به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۷۶۸۴۷

طرح هواداران تراکتور برای بازی با پرسپولیس

طرح هواداران تراکتور برای بازی با پرسپولیس
گروه ورزشی: روزنامه خبرورزشی نوشت: برای دیدار فردای تراکتورسازی و پرسپولیس، این نگرانی وجود داشت که طرفداران تراکتورسازی محروم شوند و نتوانند به ورزشگاه بیایند، اما با حکم کمیته انضباطی، محرومیت آن‌ها به علت اتفاقات بعد از بازی با پیکان، تعلیقی عنوان شده و مشکلی از این بابت برای سرخ‌های تبریزی وجود ندارد.

با این حال از تبریز خبر می‌رسد هواداران تراکتورسازی، برنامه خاصی برای بازی با پرسپولیس دارند. گویا آن‌ها می‌خواهند به جای توهین یا تهدید پرسپولیسی‌ها، در طول بازی به تشویق شدید تراکتورسازی بپردازند و با این مدل از حمایت، پاسخ رفتار‌های هواداران پرسپولیس را بدهند. تراکتوری‌ها معتقدند در طول این فصل، نسبت به آن‌ها اجحاف شده و بار‌ها شاهد و شنونده توهین‌ها و تهدید‌ها بودند. طرفداران تراکتورسازی همچنین با انتشار بیانیه‌هایی از طریق کانال‌های هواداری، این موضوع را عنوان کردند که اهل ایجاد درگیری نیستند، زیرا معتقدند کسانی که در پایان دیدار با پیکان آن ماجراجویی را رقم زدند، بیش از آن که به فکر مصلحت تیم و باشگاه باشند، استرس را به تیم خودی تزریق کردند تا تراکتورسازی به راحتی در بازی مقابل ذوب آهن نیز شکست بخورد و شانس‌های قهرمانی بسیار کمرنگی را پیش روی خود ببیند.
از سوی دیگر، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز این موضوع را رسما اعلام کرد که با همراهی یگان ویژه و مسئولان شورای تامین استان، قرار است طرحی پیاده کنند تا دیدار با پرسپولیس بدون هیچ حاشیه‌ای آغاز شود و به پایان برسد. این وعده‌ها اگر به حالت اجرایی در بیاید، می‌تواند نویدبخش یک بازی زیبا باشد.