به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۸۱۲۳۰

بازگشت مسعود شجاعی به تراکتور تبریز

گروه ورزشی: مسعود شجاعی برای حضور دوباره در تمرینات تیم فوتبال تراکتور، روز جمعه جلسه‌ای با دنیزلی برگزار کرد.
بازگشت مسعود شجاعی به تراکتور تبریز
مسعود شجاعی که با صلاحدید مصطفی دنیزلی در تعطیلات به سر می‌برد، امروز جهت حضور در تمرینات پیش‌فصل این تیم خود را به تبریز رساند.کاپیتان اول تراکتور پس از گفت‌وگو با دنیزلی و با توجه به خستگی ناشی از طی مسافت طولانی، با اجازه سرمربی تیم امروز را استراحت کرد تا از شنبه در تمرینات تیمش کند.


در همین حال، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتورسازی در گفتگو با تلویزیون NTV ترکیه درخصوص مشکلات به وجود آمده بین ایران و ایالات متحده و همچنین هواداران فوتبال در ایران صحبت کرد. در ابتدای این مصاحبه، کلیپی از هواداران تراکتور و حضور پرشور آن ها در استادیوم نیز پخش شد. وی در ابتدای صحبت هایش به مسائل غیر فوتبالی ایران اشاره کرد و گفت: من از قبل هم مسائل ایران را دنبال می کردم چون این برایم مهم بود و در واقع برای هر انسانی مهم است. البته الان مسائل با قبلا که در ایران بودم فرق می کند و یک مقدار تغییر کرده است.
 
در ادامه مجری از دنیزلی می پرسد که شما در اوج تنش ها به ایران رفته اید و کار می کنید، آیا این مسائل برایتان مهم نیست؟ که سرمربی تراکتور پاسخ داد: من می دانستم که این مشکلات سیاسی وجود دارند و از قبل هم وجود داشتند و می دانم جدی هستند اما امیدوارم که ادامه نداشته باشد و زودتر به پایان برسد. البته این ها تاثیری روی من و کارم ندارد. در حالی که ویدیوهایی از لحظه حضور دنیزلی در فرودگاه تبریز پخش می شد، وی درباره حضورش در ایران و استقبال هواداران گفت: روزی که من از ترکیه به تبریز رفتم حدود 10 هزار نفر در فرودگاه به استقبال آمدند که واقعا عالی بود. من با دخالت پلیس توانستم به بیرون بروم و از قسمت دیگری از فرودگاه خارج شدم. تبریز مانند ترکیه است.
 
در ادامه تصویری از حضور مصطفی دنیزلی در بین هواداران پرسپولیس پخش شد و دنیزلی راجع به هواداران ایرانی هم اظهار داشت: من قبلا در ایران کار کردم و با فضای هواداری آشنا هستم. در پرسپولیس حضور داشتم و آن جا هم هواداران به من علاقه زیادی داشتند و من هم خیلی آن ها را دوست دارم.
 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مسعود شجاعي