به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۶۴۰۷
بوکس در برزخ بی پولی؛

مشت‌های يوكسورها به ناچار آرام گرفتند!

گروه ورزشی: بوکس همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اما این روزها شرایط به مراتب نابه سامان تری در این فدراسیون دیده می شود.
مشت‌های يوكسورها به ناچار آرام گرفتند!
برزخ بی‌پولی بوکس باعث شده تا اردوهای تیم ملی لغو شود و ملی پوشان به خانه هایشان برگردند. ملی پوشانی که بدون دریافت هیچ حقوقی تمام وقت خود را در اردوهای پر حاشیه تیم می گذاراندند در حالی که قرار بود ملی پوشان بوکس برای آمادگی هرچه بیشتر عازم تورنمنت رومانی شوند در آستانه رفتن به دلیل مشکل روادید از اعزام بازماندند اما مهمترین و شاید تلخ ترین خبر این روزهای بوکس، خبر عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی قزاقستان بود.

مشت زنانی که تا چند روز پیش با هزار امید و آرزو کمبودهای تمرینات را تحمل می کردند حالا با خبر تعطیلی اردو مواجه شدند فدراسیون حتی بابت تغذیه ملی پوشان نیز بدهکار ماند و همه چیز به حالت معوق خود در آمد. اگر چه با این شرایط ما اگر به مسابقات جهانی نیز می رفتیم تنها زنگ تفریحی برای حریفان بودیم. حریفانی که با مسابقات و اردوهای تدارکاتی به مراتب آماده تر از ما هستند.

بنا به گفته کادر فنی تیم ملی هدف اصلی، آمادگی ملی پوشان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است. چگونه از ملی پوشان در مسابقات، انتظار کسب مدال داریم در حالی که توان شرکت در حتی یک مسابقه برون مرزی را نداریم. شاید تنها کاری که در این سال ها در برهه ای از زمان انجام داده ایم اردوی مشترک با داغستانی ها بوده و حالا داغ نرفتن به مسابقات جهانی بر دل ما می ماند.

تیم ملی حالا روزهای پایانی تابستان در خواب زمستانی به سر می برد. ملی پوشان در خانه هایشان تمرینات مشخصی می کنند. برخی از مشت زنان از تیم کنار گذاشته شدند. پتانسیل بوکس ها خیلی بالاست اما توجه کمی به آن می شود. نبود اسپانسر و عدم استقبال حامیان مالی بوکس را منزوی کرده است. این رشته می تواند نمایندگان زیادی در المپیک داشته باشد و اما با این شرایط، پتانسیل های ما به هدر می روند. مشت های بی ادعا و توانمند امروز به ناچار آرام گرفته اند و بوکس چشم انتظار حمایت مسوولان است