به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۱۷۴۹۱۱

خورشیدی داور دربی، فغانی مسئول VAR

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال اسامی تیم داوری دیدار دربی را که روز شنبه برگزار می شود، اعلام کرد.
خورشیدی داور دربی، فغانی مسئول VAR
به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه به گمانه زنی ها درباره دربی پایتخت و تیم داوری این مسابقه پایان داد و اشکان خورشیدی را به عنوان داور اول این مسابقه که روز شنبه برگزار می شود، معرفی کرد. هر چند با انتخاب داوران دیگر دیدارهای هفته بیست و سوم اتخاذ چنین تصمیمی قابل پیش بینی بود و به صورت غیر رسمی اشکان خورشیدی داور این دیدار شده بود اما امروز فدراسیون فوتبال به گمانه زنی ها پایان داد و خورشیدی را به همراه تیمی 8 نفره برای دربی پایتخت معرفی کرد.
 
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، در این دیدار در کنار خورشیدی به عنوان داور اول، رضا سخندان و علی میرزا بیگی به عنوان کمک های اول و دوم حضور خواهند داشت. همچنین فدراسیون اکبریان و زاهدی فر دو داور با تجربه دیگر را به عنوان داوران اضافی معرفی کرده که در کنار دروازه ها قرار خواهند داشت تا تیمی با تجربه و نامدار به خورشیدی برای قضاوت این مسابقه کمک کنند. مهم ترین یار کمکی خورشیدی در این دیدار، فغانی و منصوری خواهند بود. این دو داور با تجربه به عنوان کمک داوران ویدئویی در کنار خورشیدی حضور خواهند داشت و به قضاوت بدون اشتباه او کمک خواهندکرد.
 
علیرضا فغانی همچنان دست اندرکار قضاوت دربی خواهد بود درحالیکه اشکان خورشیدی(نفر پشت سری) با حضور VAR اطمینان بیشتری دربی را سوت خواهد زد.  همچنین فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوری این مسابقه معرفی شده تا به این ترتیب تیم داوری این مسابقه متشکل از 9 نفر برای جلوگیری از یک جنجال در دربی، به خط شوند. این تیم از ساعت 16 روز شنبه 10 فروردین ماه دیدار حساس استقلال و پرسپولیس، تیم های اول و دوم لیگ را در ورزشگاه آزادی تهران قضاوت خواهند کرد.