به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۸۵۸۲
رييس‌جمهور: بر اساس بررسی‌هاي مجلس

دولت‌قبل180هزارمیلیاردتومان‌بدهي باقي‌گذاشت

گروه سياسي: رييس‌جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار کرد: استان اصفهان علیرغم وجود مشکلات به لطف خدا دارای ظرفیت‌های فراوانی است که مردم سخت‌کوش، تلاش‌گر، ایثارگر و جوانان تحصیل‌کرده و علاقه مند به خدمت، از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها هستند.
دولت‌قبل180هزارمیلیاردتومان‌بدهي باقي‌گذاشت
دكتر حسن روحانی تصریح کرد: اصفهان در عین حال که از قطب‌های مهم صنعتی کشور است، از پتانسیل‌های مهم گردشگری و آثار تاریخی و دیدنی بی‌نظیری نه تنها در سطح کشور، بلکه بعضا در سطح جهانی برخوردار است و با وجود مسائل ناشی از خشکسالی، در عرصه کشاورزی نیز یکی از استان‌های پیشتاز کشور به شمار می‌رود.

رییس جمهور بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از کم توجهی به ضرورت تصمیم گیری‌های عالمانه و عمیق در عرصه‌های مدیریتی دانست و گفت: ایران با مشکلاتی نظیر کم‌آبی زاینده‌رود، دریاچه ارومیه، رود کارون، دریاچه هامون، پایین رفتن سطح آب در کلیه چاه‌های کشور، افزایش شوری نسبی زمین و آب به دلیل عدم به کارگیری یک نگاه عالمانه و کارشناسانه جامع به مساله آب روبه‌روست که دولت «تدبیر و امید» تمهیداتی را برای حل مشکلات در این عرصه اندیشیده و به تدریج آنها را به مورد اجرا خواهد گذاشت.

دکتر روحانی اضافه کرد: مساله آب زاینده‌رود، از یک سو ریشه در خشکسالی معمول در کشور و از سوی دیگر ریشه در نحوه نگرش به مسائل ملی و کلان در عرصه آب به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات جهان در قرن حاضر و قرون آینده دارد. حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و ضرورت تدبیر در نحوه مصرف منابع درآمدی، ابراز امیدواری کرد که با وجود عزم و اراده ملی در حل مشکلات و با توجه به پشتیبانی ارزشمند و اعتماد مقام معظم رهبری به دیپلماسی دولت، گشایش در عرصه‌های گوناگون کشور قابل پیش‌بینی است.

دکتر روحانی با اشاره به پیشرفت‌های مناسبی که پس از استقرار دولت در شناسایی مشکلات اساسی حاصل شده و قدم‌های صحیح و مثبتی که با تلاش شبانه روزی و درایت گروه مذاکره‌کننده برداشته شده است، اظهار کرد: امیدوارم در سال جاری و خصوصا در سال 1393 با تنظیم بودجه‌ای منطقی، متوازن و واقعی، به کمک نمایندگان محترم مجلس، در حل بسیاری از مشکلات توفیق حاصل شود. رییس جمهور افزود: این امر افق‌های جدیدی را در عرصه پشتیبانی دولت از فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز مناطق مختلف کشور پیش چشم می‌گشاید و موجبات رفع مشکلات مردم را بیش از پیش فراهم می‌نماید.

دکتر روحانی اظهار کرد: همه فعالیت‌های دولت بدون نقص نیست، اما وقتی حجم بدهی‌های دولت گذشته به بانک‌ها و بخش‌های خصوصی و پیمانکاران بر اساس بررسی‌هاي مجلس شورای اسلامی، بیش از 180 هزار میلیارد تومان است، باید برای همراهی با دولت در حل مشکلات پیشگام بود و زمینه‌های حل مشکلات را در حد مقدور فراهم کرد.

۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۰۱
فقط براتون دعا ميكنيم. البته اميدواريم بتونين با فشارهاي اين افراطيون بتونين مشكلاتو حل كنيد. (151726)
آبين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۲۰:۲۵
جناب دكتر روحاني شما و اعضاي هيات دولت نيز فقط گلايه مي كنيد مگه شما قبل از انتخاب شدن نمي دانستيد كه احمدي نژاد چه. . . . تو مملكت زده ؟ (152218)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۲۲:۰۶
یا ابولفضل اگه یه بیابون رو بخوای اباد کنی از اباد کردن دولتی که احمدی نژاد نابودش کرد راحت تره (152277)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۳۱
دقیقا 188 هزار میلیارد تومان است!!! جدیدا 8 خیلی طرفدار پیدا کرده...8سال گذشته..سال88... (151738)
نهاوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۱
زنده باد خاوری مرتضوی مشایی رحیمی و غیره.... (151754)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۳
پوستسن دوز در مس سرچشمه فراموش نشه (151945)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۶
دولت های قبل در پایان چطور بودند؟ (151757)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۸
هرچند که بهت رای دادم شما مگه رئیس شورای امنیت ملی نبودید اگه لطف کنید امنیت ملی را برام تعریف کنید منون میشم ........دوستان هم چشم بسته منفی بدن (151759)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۲۵
بر اساس بررسی های مجلس! (151764)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۰۴
1-مگه این مجلس در زمان ایشان نبود.!؟
2-مگه اون دولت با تایید همین مجلس بودجه و سایر هزینه ها رو اداره نمیکرد.!؟
3-مگه مجلس نمیتونست جلوش رو بگیره.!؟
4-یعنی محمود انقدر بده در این صورت که همین الان باید مجازات بشه.!؟
من که فکر نمیکنم ........... (151848)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۵
خدا کند این بدهی بقیه ای دنبال نداشته باشد ملت باید به همین راضی باشد .خدا به خیر کند. (151771)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۶
ای این تازه انچه که رو شده است .............. (151773)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۲۹
فداي سر محمود راستي من چندتا آفتابه دزد سراغ دارم، آدرس ميدم برن بگيرنشون، محاکمه علني و در ملا عام هم اعدامشون کنن!! (151812)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۱۲
دولت قبل خيلي چيزها به بار آورده! فقط بدهي كه نبوده (151853)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۸
درسته، چرا فقط ايرادات گفته ميشه
اميدوارم اين حرفا توجيه براي گراني و اقدامات غلط فعلي نباشه (151889)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۵
مگه در مناظره تلویزیونی اقای موسوی بهش نگفت مثل دوران قاجار کیسه های پول به اینو واون میدی چرا مسئولین جدی نگر فتن تا حال و روز ما به اینجا نکشه (152032)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۸:۳۸
محمود و رحیمی و مشایی و بقایی و .... دارند راست راست میگردند و دادستان هم میگه مصلحت نیست پرونده دزدیها و اختلاس ها بیش از این باز بشه. اینا چه سر بریده ای پیش محمود دارند که میترسند ازش بازخواست کنند الله اعلم. (152166)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۲۰:۱۳
سلام، برآورد بدهی وخسارات و ویرانی دولت احمدی نژادبیشتراست یامجموع سرمایه های بلوکه شده ایران درامریکا؟
نکته:سرمایه بلوکه قابل برگشت است ولی تباهی منابع طبیعی چه طور؟ (152210)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۲۲:۳۳
خدایا کمک کن مثل سال 84 دیگه اشتباه نکنم و به کسی رای بدم که شهردار بودنم براش زیادی بوده..اومد ریشه یابی کنی زد ریشه هارو خشکوند.والا (152295)