به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۷۴۲۱۱
خبر فوری به رادیو پیام اضافه شد

خوانندگان ایرانی مهمان رادیو آوا

گروه فرهنگ و هنر: مدیر رادیو آوا از اجرای خوانندگان در ایام نوروز در این شبکه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه رادیو آوا تنها شبکه موسیقی محور سازمان صداوسیماست به همین جهت قصد داریم که پخش برنامه چهار ساعته با حضور خوانندگان را برگزار کنیم.
خوانندگان ایرانی مهمان رادیو آوا
شهرام ملازاده در پاسخ به این پرسش که موسیقی یکی از ساختارهای مهم در رادیو است، آیا برای پخش موسیقی در ایام نوروز در این شبکه تدارکی صورت گرفته است؟ اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید مخاطبان ما طرفدار موسیقی به سبک‌های مختلف هستند از موسیقی‌های سنتی گرفته تا پاپ و کلاسیک؛ بنابراین ما باید به همه سلیقه‌ها توجه داشته باشیم و موسیقی‌هایی را برای شنوندگان پخش کنیم که مورد توجه است.مدیر رادیو آوا ادامه داد: از آنجا که رادیو آوا تنها شبکه موسیقی محور سازمان صداوسیماست، به همین دلیل قصد داریم که بخشی از برنامه‌های خود را در رادیو آوا به حضور خوانندگان در ایام عید اختصاص دهیم. این بخش برنامه که چهار ساعته است، در هر بخش آن یکی از خوانندگان حضور دارد و به اجرا می‌پردازد. از طرفی مخاطبان هم موسیقی‌های خواننده را درخواست می‌دهند تا رادیو آوا هم آنها را پخش کند.

ملازاده در پاسخ به این پرسش ایسنا که چرا رادیو آوا فقط به پخش صدای برخی خوانندگان اقدام می‌کند؟ توضیح داد: ما در رادیو فقط از خواننده‌های درجه یک که مورد اقبال مردم هستند استفاده می‌کنیم در همین زمینه نظرسنجی می‌گذاریم و خواننده‌ای که بیشترین رأی را داشته باشد به رادیو آوا دعوت می‌شود آقای اخشابی در این زمینه یکی از خوانندگانی هستند که قرار است برای سال جدید یکی از بخش‌های اجرا را برعهده بگیرند.ملازاده در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره اقداماتی که قرار است در سال جدید در رادیو آوا صورت بگیرد، توضیح داد: برای سال جدید ما یک پویش به عنوان «راهی شو» داریم که با هدف کاهش خروج ارز از کشور راه‌اندازی کرده‌ایم. به جای اینکه مردم به سفر خارج از کشور بروند به نقاط دیدنی و زیبای کشور خودمان سفر کنند. قطعاً خیلی‌ها به همه جای ایران سفر نکرده‌اند به همین جهت از مخاطبان خواستیم که از شهر و روستا و زندگی خودشان عکس بگیرند و به نوعی کارت دعوت برای همشهریان خود باشند. ما با نمایش این عکس‌ها در رادیو نما می‌توانیم از مخاطبان بخواهیم به جای اینکه به سفرهای خارجی بروند به نقاط دیدنی کشورمان سفر کنند.
 
ملازاده که مدیریت رادیو پیام را هم عهده‌دار است، از اضافه شدن بخش جدیدی با عنوان خبر فوری به رادیو پیام در ایام نوروز خبر داد و گفت: رادیو پیام ۲۵ سال است که در حال پخش است و برنامه پخش می‌کند و با توجه به دستور ریاست سازمان صدا و سیما قرار شده است که در تلویزیون شبکه خبر و در رادیو شبکه پیام با عنوان شبکه مرجع در امر اطلاع رسانی بین مردم شناخته شود و بنا به هر رویدادی که اتفاق می‌افتد، مخاطبان اخبار را از این دو شبکه دنبال کنند.
به همین دلیل ما جلسات متعددی را با همکارانمان در معاونت سیاسی شروع کردیم که بتوانیم این بخش‌های خبری را پررنگ‌تر کنیم و یک بخش جدید به عنوان خبر فوری را راه اندازی کنیم که به محض اینکه هر اتفاقی یا رویدادی صورت گرفت برنامه را قطع و خبر فوری را پخش کنیم.ملازاده در پایان گفت‌وگوی خود درباره تدارک ویژه‌برنامه تحویل سال با همکاری رادیو پیام و با مشارکت شبکه چهار سیما توضیح داد: برنامه تحویل سال قرار است از استودیوی ما به صورت صوتی از رادیو پیام و به صورت تصویری از شبکه چهار سیما پخش شود. مذاکرات تولید و پخش این ویژه برنامه انجام شده است و در حال رفع مشکلات و انجام جزئیات آن هستیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: رادیو