به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۱
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۱۶۵۱۴
نظر سه کارشناس داوری در مورد صحنه اخراج بازیکن پرسپولیس

محسن قهرمانی كمر پرسپوليس را شكست

گروه ورزشي: کارشناسان داوری با نادرست دانستن تصمیم محسن قهرمانی در اخراج سیدمیثم حسینی مدافع تیم پرسپولیس در ابتدای بازی و اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم سپاهان را نادرست دانسته و اعلام کردند خطای اول را بازیکن تیم زردپوش اصفهانی به شکل آشکار انجام داد و با اعلام خطای او، اعلام پنالتی جایز نبود.
محسن قهرمانی كمر پرسپوليس را شكست
در دقیقه 4 بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، میثم حسینی مدافع سرخپوشان با خطای بدون توپ روی بازیکن سپاهان در محوطه جریمه علاوه بر دادن یک ضربه پنالتی به حریف، با دریافت کارت قرمز مستقیم از طرف محسن قهرمانی از زمین بازی اخراج شد.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس اهوازي داوری فوتبال ایران در مورد تصمیم محسن قهرمانی برای اخراج حسینی و اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان گفت: پنالتی اعلام شده به سود سپاهان و علیه پرسپولیس، همچنین اخراج میثم حسینی از پرسپولیس، کاملا نادرست و یک اشتباه آشکار بود. تصمیم‌های داوری در صحنه منجر به اعلام پنالتی برای سپاهان درست نبود. در حرکت آهسته این صحنه که پخش شد، مشخص بود که داور صحنه را از دست داد و کمک‌داور باید به او کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: در این صحنه، خطای اول را بازیکن سپاهان به شکل آشکار انجام داد و با اعلام خطای او، اعلام پنالتی جایز نبود. میثم حسینی هم ضربه سنگینی به حریف نزد. در واقع با پا به او ضربه نزد، بلکه با ساق پا زد. از نظر فنی، ضربه با قسمتی از پا که داخل کفش قرار می‌گیرد، به عنوان ضربه پا تلقی می‌شود. در این صحنه تصمیم درست، اخطار به هر دو بازیکن و اعلام ضربه آزاد برای پرسپولیس بود. پرویز سیار دیگر کارشناس داوری هم در خصوص این صحبنه اظهار داشت: بازیکن سپاهان فنر کمر زیبایی به بازیکن پرسپولیس زد و تعجب می‌کنم چرا داور علیه پرسپولیس پنالتی گرفت و بازیکن این تیم را اخراج کرد.

وی افزود: ابتدا چون تصویر آهسته پخش نشد متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده که داور تصمیم به اخراج بازیکن پرسپولیس و گرفتن پنالتی به نفع سپاهان کرده اما تصاویر آهسته کاملا گویا و واضح بود که بازیکن سپاهان فن کمر را به زیبایی زد و خطا می‌بایست به نفع پرسپولیس اعلام می‌شد.

این کارشناس داوری همچنین اضافه کرد: من تعجب می‌کنم که داور چرا اعلام پنالتی کرد و چرا بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد. این اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی بازی علامت سوال بزرگی است و من نمی‌دانم داور چگونه می‌خواهد این اشتباه خود را توضیح دهد.

نوذر رودنیل دیگر کارشناس داوری فوتبال ایران هم در خصوص تصمیم محسن قهرمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه خطای اول توسط بازیکن سپاهان انجام شد، اعلام ضربه پنالتی به ضرر پرسپولیس، اشتباه بود. پخش تصاویر آهسته صحنه‌ای که منجر به اعلام پنالتی شد، با تأخیر زیاد از سوی تلویزیون صورت گرفت، اما پس از پخش آن، یک نکته مسلم بود، اینکه اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی اشتباه بود.

مدرس داوری فوتبال خاطرنشان کرد: خطای اول توسط بازیکن سپاهان صورت گرفت که بازیکن پرسپولیس را بدون آنکه توپ در کار باشد، به شکل آشکاری سرنگون کرد. حتی اگر داور این صحنه را از دست داده باشد، کمک‌داور باید به او کمک می‌کرد. باید خطای بازیکن سپاهان گرفته می‌شد و موضوع پنالتی کاملا منتفی بود.

گفتني اينكه اين ديدار با دو گل به سود سپاهان به پايان رسيد.

سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۱۵
بالاخره اعتراضات آقای رویانیان به فدراسیون و وزارت ورزش در امروز صبح در ورزش و مردم کار دست پرسپولیس داد و محسن قهرمانی 90 دقیقه به 30میلیون هوادار باشگاه پرسپولیس توهین کرد و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال با ادامه حمایت از این داور به توهین ها ادامه خواهند داد داوری که از روز اول به زعم همه کارشناسان اشتباه پشت اشتباه داشته با حمایت چه کسی و کسانی در لیگ قضاوت می کند ندیدن موردی و سپس قضاوت درباره آن عین ظلم است و شخص را ازمقام قضاوت ساقط می کند (131379)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۵:۱۷
آقای قهرمانی به معنی واقعی گند زد
متاسفم برایت که این لباس داوری بد جوری تو تنت گشاده (131544)
امید
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۱۹
نمی دانم وقتی مشخصه قهرمانی با پرسپولیس مشکل دارد چرا بازی های حساس پرسپولیس را به همین داور می دهند. (131380)
اسماعیل
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۲:۰۲
ببین امید عزیز ، قهرمانی با پرسپولیس مشکل نداره واقعیت امر اینه که اکثر داوران با حمایت آقای تاج و فدراسیون فوتبال با اکثر تیم های لیگ به خصوص پرسپولیس و استقلال به نفع سپاهان اصفهان مشکل داره. شما دقت کنید چرا در این چند سال گذشته تمام اشتباهات داوری به ضرر تیم های حریف سپاهان و به نفع سپاهان بوده؟!!! این داوری سالم و بی طرف نیست (131508)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۴:۰۷
انقدر مشکل داره وقتی توپ روی هوا هستش یهویی برای پرسپولیس پنالتی میگیره (131542)
مهدی
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۱۹
بازی ای که از شبکه ملی پخش می شود بایستی گزارشگر مستقل و فیلمبردار مستقل داشته باشد نه اصفهونی .... که فقط به نفع سپاهان صحبت می کرد و با اعصاب 30میلیون آدم بازی می کرد مگر بازی هایی که در تهران انجام می شود گزارشگران به نفع تیم های تهرانی صحبت می کنند؟؟؟؟؟؟ (131381)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۴۲
البته کاملا واضح بود که آقای خیابانی کاملا بی طرفانه صحبت می کردند!!! (131471)
....
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۲۵
آقای خیابانی از حق دفاع کرد نه پرسپولیس (131550)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۱۵
هزار بار تایید
اگه تو تهران یکی به نفع پرسپولیس استقلال گزارش کنه بدبختش میکنن همین اصفهانیا (131495)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۴:۰۶
30میلیون؟ پیاده شو باهم بریم ! باورت شده 30میلیون هوادار دارید پس با این حساب تمام مردم ایران فوتبال میبینند و استقلال30میلیون پرسپولیس30میلیون تراکتور10میلیون سپاهان5میلیون و فولاد 2میلیون هوادار داره !!!! پس نتیجه میگیریم گزارشگر بازی با اعصاب پیرمرد 80ساله و کودک 2روزه پرسپوولیسی بازی کرده!!!! (131541)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۲۷
همه بودند هستند و خواهند شد تو ایران زندگی نمی کنییا چیزی مصرف کردی؟ (131551)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۵۱
نمی خواستم جوابتو بدم اما اگه تیم تو بود در موردش این همه کامنت می زاشتند پروفسور (131558)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۲۰
باید مدرک داوری قهرمانی برای همیشه باطل بشه اصلا به درد داوری نمی خوره خداییش بعد اون پنالتی تو هفته اول که این داور برا پرسپولیس گرفت هم همین را گفتم اگه اشتباه به ضرر استقلال بود هم همینا می گفتم (131382)
یاسین
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۲۵
من آخر متوجه نشدم کی اخراج شد !!!

