به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۱۷۹۱۶
کاپیتان استقلال تصمیم آخرش را گرفت

خداحافظی قطعی فرهاد مجیدی در نیم‌فصل

گروه ورزشی: باید دید تلاش مدیریت باشگاه برای منصرف کردن فرهاد به نتیجه می‌رسد یا او ظرف سه هفته آینده وداعش را علنی خواهد کرد؟
خداحافظی قطعی فرهاد مجیدی در نیم‌فصل
چندی پیش بر اساس شنیده‌هایی از یکی از نزدیکان فرهاد مجیدی خبر داده بودیم که کاپیتان استقلال که گمان می‌کرد با این تیم جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر می‌برد، نیم فصل لیگ امسال را به عنوان تارخ خداحافظی‌اش از فوتبال در نظر گرفته بود که البته به نظر می‌رسید او بعد از ناکامی استقلال در این جام فعلا از تصمیمش صرف‌تظر کرده است. اما سایت بانک ورزش خبر داد که خداحافظی او قطعی است. این سایت نوشت در شرایطی که هنوز یک نیم‌فصل از قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال باقی مانده، به نظر می‌رسد این بازیکن تصمیم قطعی‌اش را برای خداحافظی با میادین گرفته است. گفته می‍‌‌شود مجیدی برای اجرا کردن این تصمیم، پایان نیم‌فصل اول را انتخاب کرده است.

یکی از مسوولان باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر می‌گوید: «مجیدی جزو بازیکنان بسیار خوب ماست که برای نیم‌فصل دوم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بودیم، اما ظاهرا او تصمیمش را برای خداحافظی گرفت و این تصمیم غیر قابل بازگشت است.» کاپیتان استقلال با هدف قهرمانی آسیا به این باشگاه برگشته بود و طی این مدت ناچار شد با کسانی کار کند که علاقه چندانی به آنها نداشت.

باید دید تلاش مدیریت باشگاه برای منصرف کردن فرهاد به نتیجه می‌رسد یا او ظرف سه هفته آینده وداعش را علنی خواهد کرد؟ درباره برنامه بعدی ستاره محبوب آبی‌ها گفته می‌شود که او در نظر دارد کلاس‌های مربیگری را ادامه بدهد و خیلی زود به نیمکت استقلال برسد. در این صورت او تنها کسی خواهد بود که در صورت جدایی قلعه‌نویی از استقلال می‌تواند سکوها را هم با خود همراه کند، طوری که دیگر کسی به یاد قلعه‌نویی نیفتد.
مرجع : قانون

meysam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۰۱:۴۸
دیروز تکذیب شد (145052)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۰۳:۲۵
چه عجب پس بالاخره میخواد خداحافظی کنه (145065)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۰۹:۴۷
برو به سلامت با اون 4 قلابیت (145086)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۰:۲۸
بازم میتونه بازی کنه
اگه استقلال یه مربی به درد بخور داشته باشه فصل آینده میتونه قهرمان بشه (145093)
Saam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۰:۵۹
بعد از اونهمه دعوا و گشون کشی :)))) (145098)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۳:۵۸
هفت مقدس هميشه در ياد و قلب ما باقي ميمونه!!!! (145162)