به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۱۷۵۴۰۱
تیم‌هایی مثل ما سرنوشت قهرمان را تعیین می‌کنند

دایی: نظر ما اهمیتی ندارد

گروه ورزشی: سرمربی سایپا می‌گوید نتیجه بازی تمیش برابر پیکان می‌تواند سایپا را جزو شش تیم برتر لیگ برتر کند.
دایی: نظر ما اهمیتی ندارد
 علی دایی، سرمربی تیم سایپا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پیکان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: ما فردا یک بازی مهم و حساس داریم و نتیجه این بازی برای ما مهم است چون ما را دوباره جزو شش تیم برتر لیگ می‌کند. خیلی امید داریم این بازی را ببریم. بعد بازی برابر استقلال با اینکه زمان کم بود اما بازیکنان تمرینات خوبی را انجام دادند و ریکاوری خوبی داشتیم. پیکان هم دنبال نتیجه گرفتن در این بازی است اما ما باید شکست بازی رفت را به فراموشی بسپاریم. ما بازی رفت را خیلی بد به تیم پیکان باختیم ولی در این بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پیروز میدان باشیم.او ادامه داد: آقای فرکی مربی بزرگی است و ما جلوی ایشان درس پس می‌دهیم اما فردا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان بر این است تا در آخر فصل بتوانیم جزو ۵ تیم برتر لیگ برتر باشیم و این برای ما انگیزه‌ی بزرگی است. تیم‌هایی مثل ما هستند که می‌توانند سرنوشت قهرمان را تعیین کنند. ما هشت بازی داریم و در این هشت بازی سعی می‌کنیم تمام امتیازات لازم را بگیریم و برای کسب سهمیه هم بدون شانس نیستیم و ما تمام سعی خود را می‌کنیم که بتوانیم فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول کمتر کنیم و این می‌تواند به ما کمک کند و همین انگیزه ما را بیش‌تر کرده که بتوانیم نتیجه لازم را به‌دست آوریم.وی درباره این که آیا با وی برای هدایت فصل آینده سایپا مذاکراتی انجام شده است؟ خاطرنشان کرد: هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است. ما کار خود را انجام می‌دهیم و به تعهدی که به آن پایبند هستیم ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تمام قدرت تا انتهای فصل پیش برویم.

دایی افزود: وضعیت باشگاه بعد از تغییر مدیریت به لحاظ روحی و روانی بهتر شده است اما هنوز بیست درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و حتی بعضی از بازیکنان هم بیش‌تر از باشگاه طلب دارند. باشگاه قول داده که همکاری لازم را انجام دهد و من مطمئنم این اتفاق می‌افتد و با آرامش هشت بازی پیش رو را انجام می‌دهیم. قبل بازی برابر استقلال مدیرعامل باشگاه با بازیکنان صحبت کرد و تمام سعی‌شان بر این است که آرامش به تیم بازگردد. این آرامش به ما بسیار می‌تواند کمک کند.او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران که هنوز انتخاب نشده در پاسخی جالب گفت: من رئیس فدراسیون نیستم. می‌توانید دو کوچه بالاتر بروید و از آن‌جا جویا شوید. نظر ما اهمیتی ندارد که بخواهیم نظر بدهیم اگر رأی‌گیری بود و نظر خواهی می‌کردند جواب‌تان را می‌دادم اما الان نظر ما تعیین کننده نیست صحبتی نمی‌کنم.سرمربی سایپا در پایان درباره عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: آرزوی موفقیت برای هر سه نمایندگان ایران دارم. متأسفانه استقلال و پرسپولیس نتیجه‌های خوبی نگرفته و امیدوارم که این دو تیم در بازی‌های پیش رویی که دارند موفق ظاهر شوند. ذوب‌آهن تا اینجای کار خوب ظاهر شده و عملکرد خوبی داشته و امیدوارم هر سه نماینده به دور بعد صعود کنند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: علی دایی