به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۱۸۱۲۷
طولانی شدن زمان انتخاب استانداران به صلاح نیست؛

آیت الله هاشمی: دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد

گروه سياسي:​ من می بینم که دولت‌ دکتر روحانی در این مدت دارد تلاش می کند تا سازمان خودش را شکل دهد و می بینم که بعضی جا ها کارها گره می خورد . اصلاح امور نیاز به تدبیر دارد که دولت دارد به خرج می دهد .
آیت الله هاشمی: دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت درباره اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره روند انتخاب استانداران توضیحاتی را ارایه داد.
در این توضیحات آمده است:پس از انتشار خبر دیدار اعضای شورای مرکزی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، عده ای با اشاره به این جمله که (( طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صلاح دولت فعلی و مردم نیست))، این مطالب را دخالت در کار دولت و تعیین تکلیف برای وزرا دانستند و شروع به ارائه تحلیل های گوناگون در فضای شانتاژ خبری کردند. در حالی که منظور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توصیه خیرخواهانه و مطلبی دلسوزانه برای جلوگیری از دچار شدن امور کشور به روزمرگی بود که اگر مدیران سابق مقبولند، به آنها ابلاغ شود که کارشان ادامه دارد تا برنامه ریزی کنند و در غیر این صورت ، مدیران جدید منصوب شوند تا با اتکا به سیاست‌های دولت ، از رکود مدیریتی در استان‌ها جلوگیری شود.

برای تنویر افکار عمومی، این قسمت از سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در جواب حاضران که از کند بودن گردش امور اداره کشور در استان‌ها شکایت داشتند اظهار شد و عینا از نوار پیاده شده است ، به استحضار مردم شریف ایران می رسد: (... دولت گذشته حقیقتا به کشور صدمه زد . چون سیاستش این بود که – به خیال خودشان – نوسازی کنند و نیروهای موثر را از گردونه بیرون کنند ، مگر جاهایی که به هر دلیل نتوانستند ... دچار تحریم هم شدیم و اوضاع کشور را مثل کلافی سر درگم به هم ریخت ...
من می بینم که دولت‌ دکتر روحانی در این مدت دارد تلاش می کند تا سازمان خودش را شکل دهد و می بینم که بعضی جا ها کارها گره می خورد . اصلاح امور نیاز به تدبیر دارد که دولت دارد به خرج می دهد . البته طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی هم به صلاح دولت فعلی و مردم نیست . چون استانداری که احساس می‌کند که شاید فردا نباشد و به طبع او فرمانداران، بخشداران و مدیران کل هم این شرایط را دارند، نمی توانند تصمیمات بلند مدت بگیرند . البته می دانم که دولت چه ملاحظاتی دارد، ولی در مدیریت ها علاوه بر اشکال سابق، یک اشکال جدی تر هم پیدا شده که همان مدیر احساس تداوم کار برای خود ندارد . چون نمی داند می‌ماند یا نه و به کارها دل نمی دهد، که خوب است تکلیفشان مشخص باشد ...)

۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۱:۲۶
ان کسی که به این کشور صدمه زد همان صدام معدوم بود اقای محترم!!! لطفا به سلایق مردم احترام بگذارید. دولت قبل تنها دولتی بود که کشور را در حد بالایی ساخت و همچنین ایران را در جهان شناساند. زمان جنگ اروپایی ها نمی دانستند ایران کجاست فقط پرشیا در تاریخ خوانده بودند. (146485)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۰۷
منظورت از حد بالا چیست؟ حد بالای ورشکستگی یا حد بالای بی اعتباری ؟ (146753)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۲۰
آهای بیدار شو از خواب کشور ایران حتی در زمان جنگ هم صدام نتونسته بود بهش این ضربها رو بزنه که محمود و آدمهای امثال تو بهش ضربه زدین بس کنید دیگه... (146776)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۶:۳۸
محمود در مورد انگلستان گفته بود کشوری کوجک است که در غرب افریقای جنوبی واقع شده است. . . (146836)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۶:۵۵
اگه راستش رو بخواهی خیلی ها به ایران صدمه زدند چنگیز ، اسکندر واین آخری ها صدام اما اونها ایرانی نبودند و شاید دیوار خراب کردند اما به این خرابی نبود (146851)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۲۰:۴۱
معلوم که سنت کم است و خوب تاریخ این چند ساله را بلد نیستی.در ضمن مگر شناخت یک کشور دلیل بر خوب بودن است.مثلا گینه ی نو را کی میشناخت .بعد از کشته شدن و فرستادن بیچاره های پناهجو معروف شد. (147023)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۲۱:۰۹
من 13 سال دارم عزیزم. بیشتر جغرافیا دوست دارم. توی گینه استوایی یه ویلا دارم. شما هم زیاد ذوق زده نشو! ما مثل شما یکطرفه به قاضی نمی ریم. سعی کن دنبال حقیقت باشی نه پروپاگاندا .از این بهار نیوز یاد بگیر که نظر مخالف رو تحمل میکنه .اون چیزی که بالا خوندی نه هر کسی می نویسه و نه هر سایتی منتشر میکنه!!!! (147043)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۱:۴۸
سلام آقای هاشمی
چند تا سوال چرا امام فقط به شما از این حرفها میزد
در دولت شما ارز چند برابر شد و وضع اقتصادی ملت چطور بود
چرا وقتی برخی اسناد ضد شما فاش شد حکمت به شمت قهقرا میرف
از آقازاده چه خبر
داداگاه میرود؟
داریم به کجا میریم ؟ قدرت انقدر ارزش داره که بری به شیوخ عربستان بگی این حکومت 6 ماهه کله پائه؟
مگه اخر همه ما چی میشه؟؟؟
چرا انقدر دوست داری تو قدرت باشی؟
چرا فرزندانت اینهمه پولدار شدن و ........ (146488)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۱:۵۰
فردا میاد شهر ما کرمانشاه،میخوام برم سخنرانی شو گوش بدم.شک ندارم جا برای سوزن انداختن نیست. (146490)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۲:۵۵
آقاي هاشمي كاشكي هشت سال پيش به جاي اينكه شكايت پيش خداوند ميبردين مثل موسوي و كروبي مقاومت ميكرديد تا امروز نگيد دولت قبلي به كشور صدمه زد ،،!!!! كشور من هستم خواهر من و برادران من هستند ،!!! اين صدمات مستقيمآ به ما وارد شده ،!!! شما و ديگر حضرات كه مشكلي نداريد،!! عده اي هم در اين هشت سال فرصتي پيدا كردند تا جيبشان را با پول اين ملت ستم ديده پر كنند ،!! شما مسئولين،!! شايد هم دروغ ميگيد،!! واز بودن احمدي نژاد در اين هشت سال خيلي هم خوشحال بوديد ،!! چون كسي بجز احمدي نژاد نميتوانست تا اين حد باعث محبوبيت شما بشود،،!!!!!!!!!!!!! (146497)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۶:۴۶
ضمن استقبال از سخنان اقای هاشمی بی صبرانه منتظر انتصاب دکتر سید مهدی جوادی به استانداری اردبیل هستیم. (146504)
پریسافرهود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۷:۲۶
آفرین بر سردار سازندگی. (146510)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۲۲:۵۱
آفرین بر تو عزیز... (147105)
حمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۸:۵۲
هاشمی خار چشم خیلی ها (146528)
باور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۹:۱۲
حاجی نه نتها به کشور صدمه زد بلکه با این وضعیت مملکت و این گرونی ها بنیان خانواده را سست و ویران کرد. (146530)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۰:۰۶
به نظر من بهتر است کاری به حرف دیگران و تندروها نداشته باشند. همانطور که می دانیم در دوره قبل صد نفر صد نفر مدیران را تغییر دادند. الان واقعا اگر فرد مناسبی بود باید بلافاصله جانشین فرد قبلی شود. اصل خدمت به مردم است نه ملاحظه دیگران. (146535)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۰:۳۷
متاسفانه بعضی یادشان رفته که شما یار نزدیک امام و فرمانده قرارگاه خاتم و ... از ستونهای مملکت هستید و یک فرد بین المللی که میتوانید تاثیر گذار باشید.من که به عنوان یک بسیجی رزمنده وقتی میبینم توهین به شما و بقیه بزرگان را دچار سر در گمی میشوم وای به حال فرزندانمان. (146546)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۲۹
دوران شما رو هنوز یادمون هست.... (146577)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۴۳
جانم فدای هاشمی (146593)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۲:۰۱
نام هاشمي به نيكي در تاريخ ثبت و ماندگار خواهد شد. (146606)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۶
تاریخ ؟ گذشته ایشون چی ؟؟؟ (146628)
حاج علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۴۱
آيت اله....... هاشمي رفسنجاني يك پيشنهاد دارم به نيروهاي ستادي شما سال 1384 بايد بيشتر توجه شود چون 8 سال فقط مثل حضرتعالي صبركردند وسوختند وساختند . يك استين هم براي بكار گيري آنها همت كنيد وحرف پرازيت هاي بعضي ها را گوش ندهيد چون پرازيت فكن ها فقط وفقط براي منافع شخصي خودشان پرازيت مي دهند . وملت از دستشان خسته شده اند. خامنه اي زنده باد ..... هاشمي پاينده باد . صل علي محمد ، هادي با مهدي آمد . ياران 84 آماده ند براي خدمتگذاري كشور وملت ونظام جمهوري اسلامي ايران . (146672)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۵۱
آره فقط توخوبی!
مردم 30 سال تو خوشی بودن فقط 8 سال احمدی نژاد بد بود. والا (146683)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۷
قربون دهنت آقای هاشمی ولی ایکاش فقط صدمه میزد. یه جورایی ..... (146720)