به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۱۸۰۲۳۱

نارضایتی مردم از ارسال پیامک‌های کشف حجاب

گروه جامعه: یک عضو فراکسیون زنان مجلس ​​​​​​​در مورد فضای که این روزها در مورد حجاب در کشور وجود دارد گفت: مردم زیر فشارهای اقتصادی هستند ‌در این شرایط مردم از ما به جز همدلی و همزبانی چیز دیگری را نمی‌خواهند.
نارضایتی مردم از ارسال پیامک‌های کشف حجاب
فاطمه سعیدی ادامه داد: کوبیدن بر طبل دوقطبی با هرعنوان و هر دلیلی و از هر جناح و طیفی در شرایط فعلی درست نیست. مردم ما نیاز به امید دارند، نبايد بِه جای ايجاد اميد در جامعه، مردم را دچارياس كنيم چراكه با اين شيوه مردم نسبت به همه امور و مسئولان بي اعتماد شوند.
سخنگوی فراکسیون امید بیان کرد: پیامک‌هایی که در روزهای اخیر برای مردم ارسال شده است درست نیست ما با این روند مخالف هستیم. ارسال پیامک به مردم برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر از موضع قهری بودن موضوع است. اگر ما به کمک رسانه‌ها بتوانیم فرهنگ سازی را در مورد حجاب انجام دهیم بسیار موثرتر از مواضع قهری است که این روزها تشدید شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان ما از ارسال این پیامک ها گلایه‌مند هستند و ما نیز دلیلی برای ارسال این پیامک ها نمی‌بینیم چراکه مردم بسیار اذیت می شوند، درگیر مسایلی چون دادن تعهد، جریمه ماشین و مشکلات دیگر می‌شوند که این خودش زمینه ساز نارضایتی مردم می شود. سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: مردم مقاوم ایران مقابل جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و تهدیدات دشمن ایستاده اند و همواره با نظام همراه بوده اند، این مردم همان‌های هستند که ۲۲بهمن را باشكوه برگزار كردند و بِه دنيا نشان دادند كه در مقابل تحريم ها و فشار اقتصادي همدل و همزمان هستند و جواب قدرداني از اين مردم اينگونه برخوردهاي قهري و تهديد آميز نيست،لياقت مردم ما بيشتر از اين چيزهاست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اينكه فرهنگ سازي لازم براي حجاب در كشور انجام نشده است گفت: آموزش ما مشكل داشته است. در موضوعات پرورشي ما كم كاري شده است، البته ما بايد در نظر داشته باشيم كه جامعه اي كه بروز مي شود و دانش آموزان ما با يك كليد با دنيا ارتباط برقرار مي كنند و ما نمي توانيم با همان روش‌هاي چند دهه قبل با آنها در ارتباط باشیم و بايد نوع فرهنگ سازي‌مان را به روز كنيم. وی در پایان گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش ما همواره پيگير حقوق معلميني كه به حق بايد پيگيري شود بوديم ولي يادمان رفته است كه دانش آموزان ما هم حق و حقوقي دارند و از جمله اين حق و حقوق آموزش و پرورش درست است.