به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۱۶۴۷۳۷

فحاشی و رفتار زشت دستیار کی‌روش!

گروه ورزشي: دستیار کارلوس کی‌روش پس از دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران حمله کرد.
فحاشی و رفتار زشت دستیار کی‌روش!
 
به گزارش تسنيم، پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند. در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

طبق گفته خبرنگاری که مورد حمله اوسیانو کروز قرار گرفته است، دستیار کارلوس کی‌روش حتی پس از سوار شدن به اتوبوس بار دیگر قصد داشته به سمت این خبرنگار حمله‌ور شود که این بار بازیکنان تیم ملی مانع از این کار شده‌اند. فیلم حمله‌ور شدن کروز به سمت این خبرنگار نیز وجود دارد که نشان می‌دهد دستیار کی‌روش با الفاظ زشت خود به خبرنگار حاضر توهین می‌کند.
 
سايت "ورزش سه"، هم نوشت: دستیار اول سرمربی تیم ملی با حرکتی عجیب اجازه نداد مربی دروازه‌بانان ایران پاسخ خبرنگار "ورزش سه" را بدهد و به او حمله‌ور شد. دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو در حالی با پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید که برخلاف سرد بودن بازی و هوای مسابقه که به جز درگیری‌های میانه زمین هیچ اتفاق خاصی به همراه نداشت، در پایان با جنجال عجیبی همراه شد. کارلوس کی‌روش و دستیارانش طی روزهای اخیر و همزمان با آغاز اردوی جدید تیم ملی با خبرنگاران ایرانی مصاحبه‌ای نداشتند؛ همچنین سرمربی تیم ملی که روز گذشته نیز در نشست خبری قبل از دیدار برابر ترینیداد و توباگو شرکت نکرد، امشب هم در پایان این مسابقه دوستانه پاسخگوی اصحاب رسانه‌ای که در سالن کنفرانس منتظرش بودند، نشد تا بی‌احترامی و بی‌اعتنایی او به خبرنگاران ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

اما ماجرای بی‌توجهی کادر فنی تیم ملی به اینجا ختم نشد و در حالی که خبرنگار "ورزش سه" قصد داشت در زمان عبور مربیان ایران از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مصاحبه‌ای ویدئویی با الکساندر لوپز مربی دروازه‌بانان ایران داشته باشد و سؤالی از وی بپرسد، با واکنش تند و زشت اوسیانو کروز، دیگر مربی تیم ملی مواجه شد. شایعه‌ای در روزهای اخیر پیرامون مُشت‌های گره کرده از خوشحالی الکساندر لوپز، مربی تیم ملی ایران پس از تساوی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز ژاپن و ناکامی شاگردان برانکو در رسیدن به جام در لیگ قهرمانان آسیا، در رسانه‌ها مطرح شده بود که همین مسئله موجب شد تا خبرنگار ما از این دستیار کی‌روش راجع به این اتفاق پرسشی داشته باشد.

اما پس از سوالی که دوربین "ورزش سه" از لوپز پرسید، اوسیانو کروز به خبرنگار ما حمله‌ور شد، تلفن همراه او را گرفت و پرتاب کرد ولی قائله همین جا به اتمام نرسید و مربی تیم ملی به مدت یک دقیقه مشغول فحاشی و استفاده از الفاظ زشت علیه خبرنگار ما شد؛ در همین حین نیز مارکار آقاجانیان به خبرنگار ما عنوان کرد که وقتی مربیان تیم ملی مصاحبه نمی‌کنند چرا از آنها فیلم می‌گیرد. در حالی که با میانجی‌گری افراد حاضر در صحنه خبرنگار ما به تونل خروجی ورزشگاه و اوسیانو کروز به داخل اتوبوس تیم ملی هدایت شده بود، مجددا نزدیک بود درگیری جدیدی اتفاق بیافتد.

زمانی که کروز دوباره خبرنگار "ورزش سه" را دید، اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد و قصد داشت از اتوبوس خارج شود که بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند دامنه این اتفاق گسترده‌تر شود. کی‌روش و دستیارانش بارها در مدت حضور در ایران نسبت به خبرنگاران ایرانی بی‌اعتنایی‌های زیادی داشتند ولی در هفته‌های اخیر این موضوع در آستانه جام ملت‌های آسیا شدت بیشتری گرفته که بدون شک این اتفاق نمی‌تواند به سود ملی پوشان فوتبال ایران باشد و از سوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران نیز هیچ واکنشی به این رفتارها از سوی مرد پرتغالی نشان نداده است.
برچسب ها: کارلوس کی‌روش