به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۷۱۱۶

فروش اینترنت ۱۰ مگابیتی استارت خورد

گروه علمی و فناوری: شرکت ارتباطات ثابت ایران امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه‌ای را در نمایشگاه تلکام فراهم آورد.
فروش اینترنت ۱۰ مگابیتی استارت خورد
این سرویس که برای اولین بار است در کشور به کاربران ارائه می‌شود صرفا در ارتباط با مشترکان تجاری است و شرکت ارتباطات ثابت ایران آن را امکان‌پذیر ساخته است. قیمتی که بابت یک خط 10 مگابیتی و با حجم 396 گیگابایت شرکت‌ها می‌توانند بپردازند، 390 هزار تومان است. کاربرانی هم که حجم‌های پایین‌تر را می‌خواهند، می‌توانند سرویس 2 گیگابایتی آن را به قیمت 32 هزار و 8 گیگابایتی آن را 43 هزار تومان تهیه کنند.

در این زمینه محمدحسین نیک اختر ، مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت ارتباطات ثابت ایران با اشاره به اینکه این اولین باری است که چنین خدماتی در کشور ارائه می‌شود، اظهار کرد: فروش تجاری، خانگی، عمده و بازاریابی اینترنت پرسرعت بر بستر ADSL از جمله استراتژی‌های بخش معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت است و در این راستا این شرکت فروش ADSL در بخش تجاری برای شرکت‌های کوچک، بزرگ و سازمان‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی در ارتباط با سرویس‌های مشترکان خانگی نیز گفت: عرضه اینترنت پرسرعت با سرعت حداکثر 2 مگابیت بر ثانیه برای مشترکان خانگی صورت می‌گیرد. او درباره مزایای این طرح ابراز کرد: تفاوت سرویس ADSL تجاری مخابرات در این است که مشترکان می‌توانند پرداخت مبلغ استفاده از اینترنت را بر روی قبوض تلفن ثابت خود داشته باشند. نیک‌ اختر تاکید کرد: پوشش سراسری سرویس‌های تجاری ADSL در کل کشور از جمله برنامه‌‌های این شرکت است.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۵۷
بابا من یه 4 مگ دارم همش لینکش میپره چون خط نمیکشه 10 مگ چیه راست میگید اول بیاید خط ها رو درست کنید (137499)