به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۱۶۷۰۴

تحریم‌هاسفره مردم را متاثر كرده است

گروه سياسي: دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: این فشار‌ها و این ظلم مضاعف که‌‌ همان تحریم است، سفره مردم و زندگی ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده است، ولی این ملت برای همیشه با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تازه نفس در برابر این تحریم‌ها مقاومت خواهد کرد.
تحریم‌هاسفره مردم را متاثر كرده است
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی گفت: با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی همه دیدند که نیروهای مسلح ایران با اقتدار خود در راه خنثی کردن تحریم‌ها، موفق عمل کردند. وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند و تاثیرگذار در مناسبات منطقه شناخته می‌شود و راهبرد دفاعی و امنیتی ایران در منطقه حساس غرب آسیا استقرار صلح مبنی بر عدالت است. وی خاطرنشان کرد: مردم و کشورهای غرب آسیا طی ۱۲ سال گذشته با هجوم آمریکایی‌ها مواجه شدند که منطقه را به صورت جنگ‌زده درآوردند و میلیون‌ها نفر را کشته و آواره کردند و هم اکنون نیز دنبال جنگ طلبی در سوریه هستند.
سردار صفوی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی پرچمدار صلح در منطقه است و ما به تمامی دولت‌ها و کشورهای منطقه و همه مرزهای بین المللی احترام می‌گذاریم و به دنبال آغاز کردن هیچ جنگی نخواهیم بود ولی‌‌ همان طور که رئیس جمهور محترم فرمودند ما به یک قدرت بازدارندگی موثر و تعیین کننده دست یافته‌ایم.

۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۰:۲۹
تازه یادتون افتاده!!!؟ کاش اثر تحریم بود ندانم کاری های دولت نهم و دهم و آقایان مدعی ظهور کاری کردند که از دهها برابر بدتر از تحریم بود. (132846)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۰:۳۲
سفره من از بوی نفت متاثره. (132850)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۱:۰۶
تحریم ها سفره خیلی ها را رنگین کرد!!!!! (132856)
essa
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۶:۰۸
تازه یادتون اومد دولت نهم ودهم چه بلایی سر ایران اورده. . . . (132880)
کارمند
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۷:۴۲
اصلاً سفره ای مونده که کوچک بشه ، همه دارن با سیلی صورتشون را سرخ نگه میدارن اما تا کی هرچیزی حدی داره وای بر اون روزی که طاقت ها طاق بشه و پیمانه ها لبریز و پر بشه ........... (132898)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۰
چرا با کلمات بازی می کنی سردار گرامی،یک کلمه بگو مردم بدبخت شدند...
بگو شرایط برای مردم نزدیک قحطیه...
بگو تو محاسباتمون اشتباه کشنده انجام دادیم (132910)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۹:۱۳
یعنی الان تحریما خنثی شده؟؟؟؟ (132914)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۰:۵۱
این اقایون تا دیروز کجابودن؟ (132928)
م ت تقی زادگان
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۳:۰۶
خیلی دلم می خواد چشمم به ظهوراقا روشن بشه .واز اقای احدی نژاد سوال کنه که برای این زاغه نشینا چکار کردی ؟برای این بازنشسته ها چکار کردی ؟ شمایی که خیلی حرفا زدی.هم دنیا وهم اخرت حسابو کتاب داره.شما با یک کاروان 90 نفری بنمایندگی ازطرف یک کشوری که دنیا رو اون حساب میکنه رفتید درسازمانی که احقاق کنید ره اوردتان چیست ؟ با اینهمه هزینه های سنگین .اطمینان داشته باشید فریادرسی هست . (133349)
دلی خون
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۳:۱۹
یادتان باشد این تحریم ها مارا به ذلت نمی کشاند اما رسالت رییس دولت گرفتن حق مظلوم از ظالمی چون اسراییل است .تنها راهی که انتخاب کردید گفته های اقای مشاعی در مورد اسراییل تایید کردید .این بود مبارزه شما با غاصبی که امام هر وقت اسمش را می اورد چهره اش عوض میشد . (133352)
م .ت.تقی زادگان
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۲:۴۳
دیگه سفره ای مونده که متاثر بشه ؟سفره ازمابهترون شاید .من نذر کردم اگر اتفاق خوبی بیفته سفره ابوالفضل بندازم .بگو انشااله . (133345)