به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۷۲۱۷

پرسپولیس باید170میلیون‌تومان به‌دایی بدهد

گروه ورزشی: رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با حکم کمیته استیناف این باشگاه باید ۱۷۰ میلیون تومان به باشگاه سرمر‌بی‌اش پرداخت کند.
پرسپولیس باید170میلیون‌تومان به‌دایی بدهد
محمود سالارکیا در مورد صادر شدن رای شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس که مربوط به دوره اول حضورش در این تیم بود، گفت: کمیته استیناف رای این پرونده را صادر کرد و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 170 میلیون به علی دایی شد، البته ما در این مورد با دایی کنار می‌آییم اما باید مراحل قانونی این پرونده طی و رای اعلام می‌شد. وی تاکید کرد: قطعا قبلا از اجرای رای این مسئله را حل می‌کنیم. رایی صادر شده و محترم هم هست و ما به آن احترام می‌گذاریم اما در مذاکراتمان با دایی این قضیه قابل حل شدن است. دایی فرد فهیم و عاقلی و واقعا عاشق پرسپولیس است پس مشکلی در این مورد وجود ندارد.

کمیته انضباطی پیش از این باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 297 میلیون و 500 هزار تومان محکوم کرده بود که این مبلغ در کمیته استیناف به 170 میلیون تقلیل یافت. این شکایت مربوط به دوران حضور دایی در زمان مدیریت حبیب کاشانی است. رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رضا حقیقی مبنی بر اینکه شایعه شده او برای بازی با سپاهان از عمد سه‌کارته شده تا به عروسی برادرش برسد، اظهار داشت: در این خصوص منتظر آقای شیرینی هستیم اما نمی‌شود هر چیزی را به هر کسی انتصاب داد. ما هم تا به حقیقت نرسیم در این باره قضاوت نمی‌کنیم. سالارکیا عنوان کرد: اگر حقیقی تبرئه شود اختیار با خودش است و حق دارد علیه رسانه‌ای که این موضوع را اعلام کرده اقامه دعوا کند تا دیگر شاهد هتک حیثیت نباشد.