به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۶۶۱۵

ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به روبانيان و دايي!

گر.ه ورزشی: دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران از ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ارائه مستندات در مورد اظهارات خود و سرمربی این تیم خبر داد.
حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد اظهارات علی دایی و محمد رویانیان در مورد مسائل مختلف داوری پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: امروز نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نوشتیم و در این نامه از بالاترین مقام اجرایی باشگاه یعنی مدیرعامل خواسته‌ایم تا هر گونه مستندات خود را در مورد مسائلی را که بیان کردند را به ستاد رسیدگی به تخلفات ارائه کنند.

وی ادامه داد: ستاد رسیدگی به تخلفات آمادگی دارد هر گونه مستندات یا گزارش‌های کتبی و شفاهی و ادله باشگاه پرسپولیس را در مورد اظهاراتشان مورد بررسی قرار دهند و با متخلفان با شدیدترین وجه ممکن از نظر قانونی برخورد شود. تأکید رئیس فدراسیون و سایر مسئولان نیز بر برخورد قاطع با متخلفان احتمالی است.

علیپور افزود: البته در صورتی که این صحبت‌ها فقط گمانه‌زنی باشد و هیچ گونه مستنداتی نداشته باشد با افرادی که چنین صحبت‌هایی را بیان کردند طبق قانون برخورد خواهد شد. یک وجهه این صحبتها جنبه عمومی فوتبال است که از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد و جنبه دیگر آن به مسائل شخصی و حقوقی افرادی برمی‌گردد که مورد اتهام قرار گرفته‌اند با این حال اگر مستنداتی ارائه شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با گلایه از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بهتر بود که دوستان قبل از آنکه این مسائل را رسانه‌ای کنند در فرم‌هایی که برای این کار تهیه و در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شده گزارش‌های خود را در مورد هر یک از مقامات برگزاری مسابقه یا داوری به طور محرمانه ارائه می‌کردند اما اکنون که آنها این مسائل را رسانه‌ای کردند ما هم آمادگی داریم که ظرف 48 ساعت آینده مستندات رویانیان را مورد بررسی قرار دهیم و حتی اگر ایشان لازم می‌دانند به طور حضوری در ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال حاضر شود و مسائل خود را بیان کنند. بنابراین باشگاه پرسپولیس حداکثر تا روز دوشنبه مهلت دارد تا مستندات خود را ارائه دهد.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۲۳:۰۲
عزیز من مگه کسی که تخلف و تقلب میکنه سندی هم از خودش به جا میزاره!!!؟ قبول دارم که نباید به همین راحتی به دیگران تهمت زد ولی کمیته داوران اگر از اول با اشتباهات سرنوشت ساز داوران برخورد می کرد الان هم کیفیت فوتبال و داوری ما بهتر بود هم در رسانه ها به یکدیگر تهمت نمی زدند. (132170)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۰:۴۲
بابا دلتون خوشه!
غیر رسانه ای مستندات ارائه می کردند؟؟
این مصاحبه ها فقط برای هوادارهای عصبانیه که تیغ انتقاداتشون رو از سر اونها دور کنند.
یک کم پرسپولیسی ها منصف باشند. در کل بازی سپاهان صاحب موقعیت بود. اگر ده نفره عامل این مسئله بود چرا ده نفره و در حالیکه دو بر صفر عقب بودید سه گل به استقلال زدید و همه تصدیق کردند که در بست دقیقه پایانی سوار بر بازی بودید.
قبول کنید بد بازی می کنید. اینکه نود دقیقه در مقابل بیش از ده موقعیت سپاهان دو موقعیت نصفه نیمه ایجاد کنید و بعد بگویید مگر با اعتراض سه امتیاز بر می گردد فرافکنی است.
کدام سه امتیاز؟؟؟؟ جوری صحبت می کنند که انگار هشت ساله صدر جدول بودند و با یک امتیاز قهرمانی آنها به نایب قهرمانی تبدیل شده است.

کمی منصف باشید. تیم استانکو قابل احترام بود. پرسپولیس قطبی هم قواره قهرمانی داشت. ولی پرسپولیس پس از ژوزه قابل اعتنا هم نیست.
اگه به رویانیان باشه سال دیگه بعد هشت تا بیانیه دیگه می گه در دربی پارسال 26 و یا به روایتی 28 پنالتی واسشون نگرفتند...!

همین داور سر تراکتور رو جلوی پرسپولیس نبرید؟؟ پنالتی همین داور باعث برد مقابل تراکتور نشد؟

استقلال هم جلو سپاهان با اشتباه باخت ولی مقابل همان تراکتور با پنالتی اشتباه برد و در نهایت قهرمان شد!! این فوتبال است... ولی نمی شود یک تیم با اشتباه قهرمان لیگ شود و یا به رده دهم برود. مطمئنا جای دیگری از کار خراب است.
آقای رویانیان کافی است به این سوال جواب دهند که آیا واقعا رواست که در مملکتی که جوانانش برای 5 میلیون تومان کلیه خود را می فروشند، 6 میلیارد تومن پول بیت المال را حرام کسی کند که مطمئنا در موقع قرارداد می دانست به کدام قبرستانی می رود؟
بازیکنی که قطعا بهترین بازیکن حال حاضر ایران است اما همگان به دروغگویی، فریبکاری و نیرنگ او واقف اند...

ببخشید که تلخ نوشتم ولی ... (132202)
مدیشکا
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۵:۰۸
علیپور جان مادرت دسشت از سز این فوتبال وردار !!! (132219)
توسی
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۶:۱۷
موافقم (132224)
سام
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۶:۲۷
طرفداران پرسپولیس هم به فدراسیون و کمیته داوران 48 ساعت فرصت می دهند تا ضرر مالی مربوط به این شکست رو به پرسپولیس برگرداند (132226)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۶:۳۵
اگر همه شما با هم نبودید و به حرف ها ی امثال جلالی و گربه کندی و
فردوسی پور رسیدگی می‌کرد ید کار به اینجا نمیکشید که هر کسی ناتوانی خود را اینگونه توجیه کند خانه ویرانه شده
دائی قلعه نوئی رویانیان هم سوءاستفاده میکنن (132227)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۰۷:۳۴
اخر كار هر كي اينجا حرفي بزنه همين خط ونشون كشيدناس.اقاي محترم اين وظيفه امثال توست كه رفع شبهه كنيد ومدارك ومستندات خود را رو كنيد كه حرف اين اقايون درست نيست.اگه شما اهل رسيدگي بوديد وضع فوتبالمون بهتر از اين بود كه هست.مستندات ديدگان ميليونها بيننده اين فوتبال بود.ظاهرا شما جدا از ملت خود هستيد. (132236)