به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۷۵۸۹

شکست سنگین الاهلی در حضور جباری

گروه ورزشی: الاهلی در هفته‌ چهارم لیگ قطر در حالی که جباری را 20 دقیقه‌ در ترکیب داشت، با نتیجه‌ سنگین چهار بر یک شکست خورد.
هفته‌ چهارم لیگ ستارگان قطر با انجام سه بازی به پایان رسید که در حساس‌ترین دیدار الاهلی با نتیجه‌ تحقیر آمیز چهار بر یک مغلوب العربی شد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد، ابتدا والد حمزه ، الاهلی را در دقیقه‌ 30 پیش انداخت، اما در ادامه این بازیکنان العربی بودند که با چهار گل تامر جمال (43) ، محمد رزاق (44) و واندرلی( 95 و 97) به پیروزی رسیدند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

در این دیدار مجتبی جباری، بازیکن تازه وارد الاهلی كه جايگزين فريدون زندي شده است برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت. جباری در نیمه دوم در دقیقه‌ 70 به جای دیوکو به بازی رفت، اما نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش شود. الاهلی با این شکست دو امتیازی باقی مانده و به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد. در دیگر دیدار حساس الوکره موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ سه بر یک معیذر را شکست دهد تا با 10 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. در دیگر دیدار برگزار شده هم جدال دو تیم الخور و لخویا برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.