به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۱۶۶۲۱۷

باز هم رفتارهای دوگانه از رسانه ملی

گروه فرهنگ و هنر: این رفتارهای دوگانه چطور باورپذیر است؟ وقتی یک مجری دشنام می‌دهد و مورد مقبولیت قرار می‌گیرد و دیگری این‌ چنین مورد عتاب و اخراج قرار می‌گیرد؟
باز هم رفتارهای دوگانه از رسانه ملی
گروه هنری- رسانه ها: روزنامه شرق نوشت: «سه، چهار روز از ماجرای ترک برنامه زنده توسط مسعود فراستی گذشته است. بسیاری معتقد بودند که رفتار مجری برنامه من و شما درست نیست و نسبت به این رفتار اعتراض کرده بودند اما حالا وضعیت فرق کرده است. میزان تنبیهی که برای مجری جوان این برنامه، آرش ظلی‌پور، در نظر گرفته شده این است که او را اخراج موقت کرده‌‌اند. همچنین برخی مسئولان نامه‌های پر از ستایش نسبت به فراستی منتشر می‌کنند و حتی یکی از نماینده‌های مجلس این رفتار را ظلمی علیه این منتقد می‌داند. سؤال‌هایی در این‌ باره مطرح شده است.آیا مسئولان صدا و سیما یا دیگر افراد رده‌بالا تا حالا به این نکته توجه کرده‌‌اند که اولین‌ بار این فرد بود که تهمت و دشنام علیه سینما را در تلویزیون و در برنامه هفت به صورت مستمر آغاز کرد؟ این که آیا خود فراستی نبود که این‌ گونه ادبیات را در صداوسیما رایج کرد؟آیا واقعا حافظه تاریخی ما این‌ قدر ضعیف است که فراموش کردیم این فرد حتی توهین جنسی را نیز در ادبیات خود به کار می‌برد؟ درست است که گاهی مردم فراموشکارند ولی به لطف شبکه‌های اجتماعی، تاریخ با یک هشتگ یا با یک جست‌وجوی ساده برایمان زنده می‌شود.

در نهایت بیشتر بازیگران سینما، از پرویز پرستویی تا محمدرضا گلزار، ایشان را فردی بدون وجهه و شایستگی در سینما می‌دانند و به قول بسیاری او فردی منفور است اما چرا باید این‌ قدر مورد حمایت مسئولان باشد؟در نهایت نیز این رفتارهای دوگانه چطور باورپذیر است؟ وقتی یک مجری دشنام می‌دهد و مورد مقبولیت قرار می‌گیرد و دیگری این‌ چنین مورد عتاب و اخراج قرار می‌گیرد؟در نهایت همه می‌دانند که این رفتارها شایسته هیچ حمایتی نیست اما تفاوت مجازات در برابر رفتارهای مشابه فقط باعث ایجاد سؤال در ذهن‌ها می‌شود.»
مرجع : ایسنا
برچسب ها: رسانه ملی