان این مراسم، احمدی‌نژاد در حلقه خبرنگاران و برخی از نمازگزاران به سمت درب ورودی حرکت کرد و در این بین با پرسش‌های پرشمار خبرنگاران و برخی از نمازگزاران مواجه شد. یکی از خبرنگاران خطاب به احمدی‌نژاد گفت: خبرنگاران دوست دارند یک نشست خبری با شما داشته باشند و در مورد هشت سال خدمات شما سوالاتی بپرسند. آیا شما چنین وقتی را برای آنها در نظر می‌گیرد؟ احمدی‌نژاد پاسخ داد: من هم این کار را دوست دارم. زمانی که وقتش برسد حتماً این کار را انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه "زمانی که می‌بینید جمعیت استقبال‌کننده از شما، کم شده است چه احساسی دارید؟" گفت: برای من هر یک نفر به اندازه همه جهان ارزشمند است. احمدی‌نژاد در برابر پرسش یکی دیگر از خبرنگاران که پرسید "به نظر شما چرا در سال‌های اخیر اصولگرایان شما را تنها گذاشتند؟"، ابتدا سن و سال خبرنگار و سپس رشته تحصیلی وی را پرسید و بعد هم به او توصیه کرد که به جای پرداختن به این مسایل، درسش را بخواند!

یکی از نمازگزاران نیز خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد آیا ما می‌توانیم از الان تبلیغات خود را برای چهار سال دیگر شروع کنیم؟ احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: آیا شما می‌گویید تا چهار سال دیگر امام زمان(عج) نیاید؟ امام زمان تا چهار سال دیگر می‌آید و همه دنیا را اصلاح می‌کند. وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: منظورتان چیست؟ منظورتان این است که نورش چقدر است؟ میوه هست یا نه؟ شیرینی و چای؟ یک عده حرف می‌زنند، یک عده گوش می‌دهند، دوباره حرف می‌زنند، عده دیگری گوش می‌دهند، دستور جلسه می‌گذارند، بحث می‌کنند، بعد تصمیم می‌گیرند. خبرنگاری هم به احمدی‌نژاد گفت که "بعد از رفتن شما، گفته می‌شود که با کامیون، هدایایی را از ریاست جمهوری خارج کرده‌اید"، و وی پاسخ داد: حرف زیاد می‌زنند.

۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۴۱
ابتدا سن و سال خبرنگار و سپس رشته تحصیلی وی را پرسید و بعد هم به او توصیه کرد که به جای پرداختن به این مسایل، درسش را بخواند!
واقعا این بشر یا خیلی حالیشه یا خیلی زرنگه (129758)
لاله
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۴۲
شایدم فک میکنه جواباش خیلی بامزس! (129966)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۴۱
برو ایشاا... با چاوز محشور بشه...! (129759)
قاسمی بجد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۴۴
بفرما !!! خودش رو امام زمان هم کرد ! (129860)
فرد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۹
این افراد و انجمن گمراه حجتیه، ظهور امام (عج) را مدیون خود خواهند دانست و حتما برای ایشان هم می نویسند "ایام عزت مستدام"! (129911)
ااا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۱۵
میخوام بدونم این چه رویی داره....!!!! (129926)
وحيد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۴۵
عزيزان دل بنده. چرا از اين انسان هنوز خبر ميذارين؟؟؟؟؟؟

بابا بيخيال ديگه رفته... يادتون شده هشت سال خاتمي رو چيكار كردن؟ حالا چرا تو سايت اصلاح طلب از اين فرد خبر ميذارين؟ بذارين با همون افكارش فراموش بشه يا حداقل اسمي از اين شخصيت نيارين و داغ دلمون رو تازه نكنين. ممنون (129762)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۱۲
باید می گفتی چرا خبر رو تکه تکه میذاری
این همه خبر نوع خبر شما بو دراه !!!!!!!!!!!!!! (129924)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۵۴
اصلا نباید تحویل میدادی (129766)
لاله
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۱:۰۱
میشه خواهش کنم دیگه ازین آدم هیچ خبری کار نکنین آیا؟؟؟ (129768)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۱:۰۴
وجداناً اگر یکی از اصلاح طلبان در مورد مسائل امام زمان و غیره ادعا و یا پیش بینی میکرد به انواع و اقسام تهمتها متهم نمی شد؟؟؟؟؟
