کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه موفقیت خواننده جوانِ ایرانی‌تبار در آمریکا

4 مرداد 1398 ساعت 10:05


گروه هنری: موفقیت های «ساحارا» (صحرا) خواننده جوان ایرانی تبار در آمریکا همچنان ادامه دارد و تعداد بیننده های نماهنگ او به نام (موزیک ویدئو) Quicksand یا «شن روان» در شبکه یوتیوب از دو میلیون و پانصد هزار تن گذشته است.

ساحارا از کودکی به موسیقی علاقه داشت و با استفاده از دستگاه پخش «کاریوکی» آثار خواننده های مشهور را برای اعضای خانواده می خواند. او در نوجوانی به صورت جدی وارد این عرصه شد و کلیپ های موسیقی خود را از طریق یوتیوب منتشر کرد. انتشار آثار ساحارا در این شبکه اجتماعی با واکنش های مناسبی از سوی هنردوستان همراه شد و تعدادی از تهیه کننده های معروف موسیقی برای همکاری با او ابراز علاقه کردند.

و به این ترتیب معروف ترین آهنگ این خواننده جوان شکل گرفت؛ ترانه ای عاشقانه با عنوان Quicksand یا «شن روان» که سکوی پرتابی برای ساحارا بود و طرفدران زیادی پیدا کرد. او می گوید: «از موفقیت این آهنگ خیلی خوشحالم. فکر نمی کردم اینقدر محبوب بشه، من از سه سالگی برای خودم می خوندم، بیشتر وقتها در تنهایی و خلوت خودم می خوندم. ولی الان بیش از دو میلیون نفر موزیک ویدئوی من را تماشا کردند، به آهنگی که خوندم گوش دادند. خیلی هیجان زده هستم.»

آهنگ های ساحارا در سبک پاپ است. او ترانه ها را نیز خود می نویسد و سوژه هایی را انتخاب می کند که برای همه شنونده ها جذاب باشد تا بتوانند با اشعارش رابطه برقرار کنند. این هنرمند جوان در تولید آثارش وقت زیادی صرف می‌کند، وسواس زیادی دارد، و سعی می کند آهنگهای جدیدش با کارهای گذشته متفاوت باشد. ساحارا علاوه بر آهنگ های انگلیسی، به اسپانیولی هم می خواند و طرفداران زیادی در میان آمریکاییان لاتین بار دارد.

او می گوید: «علاقه زیادی به ویتنی هیوستون خواننده فقید آمریکایی داشتم؛ چرا که صدای گیرا و پرحجمی داشت و به خوبی نت های بالا را می خواند. آهنگ های آریانا گرانده، بیانسه، ریانا، شکیرا یا انریکه اگلسیاس را هم دوست دارم. خیلی تلاش کردند و سالها است حضور درخشانی در صحنه دارند، خواننده های معرکه ای هستند.» ساحارا در آمریکا متولد شده است؛ ولی علاقه زیادی به فرهنگ و ریشه های ایرانی خود دارد و امیدوار است در آینده به زبان فارسی هم بخواند.

هرچند که موفقیت در صنعت موسیقی آمریکا به وقت، انرژی، و سرمایه زیادی نیاز دارد، ولی او از همراهی خانواده خود بهره مند است  و آنها در این مسیر سخت حامی و پشتیبانش هستند. ساحارا در ماه های اخیر کنسرت های مختلفی در شهر واشنگتن داشته است و از اجرای زنده لذت می برد. این هنرمند ایرانی تبار  چند آهنگ انگلیسی جدید نیز با تهیه کنندگانی از شرکت های بزرگ تهیه و ضبط موسیقی آماده کرده است که در آینده نزدیک منتشر می شود. ساحارا نیز مانند بسیاری از خواننده های جوان امیدوار است آلبوم مستقلش را بزودی منتشر کند، در کنسرت های بزرگی بخواند و روزی برنده جایزه موسیقی گِرَمی شود.


کد مطلب: 183602

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/183602/ادامه-موفقیت-خواننده-جوان-ایرانی-تبار-آمریکا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir