به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۱۲

واکنش عقیلی و فرزانه کابلی به خبر كیهان

واکنش عقیلی و فرزانه کابلی به خبر كیهان
گروه هنری: سالار عقیلی (خواننده) و فرزانه کابلی (بازیگر تئاتر) به حملات دیروز روزنامه کیهان مبنی بر اجرای حرکات موزون از سوی این بازیگر در کنسرتی با اجرای عقیلی واکنش نشان دادند.
کیهان در شماره روز گذشته خود با انتقاد شدید از حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی نوشته بود: یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر [فرزانه کابلی]که سالهاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد!

سالار عقیلی شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت خود را تکذیب کرد.
او در پست اینستاگرامی خود نوشت:
من سالار عقیلی هستم. من عاشق وطنم هستم. من عاشق مردمان میهنم هستم. همواره با عشق به وطنم خوانده‌ام. همیشه به قوانین کشورم احترام گذاشته‌ام.
طبق رسم معمول، همانند تمامی همکارانم، اگر هریک از هنرمندان به کنسرت من تشریف بیاورند؛ با ذکر نام به ایشان ادای احترام می‌کنم.
اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه‌ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی کذب محض است. از هم‌وطنانِ عزیز و رسانه‌های محترمی که طی ۲۵سال فعالیت هنری‌ام، همواره درکنار من بوده‌اند استدعا دارم اگر دوباره شایعه‌ای پیرامون سالار‌ عقیلی تولید شد، قبل از انتشار آن از صحت خبر اطمينان حاصل نماييد.
واکنش فرزانه کابلی به اتهام کیهان
فرزانه کابلی؛ بازیگر پیشکسوت هم با انتشار پستی در اینستاگرام به اتهام کیهان مبنی بر اجرای حرکات موزون در کنسرت پاسخ داد.
او نوشت: 
سالار عقیلی: حرکات موزونِ فرزانه کابلی دروغ است