به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۶۶۵۵۲
فتحی: فعلا با هیچ بازیکنی توافق نکرده‌ایم

مشکل مالی خاصی نداریم

گروه ورزشی: مدیرعامل استقلال با بیان این که راز موفقیت استقلال همدلی و اتحاد بازیکنان است، گفت: با چند بازیکن برای حضور در استقلال وارد مذاکره شده‌ایم تا نقاط ضعفمان را بر اساس درخواست کادر فنی در نقل و انتقالات نیم فصل، رفع کنیم.
مشکل مالی خاصی نداریم
امیرحسین فتحی  درباره برد قاطع ۵ بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: به همه هواداران قول داده بودم که استقلال به روزهای اوج خود خواهد رسید و از این که توانسته‌ایم هواداران بی‌شمار استقلال که همواره حامی و پشتیبان تیم بوده‌اند را راضی کنیم بسیار خوشحالم. قطعا روزهای بهتری نیز در انتظار استقلال خواهد بود و از همه هواداران می‌خواهم مثل همیشه پشتیبان و یاور تیم باشند.مدیر عامل استقلال کسب با تمجید از عملکرد کادر فنی و بازیکنان استقلال گفت: راز نتایج خوب استقلال، همدلی و هماهنگی کامل تمامی بازیکنان و کادر فنی استقلال است و همه بازیکنان برای رضایت و خوشحالی طرفداران از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.وی درباره این که مدیریت استقلال آیا برنامه‌ای برای امضای قرارداد بلند مدت با وینفرد شفر سرمربی استقلال دارد یا خیر گفت: شفر سال آینده نیز با ما قرارداد دارد و ان‌شاءالله پس از آن هر تصمیمی که به نفع استقلال باشد را اتخاذ خواهیم کرد.

فتحی در ادامه در پاسخ به این سوال که برای جذب کدام یک از بازیکنان در نیم فصل برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: فعلا با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم اما با تعدادی از بازیکنان با کیفیت که مورد نظر کادر فنی استقلال هستند وارد مذاکره شده‌ایم و با توجه به نقاط ضعف تیم و بر اساس درخواست سرمربی نسبت به جذب بازیکن در نیم فصل اقدام خواهیم کرد.مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالی برای جذب بازیکن جدید وجود دارد یا خیر گفت:مشکل مالی خاصی نداریم و ان‌شاءالله مشکلات موجود با همدلی برطرف می‌شود.وی در پایان درباره هدف مدیریت باشگاه در لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا و انتظارات هواداران از تیم گفت: تیم در شرایط بسیار خوبی است و چشم‌انداز روشنی دارد. هدفمان ایستادن بر قله آسیا و کسب عنوان قهرمانی است. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی به این هدف بزرگ برسیم.
مرجع : ایسنا