به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۷۷۶۸۱

باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود

گروه اقتصادی: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود تا اطمینان میان مردم بازگردد.
باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود
معدن و تجارت، عباس تابش در نشست هم‌اندیشی رؤسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها و مدیران بازرسی گفت: امروز با گرانی مواجه هستیم که تاوان آن را اصناف می‌دهند. نباید حق کسانی که در اصناف زحمت می‌کشند، نادیده گرفته شود. کسانی که زحمت می‌کشند باید ثابت کنند که اگر گران می‌فروشند به این دلیل است که گران می‌خرند. باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود تا این مورد اثبات شده و اطمینان مردم جلب شود.رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: اگر چند نفر در یک صنف گران‌فروشی کنند، این تخلف به تمام صنف تعمیم داده می‌شود.تابش تصریح کرد: به زودی تمام بازرسینی که در بخش‌های دیگر مشغول به کار هستند به بدنه صنعت، معدن و تجارت بازگردانده می‌شوند و در مجموع سه هزار بازرس خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا ابزار کنترل بازار در دست خودش است و فقط در ایران است که بخش‌های دیگر هم نظارت می‌کنند.رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و از اصناف حمایت کنیم. باید بتوانیم مرز گران‌فروشی را جدا کنیم. امروز بیش از همیشه به همت اصناف نیاز داریم. امروز باید همت اصناف و کسبه زمان جنگ را داشته باشیم تا بتوانیم از پیچ خطرناک تحریم بگذریم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گران فروشی