به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۶۸۶۹
مهم‌ترین مسئله‌ تهدیدکننده سلامت شهروندان تهرانی آلودگی هوا و ترافیک است

ورود جدی شورای شهر به‌مسئله پارازیت‌ها

گروه جامعه: عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه در بخش سلامت در دولت گذشته رفتار‌ها کاملاً سیاسی بود، گفت: به موضوع پارازیت‌ها و امواج و میزان استاندارد بودن آن‌ها در دور چهارم شورای شهر به صورت جدی پرداخته می‌شود.
ورود جدی شورای شهر به‌مسئله پارازیت‌ها
"رحمت‌الله حافظی" در گفتگو با ایلنا، درباره پرداختن شورای شهر تهران در دور چهارم به مسئله پارازیت‌ها اظهار کرد: مسائل زیادی سلامت شهروندان تهرانی را تهدید می‌کنند که نباید نسبت به آن غافل بود. برای نمونه در دور سوم شورا، جسدی در یکی از منبع‌ آب سازمان پیدا شد که به این موضوع نگاه سیاسی شد. به طوری که جسد را برداشتند و اعلام کردند آب اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که باید شورای شهر براساس وظیفه‌ای که داشت مداخله می‌کرد و شهرداری را ملزم به توزیع آب شرب به صورت آب معدنی و تانکر می‌کرد تا مسئولین ذیربط آب آلوده شده را برای فضای سبز تخلیه می‌کردند و بعد از ضدعفونی آب تمیز را در اختیار مردم قرار می‌دادند. اما این کار انجام نشد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در دور سوم شورای شهر مسئله برنج‌های آلوده توسط یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام شد، ادامه داد: بعد از اعلام این مسئله در جلسه‌ای که هیئت دولت برگزار کرد با این موضوع با بداخلاقی برخورد کرد و بلافاصله وزیر بهداشت وقت اعلام کرد که برنج‌ها آلوده نیست. این رفتار که کاملاً سیاسی بود در آن زمان مشاهده شد.

حافظی با بیان اینکه شورا از جایگاه مدعی‌العموم باید به مواضع مردم بپردازد، درباره مسئله پارازیت‌ها گفت: قطعاً باید موضوع پارازیت‌ها نیز بررسی شود. آلودگی امواج تهدیدی بر سلامت مردم است. از این رو یک تیم کار‌شناسی برای بررسی میزان آلودگی امواج باید تشکیل شود تا مشخص شود امواج موجود در شهر تهران استاندارد است یا نه.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اجازه سیاسی‌کاری به مباحث کار‌شناسی که سلامت مردم تهران را تهدید می‌کند در این دوره شورا داده شود، تأکید کرد: باید مسئله پارازیت‌ها در این دوره به صورت جدی از نظر تهدیدکننده بودن یا نبودن مطالعه و بررسی شود.

حافظی همچنین مهم‌ترین مسئله‌ تهدیدکننده سلامت شهروندان تهرانی را آلودگی هوا و ترافیک اعلام کرد و گفت: آلودگی و ترافیک دو موضوعی هستند که موجب بروز عوارض بسیاری در سلامت شهروندان ازجمله افزایش بیماری‌های مختلف و سرطان شده است.

مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۳:۵۱
اونایی که پارازیت میفرستن بیدی نیستن که از این نسیما بلرزن.گردنشون کلفت تر از این حرفاست.هر سال میگن باش مقابله میشه ولی ما که چیزی ندیدیم و بعید میدونم ببینیم. (134283)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۴:۱۰
درباره منشا آلودگی مرغ با سرب، پیاز با سرب و برنج ها هم تحقیق فرمائید (134306)
دكتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۵:۵۵
هرچي بيشتر اين موارد رو مي‌گيد پارازيت‌ها رو بيشتر مي‌كنند، خيلي بامزه كه رسانه ميلي ضرغامي هم پارازيت داره، تا دوهفته پيش 90 رو مي‌ديديم الان دو هفته هست كه اونم قطع شده، ما هم عاقلانه مي‌ريم فيلم زبان اصلي هاليوودي مي‌خريم مي‌بينيم، هم زبانمون قوي مي‌شه هم رسانه ميلي نمي‌بينيم و هم خداي نكرده ماهواره! (134399)
وحید
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۱۸:۴۴
با درود
انگار تمام ارگانهای این مملکت وظایفی دارند که مردم در نهایت صدمه ببینند.مرغ و سبزی و خلاصه مواد خوراکی آلوده مصرف کنند،هوای آلوده تنفس کنند،خودروهای غیراستاندارد بعنوان وسیله مرگ و با قیمت های سرسام آور سوار شن،از هرجور وسیله،مکان یا هرچیزه دیگری که کمی منجر به تفریح ،اطلاع رسانی ،ارامش مردم بشه محروم بش.تمام تصمیماتشون اینکه نکنه مردم مطلع بشن نکنه مردم یکم بخندند نکنه مردم یه وقت اینجوری پررو بشن ... (134565)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۲۲:۲۳
می خواهند زوج و فردش کنند!!! (134707)
۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۷
حداقل از 3 سال پیش تلویزیون ایران هم ، برای ما پارازیت داره.ما فقط جم.تی وی رو داریم و فارسی 1 !!یعنی حوصلمون سر بره چیز دیگه ای نمیتونیم ببینیم.حتی ماه رمضون هم نتونستیم اذان رو از تلویزیون ایران ببینیم از فارسی1 میشنیدیم.دیگه قید سلامتی و با این پارازیت ها زدیم در انفوان جوانی! (134731)