به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۱۶۷۰۱

توفیقی:دانشجویان و اساتید‌حق اعتراض‌دارند

گروه سياسي: سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رساندن پیام‌هایی از سوی نمایندگان مجلس برای معرفی نشدن شما به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به رئیس دولت را تایید می‌کنید، گفت: تا جایی که اطلاع دارم پیام‌هایی مبنی بر معرفی نشدن بنده به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به رئیس جمهور نرسیده است.
توفیقی:دانشجویان و اساتید‌حق اعتراض‌دارند
جعفر توفیقی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان در واکنش به فضاسازی‌هایی که این روزها علیه او صورت می‌گیرد، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم چنین پیام‌هایی از سوی نمایندگان مجلس مبنی بر معرفی نکردن بنده به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به رئیس جمهور نرسیده است، و آن موردی هم که از جناب آقای لاریجانی اعلام شده بود؛ توسط روابط عمومی تکذیب شد. وی ادامه داد: بیشتر از این اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم پیش از این پیام‌هایی دراین زمینه رسیده باشد. توفیقی در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسد فضاسازی‌های سیاسی که علیه میلی منفرد صورت گرفت، در مورد شما هم انجام شود، گفت: نظر خاصی ندارم، وقتی به مجلس معرفی شدم در مورد همه این‌ها صحبت می‌کنیم.

سرپرست وزارت علوم همچنین به کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان ستاره‌دار و استادان بازنشسته اشاره کرد و افزود: این کمیته دارای فرایند دائمی و مستمر است و حق اعتراض هم برای دانشجویان و هم اساتید در هر موردی قائل است. توفیقی با تاکید بر اینکه ما در این زمینه یک ساز و کار دائمی داریم، افزود: در صورتی که در آموزش عالی حقی از کسی ضایع شده باشد؛ فرد می‌تواند مراجعه کرده و وضعیت او در این کمیته مورد رسیدگی قرار گیرد.
توفیقی تاکید کرد: این یک کار محدود و موقتی نیست و به طور دائم خواهد بود تا همواره رسیدگی‌ها انجام شود. سرپرست وزارت علوم همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت دانشجویانی که در دوره اصلاحات ستاره‌دار شدند، افزود: تا الان موارد مربوط به سال ۹۱-۹۰ را رسیدگی کرده‌ایم و در مورد سال‌های قبل هم دانشجویان می‌توانند تقاضا‌هایشان را بدهند تا رسیدگی کنیم. توفیقی همچنین در پاسخ به سوالي مبنی بر برگرداندن اساتید خانه نشین به دانشگاهها افزود: در قالب‌‌ همان کارگروه این موضوع مورد رسیدگی قرار خواهدگرفت و هر استادی که در مورد بازنشستگی و محرومیت از کار؛ حقی از او ضایع شده باشد، می‌تواند اعتراض کند.


۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۲:۵۹
اگه راست میگید وانصاف دارید ما اساتید حق التدریس که با کارشناسی ارشد و دکترا چندین ساله تو دانشگاه ها گدایی می کنیم رو استخدام کن با حقوق 500 هزار تومان نه بیشتر. (132795)
یه نسل سومی
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۳:۱۴
شما بهتر بود همین خواسته رو از وزیر آقای احمدی نژاد هم میکردین , اون موقع خواب تشریف داشتین ؟ (132804)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۰:۳۲
اساتید حق التدریس با مدرک دکتری وجود ندارد، یا دانشجوی دکتری هستند که پس از فارغ التحصیلی جذب دانشگاه خواهند شد یا کارشناسی ارشد هستند که با وجود افرادی با مدرک دکتری داشتن هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد خنده دار است. یا باید سراغ کار آزاد بروند یا جذب در مراکز دولتی بجز دانشگاه یا مراکز خصوصی. (132849)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۴:۳۳
اقای توفیقی افراط ممنوع (132875)