به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۷۷۹۷۱

پروین: از قهرمانی پرسپولیس کیف کردم

گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم گفته ام.
پروین: از قهرمانی پرسپولیس کیف کردم
«علی پروین» با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعا از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم است.وی افزود: من ذره ای برای این مسابقه استرس نداشتم چرا که می دانستم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود و این موضوع را از هفته ها پیش اعلام کرده بودم.سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: این قهرمانی شایسته پرسپولیس بود و به آن چه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند. قهرمانی در سه سال پیاپی کار هر تیمی نیست و قرمزپوشان پایتخت توانستند قدرتشان را به فوتبال ایران دیکته کنند.پروین تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائل هستم. او با توانمندی های فنی که دارد افتخارات بزرگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است و امیدوارم سال های سال به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد و هر سال تیمش را قهرمان کند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر پارس جنوبی جم مرد و مردانه جنگیدند و شاهد این تیم بودیم که هر بازیکن حریف صاحب توپ می شد چهار بازیکن به سمت او می رفتند تا فرصتی برای عرض اندام پیدا نکند.پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی بازی سختی را برابر سپاهان اصفهان پیش رو دارد اما امیدوارم با غلبه براین تیم، راهی فینال شود و بتواند در این رقابت ها نیز به مقام قهرمانی برسد. فقط حیف شد که تیم شایسته برانکو با بدشانسی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
مرجع : ایرنا
برچسب ها: پرسپولیس