ایشان می گویند:" حرف زیاد می زنند"
بله هشت سال مملکت رو به خاک سیاه نشوندی و فرصت سوزی کردی هیچکس هم نتونست چیزی رو به تو ثابت بکنه.!!!! آخرش هم معامله کردی تا مصونیت قضایی داشته باشی.!!!! چرا که خوب کارت رو بلدی.!!!!!!!! (129769)
رحمان
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۱۴
خوب حرف زدی ولی درست نگفتی مواظب باش تقوا داشته باش (129925)
محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۱:۳۰
دکتر هر زمان که بیایی رای اول و آخر ما برای توست پاک ترین و مظلوم ترین رئیس جمهور این مملکت محمود احمدی نژاد بود در هیچ دوره ای سابقه نداشته این همه هجمه علیه یک آدم شکل بگیرد دوست و دشمن او را می زدند خدا نکند دکتر حرف بزند چون در آن صورت باید منتظر یک انقلاب دیگر باشیم (129775)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۰۱
تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید، ولی نمی‌شه فهموند (129782)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۳۹
آفریـــــــــــــــــــن (129965)
یاسر
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۴۶
حاجی هوله رو بانداز رو دوشت سرما میخوری... آفرین (129807)
yas
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۰
خچالت بکش از این حرفات. تا کی .......؟؟؟!!! (129811)
لاله
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۲
خدا بالاخره شفات میده .غصه نخور (129813)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۰۴
آقای خراسانی مثل اینکه شما نمیفهمی...... دلار 800 تومانی شد 3500- پراید 7 میلیونی شد 20 میلیون... مایحتاج مردم تا 3 برابر افزایش قیمت داشتند.. حالا شما باز سنگ این را سینه بزن... (129821)
یی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۱۱
...........مملکتو به خک سیاه نشونده حالا میای طرفداریشو میکنی
متاسفم برات!!! (129832)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۲۲
جناب محسن خراسانی
چقدر گیرت اومده که این قدر سنگشو به سینه میزنی؟؟؟ یه نگاهی به منفی ها بنداز!!! (129842)
دختر ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۱
دلم میخواد حرف بزنه تا قیمتی علیهش برپا بشه....اون موقع خیلی چیزا مشخص میشه.... (129845)
امید
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۴
آقای محترم ............مگه دین نگفته پیش بینی زمان ظهور درست نیست ؟.......
پاک ترین دولت رو هم دیدیم ، بزرگترین اختلاس ها توی پاک ترین دولتتون رخ داد .
بابا برین کنار ، بزارین مردم نفس بکشن . (129849)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۵
معنی پاکی را فهمیدیم (129850)
naser
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۷
برو آقاي خراساني ...من كه دور اول به احمدي نژاد راي دادم به شدت از رايم پشيمونم ولي دوره دوم راي ندادم وجدانم راحتتر بود ولي الان دارم ميبينم اين مرد چه كارايي كه نكرد در حق مردم واقعا من موندم اين آقا اصلا كي بودن چه كردن وچيكار ميخاد بكنه ؟
يه روايتي از معصومين داريم كه ميگه هر كس از شما زمان برا ظهور تعيين كنه دروغگوست . ايشون نميدونم چرا چسبيدن به امام زمان (عج)نه به اون اوايل رياست جمهوري كه سخنانشونو با دعاي امام عصر شروع ميكردن نه به اخراي رياستشون كه ... در كل ازش خبر ننويسين داغ دلمون تازه نشه بهتره (129853)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۴۵
بشین بینیم با.والا اندازه جواب دادنم نیستی چیزی برات بنویسم (129861)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۲
آقای محسن خراسانی دوست عزیز
لطفا از خودت مایه بزار نه از مردم عزیز و فهمیده ایران
فقط 2 نفر باهات موافقن 65 نفر مخالف ، اینو میتونی در مقیاس بزرگتر و در جامعه فهیم ایران تعمیم بدی
0.03 درصد موافق احمدی (129867)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۵