شما میگی سید میثم حسینی
تو ماشین بودم رادیو میگفت بنگر اخراج شده ...
اومدم خونه تو تلویزیون گزارشگر میگفت کفشگری اخراج شده (131384)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۵
حسینی اخراج شد (131489)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۷
این قهرمانی با پرسپولیس مشکل داره . متاسفانه اکثر بازیکن ها اعتراف کرده اند که این آدم خیلی بد دهن و بی ادب هست و خیلی توهین میکنه و خیلی تحت تاثیر . کینه سود میزنه (131491)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۳۲
من قبل از این نمیخواستم چیزی به نام دست های پشت پرده رو باور کنم ولی بعد از استقلال و ذوب اهن و این بازی داره کم کم باورم میشه همه ی این دست ها هم به یه جا ختم میشه.اصفهان.اشتباه داوری دیده بودیم ولی نه اینجوری که داور به یه طرف دیگه نگاه میکنه و خطا یه طرف دیگه اتفاق بیوفته و یه داور بدون مشورت با کمک داور با حدثیات خودش پنالتی بگیره.به عنوان یه پرسپولیسی ازت نمیگزرم اقای قهرمانی.این اقا اولین بارش نیست.من نمیدونم چرا کسی که تعادل روانی نداره و بارها اینو ثابت کرده باید برای این بازی حساس انتخاب بشه.تبریک به ایشون و اقای تاج (131388)
فرامرز
Finland
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۳۳
قهرمانی
از نظر ما نه تنها قهرمان نیستی یه رفوزه ای
از اخر هم اول نیستی چه برسه به قهرمانی
مبارک خودت واطرافیانت باشه (131467)
محمد.پ.م
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۳۵
بعضی وقتا کار داور فوتبال از قاضی هم حساس تره.با یه اشتباه با اعصاب ۳۰میلیون هوادار بازی میکنن.آقای قهرمانی اولین بارش نیست که اشتباهای عجیب میکنه.هم برای پرسپولیس هم استقلال.چه اجباریه که همچنان تو لیگ برتر داوری کنه؟؟؟؟ (131389)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۵۱
دیگه این حرف ها چه دردی را درمان می کنه؟ نمی گیم ناداوری، اما اشتباهات داوری همه ی تیم ها را متضرر میکنه که ایندفعه نوبت پرسپولیس شد. (131400)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۵
پرسپولیس بیشترین ضرر رو از ناداوری در سالهای اخیر دیده (131488)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۵۳
پول گرفته (131404)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۰۰
بعدا میان میگن اشتباهات داوریم جزئی از فوتباله.البته من نمیدونم چرا این اشتباهات بیشتر به ضرر پرسپولیسه؟!!!
