به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۱۷۲۹۵
بازیکن معیذر مرا از عمد نزد

فریدون زندی: تسلیم نمی‌شوم و برمی‌گردم

گروه ورزشي: هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر پس از مصدومیت وحشتناکی که برایش رخ داد، گفت: با وجود اینکه لحظه مصدومیتم شوکه شدم ولی ناامید نیستم و به زودی به فوتبال بر می‌گردم.
فریدون زندی: تسلیم نمی‌شوم و برمی‌گردم

 

فریدون زندی شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ قطر در دیدار الاهلی برابر المعیذر به شدت مصدوم شد و روز یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت. مصدومیت زندی در سن 34 سالگی باعث شد تا این شایعه بوجود بیاید که این بازیکن ایرانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. با این حال زندی پس از عمل جراحی تاکید کرد که ناامید نیست و به زودی به فوتبال بر خواهد گشت.به گزارش مهر، بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان که در اتاق شماره 323 بیمارستان اسپیتار قطر بستری است، شرایط روحی و روانی خوبی دارد و در چهره‌اش خوشبینی برای بازگشت به میادین فوتبال دیده می‌شود.

راه رفتن را شروع کرده‌ام
زندی در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: خدا را شکر عمل جراحی‌ام موفقیت آمیز بود. من با دستور پزشک راه رفتن را شروع کرده‌ام. پزشکان گفته‌اند که 6 ماه دیگر می‌توانم به میادین فوتبال برگردم.

لحظه مصدومیتم شوکه شدم
وی در توضیح لحظه مصدومیتش یادآور شد: بعد از آنکه توپ بین من و بازیکن گرجستانی تیم معیذر افتاد پس از یک درگیری کوچک احساس درد شدیدی کردم و به زمین افتادم. اول فکر نمی‌کردم پایم اینطور شود ولی وقتی دیدم که پایم شکسته است، شوکه شدم و حتی دیدم که بعضی از بازیکنان گریه می‌کنند. همان هنگام پزشکان تیم روی پایم آتل بستند و به بیمارستان فرستادند. بعد از آن هم مورد جراحی قرار گرفتم.

ناامید نیستم و به فوتبال بر می‌گردم
این بازیکن ایرانی در پاسخ به این سئوال که "آیا شما بعد از این مصدومیت احساس ناامیدی برای بازگشت به فوتبال و ادامه آینده فوتبالی خود ندارید"؟، تاکید کرد: بعد از این مصدومیتم، برای چند ساعت کوتاه این ناامیدی به سراغم آمد ولی بعد از آن تصمیم گرفتم از تسلیم شدن در مقابل این مصدومیت جلوگیری کنم و با پشتکار و تلاش به فوتبال برگردم.

بازیکن معیذر مرا از عمد نزد

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه آیا گئورگی بازیکن تیم معیذر او را از قصد مصدوم کرده است یا خیر؟، تصریح کرد: نمی‌توانم بازیکن حریف را متهم کنم که از عمد این کار را کرده است. این ماهیت فوتبال است. آسیب دیدگی در فوتبال طبیعی و به نظرم قضا و قدر است.

از انتخاب گئورگی به عنوان بهترین بازیکن زمین ناراحتم
زندی همچنین با اشاره به انتخاب گئورگی به عنوان بهترین بازیکن زمین، خاطرنشان کرد: پس از دانستن این مسئله به شدت ناراحت شدم. با تمام احترامی که برای مسئولان در انتخاب بهترین بازیکن قائلم باید بگویم که با آن موافق نیستم. آیا حتی اگر مارادونا باعث چنین مصدومیتی شود، با وجود اینکه همه می‌دانند او بازیکن خوبی بوده، باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود؟! بخصوص اینکه کل ورزشگاه شاهد مصدومیتم بودند.

سن 34 سالگی تاثیری در بازگشتم ندارد
وی که با سایت الکاس قطر صحبت کرده است، در ادامه در پاسخ به این سئوال که "آیا سن 34 سالگی تاثیر منفی در بازگشتش به فوتبال نخواهد گذاشت"؟ اظهار داشت: مطمئنا این موضوع تاثیری نمی‌گذارد. من هنوز می‌توانم تا چند سال دیگر بازی کنم بخصوص اینکه پزشک من گفته است تا شش ماه دیگر می‌توانم به فوتبال برگردم. من به طور مدام برای حفظ آمادگی بدنی‌ام تمرین خواهم داشت و بازگشتم به فوتبال به زودی رخ می‌دهد.

احساس کردم در خانواده‌ام هستم!
وی در خصوص برخورد این باشگاه قطری با مصدومیتش هم تصریح کرد: از باشگاه واقعا ممنونم. آنها تاکید داشتند که در باشگاه بمانم. الاهلی مرا رها نکرد. من از روز اول در باشگاه الاهلی احساس کردم در خانه‌ام هستم و از شرایط این باشگاه واقعا راضی‌ام.

اراده‌ام کمتر از سیسه و لارسون نیست
بازیکن ایرانی الاهلی همچنین با اشاره به شباهت مصدومیتش با بازیکنانی مثل جبرئیل سیسه و هنریک لارسون، گفت: این مصدومیت‌ها نشان داد که قدرت عزم و اراده برای بازگشت به میادین حرف اول را می‌زند. من راه رفتن را شروع می‌کنم و تمام تلاشم این است تا خود را از شر این مصدومیت رها کنم. عزم و اراده من کمتر از این بازیکنان نیست.


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۲۲:۰۶
تا یک سال دیگه فکر نمی کنم.تازه اومدی شبیه سریال پژمان میشی!! (139592)