به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۱۸۴۳۷
حسن‌زاده را به خدا واگذار می‌کنم

امير قلعه‌نویی: این گدابازی‌ها را جمع کنید!

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گداخانه شده‌ایم و با التماس ورشگاه‌ها را فراهم می‌کنیم این گدابازی‌ها را جمع کنید.
امير قلعه‌نویی: این گدابازی‌ها را جمع کنید!
امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌چرا سازمان لیگ چنین زمین‌هایی را برای مسابقات انتخاب می‌کند این مسائل برای فوتبال ایران و آسیا قشنگ نیست به فکر سلامتی بازیکنان نیستند چرا صورت مسئله را پاک می‌کنند. خدا شاهد است اگر تیمم می‌برد هم همین مسائل را عنوان می‌کردم.

وی ادامه داد: ‌ما از لحاظ سخت‌افزاری مشکل داریم. من سال 87 که به قطر رفته بودم پس از آن آنها امکاناتشان را فراهم کردند و در جام ملت‌ها و جام جهانی را میزبانی کردند. چرا ما در این زمین‌ها بازی می‌کنیم. با این زمین‌ها و زمین حافظیه می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم. سرمربی استقلال یادآور شد: گداخانه شده‌ایم افراد با التماس ورزشگاه‌هایی را می‌گیرند این گدابازی‌ها را جمع کنید ملت ایران قدمت 9 هزار ساله دارد و از ثروتمندترین ملت‌ها بوده حالا چرا این حال و روز را برای این ملت به وجود آورده‌اید. چرا باید همه از فوتبال لذت ببرند اما ما تنها از چیزی که از این فوتبال نمی‌بریم لذت است.

قلعه‌نویی افزود: اگر حرف هم بزنیم هزار چیر می‌گویند و بعد معذرت خواهی و مسائل دیگر را مطرح می‌کنند. این موارد بماند ما پیگیری این مسائل هستیم من می‌گویم چرا کره جنوبی و ژاپن در هر دور به جام جهانی صعود می‌کنند اما ما مقطعی صعود می‌کنیم و تا این مسائل را برطرف کنیم صعود نمی‌کنیم. وی در مورد اختلافاتی که بین علیپور و واعظ آشتیانی به وجود آمده تصریح کرد: آنها زمانی که در مورد قلعه‌نویی صحبت می‌کند تیتر اول روزنامه‌ها می‌شوند وگرنه اگر به خودشان باشد صحفه پنجم ششم هم نیستند. در مورد فوتبال پاک هم باید بگویم خدا را شکر در فوتبال ما دو بار این اتفاق افتاده که قلعه‌نویی و خانواده استقلال در آن حضور داشتند. ملاحی شاهد زنده این موضوع است. آن روزی که مدیرعامل ابومسلم بود با من تماس گرفت و ازطرف مردم خراسان به هیئت مدیره باشگاه از من تشکر کرد به خاطر حرکت جوانمردانه‌ای که کردیم تقدیر کرد.

این اولین روز فوتبال پاک بود و در دیگر روز بحث این بود که در دو طرف استقلالی‌ها حضور داشند در یک طرف استقلال با برادران شفیعی زاده و در طرف دریگر استقلال تهران در آن زمان که جام را از دست می‌دهیم و می‌بازیم من خوب هستم و علیپور هم اظهار نظرهایی می‌کند حالا نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد خوشحالم درهر دو بار خانواده استقلال و امیر قلعه‌نویی حضور داشته است. سرمربی استقلال تصریح کرد: چرا باید برای AFC دست گدایی دراز کنیم باید 50 ورزشگاه خوب درست کنیم .حسن‌زاده را به خدا واگذار می‌کنم. من اگر حتی از فوتبال هم بروم حرف‌هایم را می‌زنم. خودش می‌داند که در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن چه مسائلی به وجود آمد من را بدون گزارش محروم کردند باز هم می‌گویم او را به خدا واگذار می‌کنم.

۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۲:۱۳
خدا نگه دارت باشه ژ نـــر ا ل . . . (149754)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۷:۵۱
درست میگه بیچاره من دیدم زمین هم کج بود!! (149804)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۷:۵۴
مهران مدیری فوتبال را به قشنگ ترین شکل ممکن در سریال مرد دو هزار چهره توصیف کرد. (149806)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۸:۰۲
این بار راست میگه !!! ورزشگاه های ما مایه آبروریزیه. (149809)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۸:۲۰
اغا محترم جواب چراي تو اينه كه ما هشت سال نون تو خونه نداشتيم ولي جنابعالي قرارداداي ميلياردي ميبستي!!!!!! ماتحريميم گويا شما تو ايران زندگي نميكني ؟ بودجه از دست يه عده زياد نميكنه كه به چهار تا ادم بدن بياد زمين درست كنه يا كارشناس روش كار كنه (149817)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۸:۴۷
سرور آسیا کیه؟ امیر قلعه نوعیه (149824)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۰۸
بريد بازي كردن ياد بگيريد اينقدر به داور و زمين و زمان گير نديد (149874)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۴۱
این مربی بجای بهانه تراشی بهتر است به فکر تاکتیک جدیدی برای تیمش باشد که دراین چند مسابقه آخر وضع خوشی نداشته . (149907)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۴۶
آقای قلعه نوئی یک سوال از شما داشتم.
در حالی که مدتی نمی گذره که تیم دسته سومی نفتون بخاطر تبانی محرم می شه.
با چه منطق و دلیلی شما یک بازی دوستانه با این تیم دسته سومی انجام می دید و عجیب اینکه می بازید هم!

اجباری در بازی کردن با این تیم خاص دسته سومی بود یا تیمی که بخواد با استقلال بازی کنه قحط بود؟ (149916)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۵۷
علی لاریجانی با تاکید بر اینکه کشور درگیر مشکلات حاد اقتصادی است، گفت: اگر همه اراده ها معطوف شود ممکن است امکان برطرف کردن این مشکلات فراهم شود.

بله برای شروع، بازگشائی مجدد پرونده تحقیق و تفحص از صدا و سیما که در بررسی تنها 5 حساب بانکی از بیش از 200 حساب صدا و سیما تخلفات مالی به ارزش ۵۲۵۰ میلیارد ریال اتفاق افتاده گام خوبی می تونه باشه. (149924)