کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گابریل کالدرون فردا سرمربی پرسپولیس می‌شود

9 تير 1398 ساعت 16:48

گروه ورزشی: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: گابریل کالدرون آرژانتینی برای دو سال سرمربی پرسپولیس شد و فردا در تهران با او قرارداد خواهیم بست.
 


ایرج عرب گفت: از بین گزینه‌های مدنظر با کالدرون آرژانتینی به توافق رسیده ایم و فردا با ایشان قرارداد می‌بندیم. ایرج عرب افزود: بعد از جلساتی که در استانبول با گزینه‌های سرمربی گری پرسپولیس داشتیم به این نتیجه رسیدیم که کالدرون آرژانتینی گزینه مناسب تری است وی امشب به ایران می‌آید و فردا با این سرمربی آرژانتینی قرارداد می‌بندیم. وی درباره تخفیفی که این مربی به باشگاه داده است، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این مباحث گمانه زنی رسانه هاست و فقط می‌توانم بگویم که با این سرمربی به توافق رسیده ایم و کار را باید سریعتر شروع کنیم. وی درباره اینکه تکلیف بیرانوند و علیپور با پرسپولیس چه می‌شود؟ افزود: تمام تلاش ما این است که تصمیم خوبی بگیریم که هم به نفع باشگاه و هم به سود این بازیکنان باشد، اما قطعا نمی‌توانم اعلام کنم که آن‌ها می‌روند یا می‌ماندد! بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسئولان باشگاه، با مذاکراتی که با مربیانی مانند کاررا، چاچیچ، لمونیس و گابریل کالدرون داشتند، با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسیده اند و این سرمربی آرژانتینی برای دو سال هدایت سرخ پوشان را برعهده خواهد گرفت.

گابریل کالدرون مربی ۵۹ ساله آرژانتینی با سابقه زیاد در فعالیت در تیم‌های حوزه خلیج فارس، نامی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی محسوب می‌شود؛ او که سابقه حضور در تیم مطرحی همچون الهلال را در کارنامه دارد، توانسته با این تیم قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی این کشور شود. او همچنین توانسته با الاتحاد نیز قهرمانی در لیگ عربستان را تکرار کند و با این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۹ برسد. کالدرون که علاقه زیادی به کار در کشور‌های حاشیه خلیج فارس دارد، سابقه فعالیت در تیم‌هایی همچون بی یاس، الاتحاد عربستان، الوصل امارات را در کارنامه دارد. او همچنین سابقه سرمربیگری در تیم ملی، بحرین، عمان، عربستان را نیز در رزومه عملکردش گنجانده است که همه این موارد نشان می‌دهد تا چه حد به فوتبال غرب آسیا آشنایی دارد. البته سوابق مربیگری کالدرون به تیم‌های خاورمیانه خلاصه نمی‌شود و او سابقه مربیگری در تیم رئال بتیس و لوزان سوئیس و همچنین کائن فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد.


کد مطلب: 181403

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/181403/گابریل-کالدرون-فردا-سرمربی-پرسپولیس-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir