به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۴۳

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به چه شرکتی واگذار کنیم؟

گروه کسب و کار: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در اصل برای محکم کردن و محکم سازی نما و سنگ نمای ساختمان آن هم به منظور جلوگیری کردن از کنده شدن و سقوط سنگ نما بر سر افرادی است که از زیر ساختمان در حال عبور و مرور هستند، انجام می شود و شاید اصلی ترین دلیل این مورد این است که سنگ نما به مرور زمان مواد آلاینده و همچنین رطوبت و آب به پشت آن نفوذ می کند و احتمال سقوط کردن آن زیاد است.
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به چه شرکتی واگذار کنیم؟
پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان شرکت ایمن کار در اصل برای محکم کردن و محکم سازی نما و سنگ نمای ساختمان آن هم به منظور جلوگیری کردن از کنده شدن و سقوط سنگ نما بر سر افرادی است که از زیر ساختمان در حال عبور و مرور هستند، انجام می شود و شاید اصلی ترین دلیل این مورد این است که سنگ نما به مرور زمان مواد آلاینده و همچنین رطوبت و آب به پشت آن نفوذ می کند و احتمال سقوط کردن آن زیاد است.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
اگر پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام ندهید این امکان هم وجود دارد که بعد از مدتی که بیشتر در فصول سرد سال اتفاق می افتد، یخ زدن سنگ نما باعث شود تا آب به داخل منافذ آن نفوذ کند و تنها راه حل ممکن این است که پیچ و رولپلاک نما با طناب یا با داربست را انجام دهید تا مبادا یخ زدگی و نفوذ آب به منافذ آن باعث سقوط آن شود.

هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چقدر است؟
همان طوری که بیان کردیم  مجری پیچ و رولپلاک نما برای محکم سازی نما استفاده می شود و به طبع عوامل زیادی هم در قیمت و همچنین هزینه پیچ و رولپلاک نما تأثیرگذار هستند. از جمله
عامل اول: ابعاد سنگ به کار رفته و نصب شده در ساختمان که فاصله استاندارد بین پیچ و رولپلاک نصبی در نما بایستی 50 سانتی متر باشد و هر چه سنگ کوچک تر باشد به طبع اجرای پیچ و رولپلاک سخت تر و هزینه بیشتر خواهد شد.
عامل دوم: جنس سنگ هایی که در نما یا دیواره ساختمان به کار رفته هم در این قیمت گذاری مهم هستند. سنگ های که از جنس گرانیت هستند از نوع سخت هستند و میزان جذب آب در آن کمتر است و در هر 60 سانتی متر یک پیچ در آن به کار می رود. اما در سنگ تراورتن که سنگی نرم تر و میزان نفوذ آب هم بیشتر است به طبع در هر 40 سانتی متر یک پیچ استفاده می شود.
پیچ و رولپلاک نما با طناب
عامل سوم: هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای سنگ هایی که شل شده اند با سنگ هایی که افتاده اند فرق دارد.
عامل چهارم: نوع ملات استفاده شده در پشت سنگ نما هم می تواند از کیفیت کار بکاهد و یا بر کیفیت کار بیفزاید چرا که اگر بخشی از ملات به کار رفته ریزش داشته باشد به طبع هم پیچ بیشتری باید استفاده شود و هم باید پیچ هایی بلندتر استفاده شود تا بتواند به خوبی سنگ را در دیوار محکم کند.
عامل پنجم: تفاوت قیمت و هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست یا با طناب. به طور حتم پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با داربست خیلی به نسبت استفاده از طناب راحت تر است اما با توجه به اینکه هزینه نصب داربست خیلی بیشتر است پس به طبع برای کارفرما خیلی مقرون به صرفه نیست که از داربست استفاده کند و به خاطر همین است که اکثر ساختمان ها بیشتر از طناب برای پیچ و رولپلاک کردن استفاده می کنند.

اما سوال مهمی که اینجا به وجود می آید این است:
برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از چه شرکتی کمک بگیریم؟
قطعاً این موردی است که ممکن است یک بار برای همیشه اتفاق بیفتد پس پیشگیری قبل از درمان اولین موردی است که باید مد نظر داشته باشید و قبل از اینکه هزینه کنید بایستی با یک شرکت مشاور در این زمینه صحبت کنید و ما به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات مشاوره شرکت ایمن کار استفاده کنید.
شرکت ایمن کار تمامی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران، کرج، قزوین و در صورت نیاز در سراسر ایران را به صورت کاملاً تضمینی با طناب و بدون داربست برای شما انجام خواهد داد. اگر درخواست مشاوره و همکاری با شرکت ایمن کار را دارید می توانید با شماره تلفن 09375846430 (خانم سعادت) در ارتباط باشید.