رفتار آقای قهرمانی چه تو ایت بازی و چه تو بازیهای قبلیش نشون داده که حتما باید به یه روانشناس مراجعه کنه. (131409)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۴
اینجا همیشه هرچی که به ضرر اکثریت مردم باشه رو اعلام می کنند و انجام میدن (131487)
تارا
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۰۱
حالا چه فايده
نوش دارو پس از مرگ سهراب (131410)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۰۵
فوتبال کثیف و دست های پشت پرده . . . (131416)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۰۹
این داور اولین بارش نیست مثلا تو بازی اول پرسپولیس با تراکتور سازی هم یه پنالتی اشتباه به نفع پرسپولیس گرفت پارسال هم تو یکی از بازی های ملوان که هوادار های ملوان علیه داور شعار میدادن خطاهایی که روی بازیکنان ملوان اتفاق می افتاد نمی گرفت بعد تو برنامه نود که لبخونی کردند به یکی از بازیکنای ملوان می گفت اگه طرفداراتون علیه من شعار بدن من خطا هایی که روتون میشه رو نمی گیرم نمونه دیگه ای که از شاهکارهای این داور یادمه بر می گردنه به چند سال قبل یه گل راه آهن به مس کرمان زد بعد گل رو خطا گرفت در نهایت مس اون بازی رو برد و اون سال هم سوم شد و هر چقدر صحنه رو تو برنامه نود بالا پایین کردند نفهمیدن خطای کیرو گرفته بعدشم تو یکی از مستند هایی که در مورد تبانی در فوتبال ایران بود یکی از کارشناس ها حرفهایی رو زد که معلوم بود در مورد این بازیه (131420)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۱۶
1-اگه این اشتباه به ضرر یک تیم شهرستانی بود آب از آب تکون نمی خورد
2- سپاهان تیم استقلال را هم با کمک اشتباهات داوری برد (131427)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۳
فعلا که این اشتباه به نفع یه تیم شهرستانی (سپاهان) هست (131485)
اشکان
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۱۹
تابوده همین بوده وتاهست همین است.متاسفانه متاسفانه متاسفانه برای همه ی داوران ایرانی متاسفم که هنوزنمیدونن حق کسی روزیرپاگذاشتن یعنی چه خیالتان راحت این اشتباه نیست من معتقدم ومطمعن که اینکارعمدیست (131429)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۲۴
به نظر من باید قهرمانی رو تا آخر فصل محروم کنند (131432)
حسن از قم
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۳۵
از سایت خوب شما تعجب می‌کنم که این‌گونه رنگی تیتر می‌زنید! بر فرض که داور اشتباه کرده باشه، آیا در بازیهای گذشته فصل به سود پرسپولیس اشتباه داوری نبوده؟!! چرا وقتی به سود ما اشتباه باشه سکوت می‌کنیم و وقتی به ضررمون باشه جنجال و هیاهو؟!! (131435)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۱
رنگی تیتر نزدند . خوبه عالم و آدم و کارشناسا دیگه همه متوجه شدند که چقدر این صحنه تابلو بود . یه بار برو صحنه رو ببین و ببین که قهرمانی چطور قضاوت کرد (131483)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۴۶
دربی هم همین کارو کرد. سه تا پنالتی!!!!!
انسانی واقعا!!!!!!! (131441)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۰۲
من پرسپولیسی هستم و ناراحت از این باخت ولی امیدوارم بحث راجع به داوری در حد معقول ادامه یابد و باید به بازیهای بعد توجه کرد و این اشتباه را زیاد بزرگ نکنیم. (131446)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۲۰
وقتی قهرمانی پشت به این دو بازیکن هست و حتی به نظر کمک داور هم اعتماد نداره احتمالاً خوروزخان براش تفسیر کرده که کارت قرمز داده (131455)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۳۲
خرزو خان نه بچه محل ها از اصفهون و فدراسیون (131552)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۲۲
چرا همیشه هچین اشتباه هایی که علیه پرسپولیس یا استقلال اتفاق می افتد این قدر بزرگ نمایی می شود چس چرا حق کشی که در مورد تیم فولاد گستر تبریز با پرسپولیس شد هیچ کدام از کار سناسان اظهار نظری نکردنند فوتبال ایران شده است فقط فقط پرسپولیس و استقلال . پس تیمهای دیگر لیگ تیم نیستند ساعات بازی این دو تا تیم همیشه بغیر از بازی های دیگر تیم ها انجام می گیرد چرا سازمان لیگ اینهمه فرق قائل می شود (131457)
رسول
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۳
مهندس این اشتباه نبود یه غلط بزرگ بود که همه کارشناسان اتفاق نظر داشتن همه فهمیدن عمدی بودوسریع واکنش نشان دادن فهمیدی استاد... (131486)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۰۷
دقیقا با شما موافقم
مثلا همین سایت بهار که سایت خوبی هست و اطلاع رسانی های خوبی هم داره اما در این مورد جای نقد داره
شما امروز یا حتی روزهای دیگه اصلا خبری از تیم های مثل فولاد که امسال واقعا داره خوب بازی میکنه یا همین گسترش فولاد یا نفت نیست یا به مشکلات تیم های ملوان و مس و فجر کاری ندارند اما کافی فلان بازیکن یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس مصدوم بشه اون موقع همه باید تویه حتی سایت های غیر ورزشی هم خبر دار بشند.