زرشک............................ (129873)
فرهاد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۰۲
تو كه راست مي گي (129885)
یک ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۲
دکترتون با این همه. . ... باشه مال خودتون . شماها. . . از قبل این ادم به یه نوایی رسیدید و مثل خودش حاضرر به از دست دادن اون نیستید . (129889)
یک ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۲۰
اقای به اصطلاح دکتر محمود احمدی نژاد هشت سال با بی کفایتی. . . . . ایران رو به مرز نابودی کشیدی حالا هم که رفتی ادای نوستراداموس رو در میاری .واقعا هیچ دشمنی مثل تو نمیتونست اینجوری مملکت رو از بین ببره . . . . (129895)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۲۶
حدیث موثق داریم که فرموده اند کسی که برای ظهور امام زمان وقت تعیین کند کذاب است. در اینترنت جستجو کنید خواهید یافت. (129899)
معین
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۲
اره می دونی هر انسانی یه لیاقتی داره لیاقت شما ها هم همینه که یه ادم بیاد پول هایتون رو بخوره یه ابم روش بعد براش بنویسید (دکتر هر موقع بیایی رای اول و اخر ما برای توست)هر انسانی لیاقتی داره! (129904)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۲
خداییش کجای این پاکه رو چه حساب؟ (129905)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۲۹
لایقت همینه (129961)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۳۰
اگر روحانیم مثل خاتمی ناکارآمد باشه بعد 4 یا 8 سال دیگه بای منتظر موجودی مثل احمدی نژاد دیگری بود
مواظب باشید (129962)
سلیم ایرانی
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۰۴
آقای خراسانی ، شما و امثال شما الان ضعف تون در اینه که فقط به حرف آدمها و مسئولین توجه دارین یا به کارهایی که در ظاهر و جلوی بقیه انجام میشه.
در اعمال پنهان اونها دقت نمی کنید.
در احوالات اطرافتون دقت نمی کنید.
دنبال بدست آوردن آمار و حقیقت نمی روید.
از ظاهر آدمها حتی قیافه و مقامشون و حرفهای قلمبه سلمبه قانع می شید.(یاد جناب عباسی افتادم که از 12 سال پیش با سخنرانی بازاریابی میکرد)
قصد شناخت آدمها در بلند مدت رو ندارید.
........ (129978)
سلیم
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۰۸
آقای خراسانی ، درباره پاک ترین بودنشون چیزی نمی گم.
ولی درباره مظلوم ترین بودنش باید بدونی که باز ظاهر قضیه رو دیدی.
ایشان فقط در حرف زدن مظلوم بنظر می رسید.
هجمه ی راستی ها هم از سر صداقت نبود. چون حرف زدن دکتر با هماهنگی اونا بود و خواهد بود. (129984)
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۰۵
من کشورهایی را دیدیم که مردمش ثروت فراوانی داشتند اما به دلیل جهل خود در فقر به سر می بردند... (129784)
سجاد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۶
به نظره من باید حتما و به صورته پیوسته ازین آدم و اطرافیانش خبر و مصاحبه پخش بشه آخه تجربه ثابت کرده حافظه تاریخی ما ایرانیا به شدت ضعیفه همونجور که خیلی ها یادشون رفته سید دوسداشتنی چیکارا واسه این مملکت کرد برعکس این احمدی نژاد. (129814)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۹
خیلی نامردی که نظری یه کم باب میلت نباشه چاپ نمیکنی آقای به اصطلاح طرفدار آزادی بیان، الکی هم بهانه اینکه به سایت گیر میدن رو نیار چون به این نظرات بیشتر از نظر من گیر میدن مطمئنا (129819)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۰۰
میلیاردها دلار ثروت.. , هزاران ساعت وقت... , هزاران دانشجو,نخبه,روزنامه نگار,روشنفکر,استاد دانشگاه,سیاسیون کارکشته ریختیم بپای 1 ادم یا یک تفکر...حالا باید به نتیجش بخندیم یا گریه کنیم بکنار.فقط تورو به اون خدایی که سید محمد خاتمی و مصدق و...افرید بذارید این مردو فراموش کنیم... (129820)
حامد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۰۹
به نام خدا.

