به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۱۷۹۰۷۱
داورزنی: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

واکنش‌ها به افتضاح فینال جام حذفی؛ صادقی: همه مدیریت‌های کشور مثل همین است!

واکنش‌ها به افتضاح فینال جام حذفی؛ صادقی: همه مدیریت‌های کشور مثل همین است!
گروه ورزشی: در پی مدیریت افتضاح دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد اهواز،  محمود صادقی در واکنش به بی‌نظمی و بی‌مدیریتی حاکم بر این بازی، در توییتی نوشت: همه‌ی بخش‌های کشور همین‌طور است، اما چون مثل فوتبال پخش مستقیم نمی شود به چشم نمی‌آید!

تبدیل یک بازی فوتبال به بحران! 
احسان محمدی روزنامه‌نگار در یادداشتی نوشت: وقتی از بحران مدیریت در کشور حرف می‌زنیم، حتماً قرار نیست سیل و زلزله‌ای رخ بدهد تا پته بی‌کفایتی مدیران روی آب بیفتد. حتی یک مسابقه فوتبال کافی است تا نشان دهد چقدر فقر مدیریت داریم.

پرسپولیس و داماش برای انجام دیدار فینال جام حذفی  به اهواز رفتند، در یکی از شیک‌ترین ورزشگاه‌های ایران همه چیز آماده برگزاری بازی بود تا ثابت شود فقدان امکانات مشکل اول ما نیست. اما داماشی‌ها اعلام کردند به دلیل اینکه هواداران آنها را که حدود 300 نفر بوده اند راه نداده‌اند حاضر به انجام بازی نیستند.

 یک ادعای به حق از طرف تیمی که خصوصی است و خودش را ملزم نمی‌بیند به دستورها و بایدهای بالادستی گوش بدهد! ورزشگاه به هم ریخت، صندلی‌ها شکست، میلیون‌ها نفر پای تلویزیون ساعت‌ها به این تئاتر مضحک زل زدند! کشور آذربایجان فینال لیگ اروپا را محترم برگزار کرد، ترکیه قرار است برای میزبان سوپرکاپ اروپا انتخاب می‌شود و قطر جام‌جهانی را میزبانی خواهد کرد ولی ما پس از برگزاری هر مسابقه فوتبال اندازه یک زلزله در #ژاپن کشته و زخمی می‌دهیم!

 ما به هیچ دشمنی نیاز نداریم. نه ترامپ، نه اسرائیل! بزرگترین دشمنان این کشور مدیران ناتوان و ضعیف آن هستند که امید این مردم را به یاس تبدیل می‌کنند، قادر به انجام وظایفی که برای آن حقوق و امتیاز می‌گیرند نیستند ولی این هنر را دارند تا یک بازی فوتبال را به یک بحران ملی تبدیل کنند! 
**************
در همین حال، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقات فینال جام حذفی زیبنده ورزش کشور نبود و این مسابقه می‌توانست بهتر برگزار شود.
 محمدرضا داورزنی در خصوص حواشی و اتفاقات فینال جام حذفی در اهواز اظهار داشت: ابتدا از ملت بزرگوار ایران به خاطر اتفاقات  رخ داده در این بازی عذرخواهی می‌کنیم. بلافاصله بعد از تأخیر و حواشی که در بازی به وجود آمد سلطانی‌فر دستور داد که بنده به همراه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال مانند کمیته اخلاق و انضباطی به اهواز برویم و به همین منظور صبح امروز راهی این شهر خواهیم شد.
وی افزود: قرار است به اتفاق مسئولان فدراسیون و شورای تأمین و استاندار خوزستان عوامل را بررسی کنیم. 
معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اتفاق خوبی برای ورزش کشور نیست این مسابقه می‌توانست منظم‌تر و بهتر برگزار شود. این حق مسلم تماشاگران داماش بود که به ورزشگاه بیایند. البته از قبل پیش‌بینی شده بود اما ازدحام جمعیت و حضور بیش از حد تماشاگران این اجازه را نداد. مطمئناً بعد از بررسی کامل نتیجه را به مردم و رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.
داورزنی در مورد اینکه در بازی‌های قبل هم اتفاقات ناگواری افتاده بود اما مسئولان آن را پشت گوش انداختند و رسیدگی نکردند، گفت: برخی برگزارکنندگان باید پاسخگو باشند. در بازی سپاهان و پرسپولیس بیرون از ورزشگاه اتفاقاتی افتاده که نه تنها زیبنده ورزش بلکه زیبنده کشور هم نبود. اگر ورزش ترویج‌دهنده بداخلاقی باشد اصلاً برگزار نشود بهتر است. نباید بازی ارزشمند تبدیل به بداخلاقی شود.

طالقانی: اتفاقات امروز ربطی به کمیته اخلاق ندارد!
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان که طی چند سال مدیریتش اغلب دیدارهای فوتبال در این استان با تنش و جنجال برگزار شده گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم کمیته اخلاق احضاری انجام داده باشد و این موضوع اصلا ربطی به کمیته اخلاق ندارد!!
به گزارش  فارس، کاظم طالقانی در پایان فینال جام حذفی گفت: ما قبل از بازی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و تقسیم سکوهای ورزشگاه بر عهده مسئولان بازدارنده بود. یک مقدار در چینش این مضوع تعلل صورت گرفت که باعث ایجاد وقفه در جریان بازی شد. وی افزود: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از اینکه وقت آنها گرفته شد پوزش می‌طلبیم. خوشبختانه در نهایت بازی برگزار شد و امیدوارم همه چیز در پایان به خوبی و خوشی تمام شود.
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه او و حیدر بهاروند به کمیته اخلاق احضار شدند، گفت:‌فکر نمی‌کنم این موضوعی که اشاره می‌کنید از سوی کمیته اخلاق صادر شده باشد چرا که باید این موضوع رسمی باشد و اصلا این مسئله ربطی به کمیته اخلاق ندارد. طالقانی در رابطه با اینکه آیا در جلسه کمیته اخلاق حاضر نمی‌شود، تصریح کرد: چیزی رسمی اعلام نشده و من پیش‌بینی نمی‌کنم چنین احضاری صورت بگیرد