اینکه این دو تیم، تیم های پر طرفداری هستند حرف کاملا درستی هست اما آیا علت اصلی این موضوع آیا رسانه ها نیستند که تنها بر روی این دو تیم تمرکز کردند؟
چرا ما باید بترسیم از روزی که تیم هایی مثل فولاد، سپاهان، تراکتور، گسترش، مس، فجر، صبا، ملوان و داماش و تیم های دیگه زمانی که میزبان هستند 90درصد ورزشگاه رو طرفدارای خودشون پر کنند؟
یه روز هم مثل امروز که سپاهان 10درصد ورزشگاه رو میده به پرسپولیس همین رسانه های محترم ملی و غیر ملی میاند و میگن طرفدارهای پرسپولیس رو روی چمن نشوندند (در حالی که همیشه بدترین نقطه ورزشگاه آزادی به طرفدارهای سپاهان و تیم های شهر های دیگه تعلق میگیره حتی اگه ورزشگاه آزادی خالی هم باشه). اما خبری از عدم اتمام ورزشگاه نقش جهان بعد 18 سال نیست؟
یا وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز یا حافظیه شیراز
نمیخوام بحث رو به سمت خبرنگارها و رسانه های طرفدار این دو تیم ببرم که اغلب دارای نفوذ و قدرت اطلاع رسانی بالاتری نسبت به تیم های دیگه دارند اما باید قبول کنیم که همیشه دچار افراط و تفریط هایی میشیم که نهایتا سودی جز ایجاد چند دستگی میان طرفدارها نداره.
با تشکر (131492)
پ.م
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۱۷
عزيز خودت داري جواب خودت رو ميدي. معلومه به اخبار و اتفاقات تيم پر طرفداري مثل پرسپوليس بيشتر از تيمي مثل گسترش كه اولين ساله كه تو ليگ برتر هست پرداخته ميشه. مجموع طرفدارهاي 14 تيم ديگر ليگ به نصف طرفدارهاي پرسپوليس يا استقلال هم نمي رسه!
مطمئن باش اگه تو لاليگا هم يه همچين اتفاقي واسه بارسا مي افتاد همه سايت ها مي نوشتن ولي اگر واسه سانتاندر همچين اتفاقي بي افته هيج جا اعلام نميشه! (131532)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۳۲
بازی های استقلال و پرسپولیس چون همیشه باید پخش بشه و مربیان هر دو تیم هم تو هوچی گری سرآمدند صدای همه را در میاره وگرنه چرا سر پنالتی دو بازی قبل به ضرر سپاهان صدای هیچ کارشناسی در نیومد (131466)
رسول
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۵۶
محسن قهرمانی از ابتدای فصل یه بازی کرده دو بازی محروم شده کمیته داوران تا کی میخواد تاوان اشتباهات عمدی اونو بده بابا قهرمانی سلامت کاری نداره اینو همه میدونن اون داوری نیست که کمیته داوران روسربلند کنه کمیته به داوران جوانی مثل این اقای سیدعلی وغیره اعتمادکنه به خدا بهتره وغیر فغانی وجهانبازی داورمتعادل دیگری ازقدیمیا نداریم ترکی که خیلی غده زود لج میکنه بابازیکن قهرمانی هم که سلامت کاری نداره پس باید به جوانها فرصت داد به مبتدی هیچ وقت این اشتباه رونمیکه پس لطفا یه کاری بکنین دایی روهوا چیزی نمیگه. (131479)
امیر حسین
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۵۸
برای محسن قهرمانی واقعا متاسفم باید گفت پرسپولیس0-2محسن قهرمانی و فکر کنم از خوشحالی قهرمانی امشب را خونشو گوم کرده. (131481)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۰:۵۹
بهار نیوز عزیز و خوانندگان محترم بهار نیوز