عزیزانی که میگن خبر از احمدی نژاد پخش نکنید ، غفلت بکنیم چند سال دیگه دوباره میادا! باید زیر نظرمون باشه! (129831)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۱۴
باید از مسئولین تست روانشناسی گرفت (129837)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۴
این اعلام زمان ظهور بدعت است . این سخنان وهن و سبب ناراحتی قطب عالم امکان است. (129847)
میر
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۱
یا صاحب الزمان (عج) ببخشید از نام و اعتبار شما سوء استفاده سیاسی میشه
اللهم عجل لولیک الفرج (129866)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۷
لطفاً دیگه حرف های این آقا رو بازتاب ندهید. (129875)
ali
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۷
یکی از نمازگزاران فریاد زد: احمدی‌نژاد وقتی رفت چاق بود. ما احمدی‌نژاد را اینطور تحویل شما دادیم که الان لاغرش کردید؟!
آقای عزیز زمانی که ایشون اومدن صورت وگونه هاشون پر ازچین وچروک بود وقتی رفت صاف وآینه بود. (129876)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۸
آن مرد رفت! (129879)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۰۰
ایشان استاد کدام دانشگاه است؟! (129880)
فرهاد
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۰۲
ادم ها رو بايد از روي عملكرد او سنجيد نه از روي حرفهاي او احمدي نژادهم امتحانش را پس داده (129882)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۴۶
قلب امام زمان از کسانی راضی است که اسلام و سلامت مردم و محبت و مهربانی را تقویت میکنند.نه کسانی که باعث فقر و تنگدستی مردم شدند و در جامعه فاصله طبقاتی را زیاد کردند و مدام وعده های نا ممکن دادند و باعث بدبینی جوانان شدند (129915)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۱۸
ویستا سانسور از تو بعیده ، لطفا" نظرات چاپ کن.. ممنون (129930)
وحیدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۲۰
پس خدارو شکر که این 8سال تموم شد که لاغرتر این نشه (129932)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۳۹
منظورش اينه 4 سال ديگه مي خواد دوباره كانديد بشه.
داره از خودش يك منجي ترسيم مي كنه. (129939)
123
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۱۸
یعنی مومنین محله نارمک هنوز احمدی نژاد رو نشناختن؟؟؟
شایدم بهشون یه چیزایی رسیده که هنوز براشون مومنه ... (129948)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۱:۵۶
ای بابا... این که ناقصه ...نصفشو که نزاشتین.... (130216)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۳۷
مثل اینکه دکترمون دکتر لازم شده (129963)
جوانان بدبخت از کارهای دکتر خیال باف
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۴۷
بذارید با افکارش حال کند اسم او را نیاورید که هر وقت اسمش را می بینم امپول دگزا می زنم (129967)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۱۵
اعلا م زمان ظهور؟بزرگان فتنه ستیزوبابصیرت کجایند؟کی می خواهندبفهمندفتنه88همین احمدی نژاداست؟ (129989)
مبین
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۱۹
احمدی نژاد بی پول آمد و پولدار رفت
اوس محمود میدونی دجال کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (129991)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۳۳
منظورش پیش بینی نیوده گفته اگر تا 4 سال دیگه اومد چی؟
البته خودشم می خواد دیگران حرفهاش رو اینطوری برداشت کنن. (130001)
ایثارگر
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۵۸
ققط متاسفم برای این ملت که یک همچون فردی ریس جمهور انان بود (130019)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۸:۳۰
چقدر ریا کاری مملکت را ورشکسته کرد بازهم طلبکار است کوته فکر هاییکه از حالا به فکر 4سال دیگر هستند شاید انها هم سر به اخر داشته اند (130037)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۰:۲۴
می فرمایند : کسی که زمان ظهور را مشخص کند دروغ گو است!!! (130134)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۳:۱۲
برو بابا بذار باد بیاد. (130273)