به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۶۳۵۳۷

کیبورد گوگل ایموجی‌ شبیه خودتان می‌سازد

گروه فناوری: شرکت گوگل یک ویژگی جدید به کیبورد مخصوص خود موسوم به "جی‌برد"(Gboard) افزوده است که می‌تواند ایموجی‌هایی شبیه به کاربر بسازد.
کیبورد گوگل ایموجی‌ شبیه خودتان می‌سازد
ایموجی‌ها(Emoji) یا شکلک‌ها بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند و هر روزه مردم به دنبال استفاده از کاراکترهای جدید هستند.اکنون گوگل یک راه حل ساده ارائه داده است: ایجاد ایموجی شخصی.کیبورد مخصوص گوگل از این پس خواهد توانست طیف وسیعی از ایموجی‌ها را تولید کند که شبیه به چهره کاربر است. این شکلک‌ها شامل تمام ویژگی‌های بارز چهره کاربر نظیر رنگ موها، عینک یا کلاه خواهد بود.روند ایجاد این شکلک‌ها شبیه به روند رایج است. جی‌برد یک سلفی از شما می‌گیرد و از فناوری یادگیری ماشین برای تنظیم ویژگی‌های چهره(رنگ پوست، مو و غیره) استفاده می‌کند و به شما امکان سفارشی کردن ظاهر، از جمله جزئیاتی مانند عینک و خال صورت و غیره را می‌دهد.

در واقع می‌توان ویژگی جدید جی‌برد را یک نسخه ساده‌تر از مموجی(Memoji) اپل یا ایموجی واقعیت افزوده(Emoji AR) سامسونگ در نظر گرفت.این ایموجی‌ها موسوم به "Emoji Minis" بدون در نظر گرفتن زبان، در هر دو نسخه اندروید و iOS از جی‌برد در دسترس هستند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ایموجی