به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۱۷۹۸۷
این یکی از عادت های بد دولت احمدی نژاد بود

پاسخ​لاریجانی​به​چرایی ممنوع​الخروجی​خاتمی

گروه سياسي:​ روزنامه لوموند در ژنو سوئیس گفت وگوئی انجام داده است با علی لاریجانی- رئیس مجلس.
پاسخ​لاریجانی​به​چرایی ممنوع​الخروجی​خاتمی
علی لاریجانی، به تغیرسیاست‌های ایران اشاره می کند ودر مقابل این پرسش که آیا احمدی نژاد نمی خواست پرونده اتمی ایران حل شود و اکنون حسن روحانی می‌خواهد؟ پاسخ می دهد: آنها هم می‌خواستند ولی تاکیتک‌ها فرق می‌کند، آقای روحانی پرونده را خوب می شناسد. علی لاریجانی می پذیرد که تحریم ها تا این اندازه نبوده است و می گوید: در آن دوره این همه تحریم به ما تحمیل نکرده بودند.به نوشته لوموند، علی لاریجانی، به هیچ یک از پرسش های خبرنگارلوموند، درمورد آزادی احتمالی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، آینده برنامه‌های هسته ای، چگونه ایران مذاکرات را پیش خواهد برد پاسخ روشن و قابل توجه برای غربی ها ارائه نمی کند.

در مورد چرائی ممنوعیت سید محمد خاتمی از خروج می گوید: من فکر می کنم که دولت احمدی نژاد در برخی موارد عادات بدی داشت که این هم یکی ازآنها بود و فکر می کنم که این مسئله به آسانی قابل حل است.علی لاریجانی، درمورد سپاه پاسداران می گوید: در مورد نقش سپاه در اقتصاد ایران اغراق شده است، سپاه پاسداران دارای فن آوری‌ هست که می تواند تونل بکند و در آن لوله نفت و لوله گاز کار گذارد ولی ما پتروشیمی داریم، ذوب آهن داریم که آنها با آن رابطه‌ای ندارند.علی لاریجانی می افزاید: ما ازسپاهیان می‌خواهیم که به اقتصاد رقابتی لطمه وارد نکنند.

درباره نقش و نفوذ سپاه پاسداران در سیاست در جمهوری اسلامی، علی لاریجانی می‌گوید: آنها در سیاست دخالت نمی‌کنند، آنها تنها به دادن مشورت به ما بسنده می کنند.
خبرنگار از لاریجانی می پرسد: پس چگونه بود که فرمانده سپاه پاسداران تماس تلفنی روحانی با اوباما را مورد انتقاد قرارداد؟ لاریجانی می گوید که سخنان فرمانده سپاه، نشان دهنده حسن نیت وی بوده است. درمورد اقدامات رئیس جمهوری، لاریجانی می افزاید: درسنت ما هرگاه پدری درامور فرزند خود دخالت کند آنرا به تحقیر فرزند تعبیر نمی کنیم بلکه آنرا به پای نیت خوش برای فرزند می‌گذاریم.
مرجع : انتخاب

مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۱:۳۲
فضای مثبتی که تیم روحانی در دنیا بوجود آورده نان خوبی برای لاریجانی فراهم کرده. (145412)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۱:۳۹
مثلا از زیر سوالات در رفته ؟!!!
بابا زیرک بابا باهوش ! (145416)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۱:۵۲
فقط خواستم کلی عرض کنم که نون به نرخ روز خوردن اصلاٌ کار خوبی نیست!! (145422)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۱:۵۵
جالبه
من طرفدار احمدی نیستم اما این مسئله آیا به امثال لاریجانی بر نمی گشت؟؟ (145424)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۲:۰۱
تصویب بچه خوانده با سرپرستم از عادات بد احمدی نژاد بود؟بی خیال برو خودت ... (145431)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۲:۴۷
مجلس به عنوان مدافع ایران در برابر عادات بد محمود جان چه کرد؟؟؟؟؟ (145449)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۲:۵۷
لاریجانی !!!
هیچ وقت برای من جوان ایرانی جذاب نبودی... و هیچ وقت برای ملت ایران محبوب نخواهی شد مگر اینکه به ملت برگردی... البته بعیده! (145451)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۰۴
آیا پاسخ لاریجانی در مورد ممنوعیت خروج سید از مصادق کذب نیست؟!؟ و آیا مصلحتی در کاره که باید از جنس این پاسخ ها رو داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (145455)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۱۲
با نظر آقای مهدی موافقم ولی انصافا با وجود مردی هوشمند مثل روحانی که کپی برابر با اصل هاشمی است، لاریجانی تقریبا فراموش شده است. (145457)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۱۶
برادران لاریجانی زمان احمدی نژاد انقدر می تونستند اظهار نظر کنن؟؟!!! (145459)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۲۲
آقای لاریجانی انسان عاقل ومنصفیه.تا الانم درمورداصلاح طلبان حرف بدی نزده (145465)
مشتاق
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۵۶
لاريجاني فكر مي كند با بچه طرف است يك سياستمدار روشن و واضح جواب مي دهد (145479)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۲۳:۵۶
لاریجانی میگه دولت محمود در برخی موارد عادت بدی داشت ، ایشون زحمت بکشن یک مورد از عادت های خوبشو بگن مردم مستفیذ بشن! (145480)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۰:۰۲
"لاریجانی می افزاید: درسنت ما هرگاه پدری درامور فرزند خود دخالت کند آنرا به تحقیر فرزند تعبیر نمی کنیم بلکه آنرا به پای نیت خوش برای فرزند می‌گذاریم."

پیدا کنید پدر و فرزند را!!!!!!!!!!!!! (145483)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۰:۰۸
واقعا خاتمی ممنوع الخروجه؟! اونوقت می گیم کشور چرا به این حال و روز افتاده؛ خب وقتی خودمون از روی حسادت که چرا مردم خاتمی رو دوست دارن از پتانسیل ایشان استفاده نمی کنیم دیگر نباید انتظار داشته باشیم کشور پیشرفت کند. (145487)
یه مــــــــرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۶:۴۳
سید محمد خاتمی ممنوع الخروجه؟! جل الخالق!!! برای چی؟ (145504)
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۰۷:۴۴
آقای لاریجانی بهتره سیاست رو به حرفه ای ها بسپره و به جای این بازی ها بره پرونده های اختلاس تامین اجتماعی و رسوایی نماینده ها تو اختلاس 3 هزار میلیاردی رو جمع کنه! (145509)