به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۷۲۰۲
جباری در یک قدمی پیوستن به الاهلی قطر

مجتبي جباری جايگزين فريدون زندي مي‌شود

گروه وررزشی: پس از مصدومیت شدید فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی قطر، این باشگاه با مجتبی جباری وارد مذاکره شده و قرار است این بازیکن برای انجام مذاکرات نهایی به قطر برود.
مجتبي جباری جايگزين فريدون زندي مي‌شود
فریدون زندی شنبه شب در دیدار تیم‌های الاهلی قطر با المعیذر دچار مصدومیت شدیدی شد طوریکه بنا به گفته پزشک الاهلی، این بازیکن ایرانی به مدت 6 ماه از میادین دور خواهد بود. به همین خاطر مسئولان باشگاه الاهلی خیلی زود به فکر جایگزین کردن بازیکن دیگری افتادند. در همین راستا آنها با مجتبی جباری بازیکن این فصل سپاهان که دیگر در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود،وارد مذاکره شدند. قرار است جباری امروز دوشنبه برای انجام مذاکرات نهایی به کشور قطر سفر کند.

جباری که فصل گذشته در تیم استقلال بازی می‌کرد، امسال به یکباره از تیم سپاهان سر درآورد ولی بعد از گذشت چند هفته اعلام کرد به خاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند در این تیم اصفهانی بازی کند. به همین دلیل این بازیکن از این تیم جدا شد و به تهران بازگشت. گفته می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان هم در جریان این انتقال هستند و با آن موافقت کرده‌اند. مسئولان باشگاه الاهلی همچنین جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن تیم استقلال و محمد انور را هم مد نظر دارند تا در صورت عدم توافق نهایی با جباری، این بازیکنان را به خدمت بگیرند.

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۱:۰۷
حالا اون چی بود که این باشه؟؟؟ (138889)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۳۶
اره فقط چونه علی کریمی و موهای ممد نوری رو عشقه (138997)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۳۹
بازیکن بی تعصب و پولکی به درد هیچ تیمی نمی خوره. (138954)