به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۶۳۵۱

مستندات علیه نماينده‌ فتنه‌شناس در دادگاه

گروه سياسي: وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی، با اشاره به بررسی پرونده شکایت مهدی هاشمی از حمیدرسایی گفت: این دادگاه هنوز نتیجه بررسی‌ها درباره پرونده رسایی را اعلام نکرده است.
مستندات علیه نماينده‌ فتنه‌شناس در دادگاه
محمود علیزاده طباطبائی درباره پرونده شکایت مهدی هاشمی از حمید رسایی و مراحل رسیدگی به آن، گفت: این پرونده هنوز در دادگاه ویژه روحانیت در حال بررسی است. وی با بیان اینکه ما مدارک و مستندات خود را مبنی بر غیر واقعی بودن اظهارات رسایی در مجلس به دادگاه ویژه روحانیت تحویل دادیم، تصریح کرد: ولی به دلیل اینکه وکیل حق حضور در دادگاه ویژه روحانیت را ندارد از مراحل بررسی بی اطلاع هستم. طباطبائی خاطرنشان کرد: دادگاه ویژه روحانیت بررسی های خود را انجام داده ولی هنوز نتیجه بررسی ها و حکم احتمالی به ما ارائه نشده است.

عوض حیدرپور نماینده شهررضا نیز با اشاره به بررسی نطق حمید رسایی درباره خانواده هاشمی رفسنجانی، گفت: بنا به درخواست یک شعبه دادگاه ویژه روحانیت برای بررسی نطق آقای رسایی، ما فیلم اظهارات ایشان در صحن علنی مجلس را بررسی کردیم. وی افزود: دادگاه از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خواسته بود تا درباره اینکه اظهارت آقای رسایی در چارچوب ایفایی وظایف نمایندگی بوده یا نه، نظر دهد و لذا ما بر همین اساس تمام نطق آقای رسایی را بازبینی کردیم.

حیدرپور گفت: در دو سه مورد از اظهارات آقای رسایی، نظر هیئت این بود که ایشان خارج از حیطه ایفای وظایف نمایندگی مطالبی را مطرح کرده است. نظر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، توسط رئیس این هیئت به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است. بنابر این گزارش، حمید رسایی 14 مرداد سال جاری در نطق میان دستور خود در مجلس اتهامات سنگيني عليه خانواده آيت الله هاشمي رفسنجاني مطرح کرد که با شکایت خانواده هاشمی روبرو شد.

۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۶
چه فایده اینا هر کاری کنن محکوم نمیشن. ولی یه جوون به خاطر 70 تومن........


می دونم چاپ نمی کنی......... (129816)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۳:۳۹
بگیرن ببرنش زندان تا یه مقدار بصیرتش بیشتر بشه.!!! (129857)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۲
با این نماینده برخورد قانونی نمایید.مجلس جای انسانهای پاک است. (129891)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۸
چرا وکیل حق حضور در دادگاه ویژه روحانیت را ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (129892)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۴:۲۷
چرا به پرونده مالی رسایی در زمانی که در وزارت ارشاد مشغول به کار بود رسیدگی نمی شود!!!؟ پولهایی که به اسم روزنامه اش و برای خرج کردن در امور دیگر گرفته کجا رفته است!!!؟ کی رسیدگی می کند!!!؟ (129901)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۱۶
اصلا این اقا حرفاش باده هواست زیاد جدی نگیرید (129928)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۵۳
رسایی دست بردار از نفاق تو چه ادمی هستی ما را بدبخت کردی (129969)