به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۷۳۷۹

اظهارات بازیکنی که پاي زندی را دو نيم كرد!

گروه ورزشي: بازیکن مونته‌نگروی معیذر قطر که باعث آسیب دیدگی فریدون زندی شد با حضور در بیمارستان از او عیادت کرد و تاکید کرد که هیچ گونه عمدی در آسیب دیدگی شدید هافبک سابق تيم ملي كشورمان نداشته است.
اظهارات بازیکنی که پاي زندی را دو نيم كرد!
فریدون زندی، هافبک الاهلی قطر در دیدار برابر معیذر در لیگ ستارگان قطر با خطای شدید دارده جیکالوف، مدافع مونته‌نگرویی حریف از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد و فصل را از دست داد. پس از آسیب دیدگی‌ شدید زندی بسیاری از مدافع معیذر به عنوان "قاتل و یا تانک انسانی" سخن یاد کردند. این بازیکن مونته‌نگرویی در گفت‌وگویی که با سایت "الکاس" قطر داشت تاکید کرد که او در مصدومیت زندی مقصر نبود.
 
درباره مصدومیت زندی صحبت کنید.
الاهلی در حال حمله کردن بود. وقتی توپ را زیر پای زندی دیدم تکل رفتم در حالی که فقط به توپ نگاه می‌کردم. توپ را به درستی از زندی گرفتم و داور دستور به ادامه بازی داد. من هم ضد حمله را شروع کردم. این همه ماجرا بود.
 
یعنی شما اصلا متوجه آسیب دیدگی‌ زندی نشدی؟
به هیچ وجه. همه چیز طبیعی بود. من توپ را از زندی گرفتم و بازی با دستور داور روال طبیعی خود را پی گرفت. حتی در وسط میدان با تکل بازیکن الاهلی مواجه شدم، بدون آنکه داور خطایی را اعلام کند. بعد از آن بود که به خاطر درد شدید زندی، داور بازی را نگه داشت و همه متوجه شدند که چه اتفاقی افتاده است.
 
شما پس از دیدن مصدومیت شدید بازیکن ایرانی الاهلی چه واکنشی داشتی؟
تا این لحظه هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. زندی با مصدومیت شدیدی مواجه شد. این در حالی بود که من در میانه میدان با خطای بازیکن الاهلی به زمین افتاده بودم. وقتی به عقب نگاه کردم متوجه آسیب دیدگی‌ شدید زندی شدم. وقتی او را دیدم که از درد به خود می‌پیچید، غم و اندوه من را در بر گرفت و احساس تاسف کردم.
 
شما چه کاری انجام دادید.
از خدا خواستم که مصدومیت او جدی نباشد، چرا که او گذشته از این که در تیم حریف بازی می‌کند، مانند من بازیکن فوتبال است. ما در میدان مسابقه با شرافت و مردانگی رقابت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی خود را برای تیم مان به نمایش بگذاریم. به هیچ وجه قصد آسیب زدن به زندی را نداشتم. فیلم تلویزیونی هم به خوبی این مساله را نشان خواهد داد. از همه می‌خواهم این صحنه را دوباره نگاه کنند تا پی برند که من فقط به دنبال توپ رفتم و اصلا قصد آسیب زدن به بازیکن الاهلی را نداشتم.
 
چگونه از شدت آسیب دیدگی‌ زندی با خبر شدی؟
عزت جدوع،‌ کاپیتان تیم مرا از این مساله با خبر کرد. چندین بار با او تماس گرفتم تا جویای حال زندی شوم. وقتی رییس باشگاه به من پیشنهاد داد تا به بیمارستان "اسپیتار " بروم و زندی را ملاقات کنم بسیار خوشحال شدم. وقتی شرایط زندی را خوب دیدم خوشحالی من بیشتر شد. دوری او از میادین زیاد نخواهد بود و او به زودی برخواهد گشت.
 
انتخاب شما به عنوان بهترین بازیکن ناراحتی مسئولان باشگاه الاهلی را به دنبال داشت، در این باره توضیح می‌دهید.
من که در این انتخاب هیچ نقشی نداشتم. این کمیته‌ برگزاری رقابت‌ها بود که من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند. انتخاب بهترین بازیکن بر اساس فاکتورهای مشخصی اعلام می‌شود. من به هیچ وجه قصد آسیب زدن به زندی را نداشتم. این قضا و قدر بود و باعث شد زندی آسیب ببیند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۵۴
آفرین. دمش گرم
ایشالا زندی به زودی خوب بشه و به میادین برگرده
مشخصا ایشون تعمدی در این کار نداشته و یک اتفاق باعث شده این امر رخ بده. انتخاب ایشون هم به نظر درست میاد. قصد آسیب که نداشته؟! (140126)