فارق از هر رنگ و تیمی این قضاوت کاملا بودار و مشکوک بود . آخه خداوکیلی یه بار صحنه رو ببینید و تو دلتون و تنها برای خودتون قضاوت کنید ببینید داور چقدر تابلو در حق پرسپولیس ناداوری کرد . اکثر افراد و حامیان بهار نیوز منطقی هستند و خدشون بهترین قضاوت رو می کنند . باور کنید این واسه فوتبال کشورمون خطر آفرینه که با احساسات هواداران پرطرفدارترین تیم کشور و آسیا بازی می کنند (131482)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۲۳
اصلا عادلانه نیست که اقای قهرمانی و کمیته داوران پاسخگو نباشن، پرسپوولیس به سپاهان نباخت چون 90 دقیقه مردانه 10 نفره و باغیرت بازی کرد فقط به شخص آقای قهرمانی و داوری باخت . (131496)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۲۸
باید داور مسابقه محروم بشه و بازی مجدد برگزار بشه .واقعا ته نامردی بود اخراج میثم حسینی و 90 دقیقه بازی 10 نفره . (131498)
ایران
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۳۳
اب بریزید انجا که داره میسوزه
ما سپاهانیمو حالا حالاها قهرمانیم (131500)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۶:۰۲
باید هم اینگونه با بی ادبی حرف بزنی چون بالاخره باید پیش استادت(احمدی نژاد درس پس بدی با این حرفت) بله تا امثال قهرمانی هستند شما حالا حالا حالا حالا... قهرمانی های کثیف و نا حق بدست میارید.فقط سپاهانی ها از اینگونه قهرمان شدن لذت میبرند چون اخلاق را فدای کسب برد میکنید این از امسال اونم پارسال با آب مسموم تونستید پرسپولیس را ببرید در حالت عادی مگه خوابش را ببینید. (131547)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۳۴
با پول بیت المال که توچیب اینو اون می ریزید؟؟؟؟؟؟؟؟ (131555)
حميد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۱:۵۰
بهارجان نصيرزاده کارشناس داورى اهوازى نيست اگه مينوشتيد خوزستانى بهتربود چون ايشون بهبهانى هستند واينو توبرنامه نود به عادل گفت. (131506)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۷
اگه داوری اینجوری میتونه باشه که هر کی میتونه داور بشه، اشتباه هم کرد فدای سرش. (131524)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۱۳
محرومش کنید خواهشا .این شخص این دو تیم و تا نابود نکنه و تو حاشیه نبره کوتاه نمیاد . محروم شدن بهترین پاسخ به آقای قهرمانیه .... (131530)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۳:۱۹
چرا هیچوقت داوری به ضرر اصفهانیا نمیگیره؟ (131534)
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۷:۳۷
حالا این طور شده آقای تاج هفته بعد دستور میدن که یه اشتباه به نضرر سپاهان یا ذوب آهن بگیرن که همینو تو بوق و کرنا کنن که اشتباه جزیی از داوری است
اما این اشتباه نبود خیانت بود. (131557)
کيوان
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۴:۱۹
از قضاوت قهرمانى عجيب تر گزارشگر اصفهانى بود که در طول 90 دقيقه علنا به پرسپوليس و هوادارانش توهين کرد. طرفدارى اين گزارشگر دقيقا مثل تعصبات يک بچه روى تيم مورد علاقه اش بود.ايشون به اين راحتي اشتباه مسلم داور رو، برترى سپاهان تلقى ميکنه و با گوشه کنايه زدن در تلوزيون رسمى مملکت بااعصاب اين همه هوادار بازي ميکنه. واقعا مايه تاسف که يک همچين افرادى به اين راحتى از يک تريبون رسمى علايق شخصى خودشون رو به خورد مردم ميدن (131543)