به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۸۱۱۰۸

سپاهان این فصل قهرمانی می‌خواهد

گروه ورزشی: در روزهای پرهیاهوی مدعیان لیگ، قلعه‌نویی و سپاهان بهترین فرصت را برای آمادگی و تدارک برای حضوری قدرتمندتر در فصل آینده دارند.
سپاهان این فصل قهرمانی می‌خواهد
سپاهان فصل گذشته در گام آخر هم در لیگ و هم در جام حذفی کورس قهرمانی را به پرسپولیس باخت و در حالی که در هر دو جام شانس قهرمانی را داشت دستش از هر دو کوتاه ماند. شاید به همین دلیل بود که ترجیح داد یک گام عقب‌افتادگی خود را با یک گام زودتر استارت زدن برای فصل جدید جبران کند. آن‌ها برای لیگ نوزدهم زودتر از همه تیم‌ها سرمربی خود را مشخص کرده و با امیر قلعه‌نویی تمدید کردند و با جذب چند بازیکن سرشناس برای همه مدعیان خط و نشان کشیدند.فصل قبل که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان شد یک تیم بحران‌زده را تحویل گرفته بود که تا آستانه سقوط هم پیش رفته بود و شاید به همین دلیل بود که با وجود ولخرجی‌های سپاهان و جذب چند بازیکن سرشناس، قلعه‌نویی قول قهرمانی نداد تا ابتدا به وضعیت این تیم سر و سامان بدهد، اما به نظر می‌رسد حالا وقت قهرمانی سپاهان فرا رسیده است. از هر بعدی که نگاه کنیم زردپوشان نصف جهان به خوبی خود را برای فصل جدید مجهز کرده‌اند. این تیم نه تنها مهره‌های مورد نظر خود را جذب کرده بلکه روی بعضی از ستاره‌های رقیب هم دست گذاشته است.

در سپاهان کسی از مشکل مالی حرف نمی‌زند و شرایط برای حضور قدرتمندانه این تیم در فصل جدید فراهم است.زردپوشان اصفهانی فصل قبل در چندین برهه وارد حاشیه شدند که چندان به سود آن‌ها نشد. از این تیم باسابقه و سرمربی مطرحش بعید است که فریب این حواشی را بخورند و بهتر است برای فصل جدید با آرامش بیشتری در میدان شرکت کنند.قلعه‌نویی به خوبی می‌داند که چه مدیران سپاهان و چه هواداران این تیم در دومین سال حضور او در این تیم به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند و معتقدند قلعه‌نویی باید پس از سال‌ها سپاهان را بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر برساند، به خصوص که اوضاع رقبای آن‌ها به خوبی سپاهان نیست. پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد، استقلال و تراکتورسازی تازه سرمربی خود را مشخص کرده‌اند و در جذب بازیکن خیلی هم پرقدرت نبودند و پدیده هم هنوز با حاشیه‌های پیوستن سرمربی‌اش به پرسپولیس دست و پنجه نرم می‌کند؛ پس قلعه‌نویی و سپاهان بهترین فرصت را برای قهرمان شدن دارند.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: سپاهان