به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۷۴۸۲
امیر قلعه نویی:

وقتی‌ می‌خواهند مرا زمین بزنند چکار کنم؟

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبول دارم سعه صدرم کم شده و باید روی این موضوع بیشتر کار کنم.
وقتی‌ می‌خواهند مرا زمین بزنند چکار کنم؟
امیر قلعه نویی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که سعه صدر قلعه نویی این روزها خیلی کم شده است، گفت: این موضوع را قبول دارم و باید صبرم را بیشتر کنم اما وقتی پیش از شروع لیگ می‌گویند که می‌خواهند قلعه نویی را زمین بزنیم و برای اولین بار از تیمی که من سرمربی آن هستم امتیاز کم می‌کنند، چه کار می‌توانم انجام دهم. وی ادامه داد: من از بخشیده شدن کارت قرمز میثم حسینی خوشحالم اما چرا پنالتی که در بازی با تراکتور مقابل استقلال گرفته شد، حسن زاده ورود نکرد و کارت حاج صفی را نبخشید؟ آن صحنه را هم همه دیدند.

سرمربی استقلال ادامه داد: کمیته انضباطی یک ساعت قبل از بازی با اف سی سئول رای به محرومیت من می‌دهد، این معنی‌اش چه می‌تواند باشد؟ ما سه بازی را به اشتباه داوری باختیم، اما صحبت من این است که شما گزارش جلال مرادی ناظر بازی را نشان دهید و اگر تخلفی کردم ناظر یا داور بازی باید برخورد کند، اما کمیته انضباطی مرا محروم می‌کند. قلعه نویی عنوان کرد: چرا من راجع به برنامه ورزش و مردم صحبت نمی‌کنم در حالی که بعد از جدایی من از تیم ملی بیشترین انتقادها را به من داشت، اما چون صحبت‌های آنها نقد و بررسی بود من هم چیزی نگفتم. در جاهایی ترور شخصیت صورت می‌گیرد تیم ما هم مشکلات زیادی دارد حالا اگر شما به جای من باشید سعه صدرتان باز هم بالا می‌رود؟!

۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۲۵
توهم دشمن زدي تو هم ! (141138)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۳۱
به جای این حرفها یه کم از مربی کره ای یاد میگرفتی که چطور تیمش را تعداد زیادی ملی پوش هم ندارد برنده کند. (141144)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۲:۰۴
گروهبان و علی دایی و رویانیان و شیرینی با 90 مشکل دارن
چون به خودشون و کاراشون شک دارن کلا ! (141242)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۴۱
گروهبان قندل جون !خب به "علی"معروف بگو تا به حسابشونو برسه (141149)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۴۶
کوچکتر از این حرفها هستی که برات از این کارها کنند. مشکل تو با 90 اینه که 90 با فساد در فوتبال مقابله میکنه و در فوتبال بی فساد امثال تو جایی ندارند (141150)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۷:۵۷
آقای قلعه نویی اگه الان از تیم شما 1 امتیاز کم شده در چند فصل پیش(فصل 86-87) از پرسپولیس 6 امتیاز کم شد و با اون شرایط پرسپولیس قهرمان لیگ شد . حالا شما یک امتیاز ازتون کم شده میگین که برای اولین بار ؟!!!! (141154)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۸:۱۸
با سلام،
با تشکر از زحمات آقای قلعه نویی ، باید بگویم که مشکل فوتبال ما فردی نیست ، چهارچوب فوتبال ما ایراد دارد، فوتبال ما حرفه ای نشده، حق و حقوق تیمها پرداخت نمیشود(حق پخش، حق تبلیغات و......)، تیمها ابزار و مجوز لازم برای درآمدزایی ندارند و سختی و مشکلات بسیاری دارند. ما نباید انتظار داشته باشیم تیمهایمان مانند تیمهای کره جنوبی و ژاپن و .... مقام بیاورند، باید قبول کنیم که فوتبال ما حرفه ایی نشده است (141157)
nima
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۲۲:۱۱
کارهایی که تو توی پشت پرده این فوتبال انجام دادی بزرگترین دلالها هم به گرد پات نمیرسن.اونوقت همش دم از فوتبال پاک و دستهای پشت پرده میزنی و ظاهرتو خوب نشون میدی.اصلا دستهای پشت پرده خودتی.بدترین توهینا رو به فردوسی پور کردی اما اون هیچوقت از احترام خارج نشد.دیگه دوره ت تموم شده.جمع کن کاسه کوزه رو (141244)