به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۸۳۷۷۹

بهترین شارژر سامسونگ و آیفون را از کجا بخریم؟

گروه فناوری: اگر به دنبال خرید یک شارژر گوشی با کیفیت برای گوشی موبایل خود هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ماکروتل نکاتی را که در هنگام خرید شارژر گوشی باید در نظر بگیرید، برای شما توضیح خواهد داد.
خرید شارژر گوشی این روزها به یک معضل اصلی برای بسیاری از دارندگان گوشی‌های موبایل تبدیل شده است. زیرا شارژر اصلی که در هنگام خرید گوشی موبایل به خریدار ارائه می‌شود پس از مدتی امکان خراب شدن، گم شدن و یا دیگر مشکلات مثل پارگی سیم شارژر برای آن وجود دارد. همچنین در برخی موارد بنا به دلایلی، خریداران صرفاً به دنبال خرید یک شارژر گوشی یدکی برای دستگاه موبایل خود هستند. بسیاری شاید توجه نداشته باشند که شارژر گوشی مهم‌ترین لوازم جانبی در گوشی‌های موبایل است. در این زمان کاربران با مشکل پیدا کردن یک شارژر مناسب برای گوشی همراه خود مواجه خواهند شد. اگر به دنبال خرید یک شارژر گوشی با کیفیت برای گوشی موبایل خود هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ماکروتل نکاتی را که در هنگام خرید شارژر گوشی باید در نظر بگیرید، برای شما توضیح خواهد داد.


انواع شارژر گوشی
انواع مختلف شارژر گوشی و کابل شارژر اعم از شارژر دیواری، شارژر فندکی، شارژر بی‌سیم و شارژر وایرلس در بازار وجود دارد. خریدار باید با توجه به نیاز خود و همچنین ویژگی‌های دستگاه موبایل اقدام به خرید شارژر گوشی کند. ماکروتل انواع مختلف شارژر‌های گوشی با مشخصات مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سایت ماکروتل شما می‌توانید به راحتی چندین شارژر مختلف که با دستگاه گوشی شما سازگاری دارند را مشاهده و مقایسه کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اکثر شارژر‌های موجود در سایت ماکروتل اصلی هستند و در صورتی که شارژری اصلی نباشد و یا دارای کیفیت پایین‌تری نسبت به شارژر‌های اصلی باشد، در توضیحات محصول قید خواهد شد.
 
انواع شارژر اپل
 
گوشی‌های آیفون و به طور کلی محصولات اپل به دلیل کیفیت بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی پیشرفته لایتنینگ شارژهای گران قیمتی دارد. برای خرید شارژر اصلی اپل باید دقت بسیاری داشت، زیرا این شارژر‌ها در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشند می‌توانند به باتری و یا در موارد بسیاری به آی‌سی شارژ گوشی موبایل آسیب بزنند و شما با تعویض باتری یا تعمیر برد گوشی برای تعویض آی‌سی شارژ روبرو شوید. شرکت ماکروتل با امکان خرید حضوری و اینترنتی شارژر‌های اپل اصلی و با کیفیت بالا را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همچنین با در دست داشتن دستگاهای پیشرفته مثل دستگاه تست شارژر اپل یا دستگاه تست کابل اپل می‌توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید.  با خرید از ماکروتل چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی این اطمینان خاطر را خواهید داشت که شارژ اپلی که خریده‌اید کیفیت مناسبی دارد و به باتری گوشی شما آسیب نخواهد زد. شرکت ماکروتل انواع شارژر دیواری آیفون و شارژر وایرلس آیفون را با کیفیت اصلی و به صورت اوریجینال عرضه می‌کند. در نظر داشته باشید که بیشتر محصولاتی که در ماکروتل عرضه می‌شوند اصلی هستند و در صورت اصلی نبودن محصول و یا داشتن کیفیت پایین، این موارد در توضیحات محصول قید می‌شود. همچنین اطلاعات کاملی جهت تشخیص اصلی یا تقلبی بودن شارژر و کابل آیفون نیز در این سایت وجود دارد تا کاربران اطلاعات لازم در حین خرید محصول را در اختیار داشته باشند. با وجود تمام این موارد، تمامی محصولات گارانتی ماکروتل دارند تا در صورت بروز مشکل یا ناراضی بودن کاربران از کیفیت محصول به راحتی بتوانند آن را تعویض کنند. شرکت ماکروتل انواع شارژر اپل برای اپل واچ، آی پد، آیفون، آیپود و مک بوک را موجود دارد و تنوع محصول در فروشگاه‌های این شرکت بالا است که شما می‌توانید با کلیک و مراجعه به بخش شارژر آیفون این محصولات را خریداری کنید.
برای خرید شارژر و کابل اورجینال آیفون می‌توانید به صورت حضوری به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید تا با استفاده از دستگاه تست کابل و شارژر از خرید خود اطمینان حاصل کنید. از طریق وب‌سایت ماکروتل نیز می‌توانید کالای مورد نظر خود را با سرویس پیک موتوری برای تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان‌ها خریداری کنید.
 
فست شارژر سامسونگ
 
گوشی‌های سامسونگ یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های بازار هستند و هر ساله میلیون‌ها دستگاه از مدل‌های مختلف این گوشی در سراسر جهان به فروش می‌رسد. شارژر‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ ولی وجود محصولات تقلبی و بی کیفیت در بازار کمی خرید را سخت کرده است. با روی کار آمدن تکنولوژی فست شارژ در گوشی‌ها سامسونگ، از شارژرهای فست شارژ استقبال بالایی به عمل آمده است. فست شارژر سامسونگ این امکان را به کاربر می‌دهد که بدون آسیب رسیدن به باتری گوشی موبایل، گوشی را در مدت زمان کمتری شارژ کند. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد فست شارژر سامسونگ این است که در هنگام استفاده از این نوع شارژ‌ها علاوه بر ساپورت تکنولوژی فست شارژ سامسونگ توسط گوشی موبایل و همچنین در دست داشتن شارژر فست، کابل مورد استفاده برای شارژر نیز باید از نوع فست شارژر سامسونگ باشد.

شرکت ماکروتل انواع مختلف فست شارژر سامسونگ اصلی و با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهد. با مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌های ماکروتل و یا خرید اینترنتی از سایت ماکروتل می‌توانید انواع فست شارژهای سامسونگ از جمله: شارژرهای دیواری، شارژرهای وایرالس و... را با بهترین قیمت و همچنین با کیفیت بالا خریداری کنید. این محصولات به همراه توضیحات لازم در بخش شارژ سامسونگ موجود است. دقت داشته باشید بسیاری از سودجویان در بازار با ارائه‌ی شارژر‌های تقلبی و همچنین بدون کیفیت به اسم فست شارژر سامسونگ، به گوشی موبایل و باتری آن آسیب وارد می‌کنند. ماکروتل انواع فست شارژر سامسونگ را با ضمانت اصل بودن کالا برای مشتریان به فروش می‌رساند.
تمامی کالاها با عنوان فست شارژر سامسونگ که در سایت ماکروتل به فروش می‌رسند اصلی هستند و در صورتی که محصولی اصل نباشد و با کیفیت پایین‌تری ساخت کشور چین باشد، در توضیحات آن قید خواهد شد. همچنین در هنگام خرید، گارانتی تعویض شارژر برای اطمینان خاطر مصرف کننده به شما ارائه داده می‌شود.