به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۸۵۶۱

پوسترهاي​مسابقه​بوکس دنیرو واستالونه

گروه فرهنگ و هنر:​ دو اسطوره کهنه‌کار بوکس بر روی پرده سینما، دوباره و اين بار در مقابل هم به روي رينگ مي‌روند. اولین تریلر منتشر شده از کمدی «مسابقه انتقامی»(Grudge Match)، «رابرت دنیرو» و «سیلوستر استالونه» را رودرروی هم نشان می‌دهد.
هر کدام از این دو قبلاً در فیلم‌های «گاو خشمگین» و «راکی» نقش مشت‌زن‌های بزرگ و افسانه‌ای «جیک لاموتا» و «راکی بالبوآ» را بازی کرده بودند. برای هر کدام از آن‌ها یک پوستر جداگانه طراحی شده و پوستر سینمایی فیلم هم کمی غیر متعارف‌تر است.

«مسابقه انتقامی» را «پیتر سکال» که فیلم‌هایی همچون «آچار فرانسه»، «رفقای امریکایی من» و «پنجاه قرار ملاقات اول» را در کارنامه دارد با فیلمنامه ای از «داگ الین» و «رندی روتهام»، کارگردانی کرده است. فیلم داستان «رابرت دنیرو» و «سیلوستر استالونه» دو رقیب در رینگ بوکس است که ۵۰ سال بعد از حضور صحنه مبارزه، دوباره رودرروی هم در یک مسابقه انتقامی قرار می‌گیرند. «کوین هارت»، «الن آرکین»، «کیم بسینگر» و «جان برنتال» از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند. این فیلم قرار است ۲۵ دسامبر مصادف با ۴ دی‌ماه امسال به پرده سینماها بیاید. در این‌جا پوسترهای طراحی شده برای این فیلم را ببینید.

alt

 

alt

alt

مرجع : فرست شويينگ

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۵۷
نقش دنیرو در ریجینگ بوئل که واسش کلی جایزه گرفت کجا و راکی کجا. اصلا قابل قیاس نیست.

رابرت دنیرو کجا و اون لنگه گیوه.

حیف که رابرت دنیرو این روزها دیگه اون نقش های جاودانه ی گذشته رو بازی نمیکنه. (151392)