به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۸۶۲۲۷

خلیلی:مقابل تهمت و توهین سکوت نمی‌کنم

گروه ورزشی: مدیر تیم پرسپولیس این روزها از جانب هواداران و برخی رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است.
خلیلی:مقابل تهمت و توهین سکوت نمی‌کنم
موضوع دوپینگ احمدرضا احمدوند، مهاجم 20 ساله پرسپولیس و لغو همکاری باشگاه با این بازیکن هم پای محسن خلیلی را به میان آورده است. بازیکنی که سابقه حضور در استقلال را نیز داشته و این روزها پیام‌های تندی در فضای مجازی برای مدیر تیم فرستاده است. با خلیلی تماس گرفتیم و نظر او را درمورد این اتفاقات جویا شدیم. مدیر تیم پرسپولیس این چنین به سوالات پاسخ داد:

این روزها بحث لغو قرارداد احمدوند و البته بحث تند او با شما و پاسخ شما به اظهارات او مطرح است.
پرسپولیس قرارداد رسمی با احمدوند به ثبت نرسانده بود که بخواهد لغوش کند. ما به‌محض اینکه متوجه موضوع شدیم، نه قراردادش را در سازمان لیگ ثبت کردیم، نه در هیات فوتبال. او به تیم آمد و تمرین کرد و مدتی بعد هم موضوع دوپینگش مطرح شد. وقتی موضوع را باشگاه فهمید، از او خواستند به فکر انتخاب تیم دیگر باشد و برود.

چرا موضوع همان موقع رسانه‌ای شد؟
از خودش بپرسید. ما که نمی‌خواستیم موضوع را علنی کنیم. حتی باشگاه به او گفت حرفی نمی‌زنند و او هم باید به فکر انتخاب تیم دیگری باشد. حالا او در فضای مجازی حرفی زده، تقصیر من یا باشگاه پرسپولیس است؟

دقیقا چه اتفاقی افتاده؟
ایشان از متادون استفاده کرد و این مورد را ایفمارک در خونش تشخیص داد و به ما اعلام کرد. باشگاه از این بازیکن خواست فردای همان روز دوباره مراجعه کرده و تست بدهد. اما سه روز بعد برای تست دوم رفت و اعلام کردند بعد از سه روز اثر این ماده از بین می‌رود. حال باشگاه باید چه می‌کرد؟

معمولا دو نمونه برای آزمایش تهیه می‌شود.
این مورد مربوط به تست دوپینگ است. در ایفمارک آزمایش‌هایی برای تشخیص سلامت بازیکن می‌گیرند که در آزمایش خون این بازیکن متوجه وجود چنین ماده ممنوعه شدند و به باشگاه اعلام کردند و قرار شد بازیکن دوباره برای تست دادن فردای همان روز به ایفمارک برود. بازیکن هم به‌موقع برای آزمایش بعدی نرفت. مانده‌ام چرا الان از باشگاه ایراد می‌گیرند و از من انتقاد می‌کنند.اگر باشگاه با این بازیکن قرارداد می‌بست و در جریان بازی‌ها این اتفاق می‌افتاد، هواداران با ما چه می‌کردند؟ خود شما رسانه‌ای‌ها از ما انتقاد نمی‌کردید این چه جور بازیکن گرفتن بود؟ می‌فهمیدید این بازیکن قبل از فصل هم این مشکل را داشته، نمی‌گفتید ما با عقد قرارداد با این بازیکن به پرسپولیس خیانت کرده‌ایم؟ الان باید از ایفمارک تشکر کنیم که چنین موردی را تشخیص دادند و سریع به ما اعلام کردند وگرنه ما چطور می‌فهمیدیم چنین اتفاقی افتاده؟ قطعا بعدا دچار مشکل می‌شدیم.

شایعه شده قصد داشتی از این بازیکن پول بگیری تا موضوع مخفی بماند؟
این تهمت بزرگی بود. اگر من چنین پیشنهادی را داده بودم، چرا همان موقع موضوع را برملا نکرد؟ اصلا چرا باید پول بگیرم.یعنی جایگاه من اینقدر پایین است که بخواهم چنین کاری انجام دهم؛ آن‌هم از یک بازیکن جوان؟ یعنی من شأن و جایگاه خود را نمی‌شناسم؟ راستش را بخواهید دیگر در برابر تهمت‌ها سکوت نخواهم کرد. هر کس بخواهد به من تهمت بزند، یا با آبروی باشگاه پرسپولیس بازی کند، سکوت نخواهم کرد و همه‌چیز را خواهم گفت. چرا باید هر کس هرچه دلش می‌خواهد، بگوید؟

در نقل‌وانتقالات برنامه‌ای دارید؟
دیگر برنامه‌ای نداریم. کالدرون با همین نفرات کارش را ادامه خواهد داد و همه اخباری که در این مورد می‌شنوید، اصلا صحت ندارد.

کامیابی‌نیا کی به شرایط بازی می‌رسد؟
فعلا ایشان در منزل استراحت می‌کند و پزشکان تیم باید در این مورد نظر بدهند. هنوز چیزی در این ارتباط گفته نشده است.

درمورد انتقادهایی که مردم از مدیریت باشگاه و خودت می‌کنند، صحبتی نداری؟
من به نظر مردم احترام می‌گذارم و در این فوتبال همیشه ممنون حمایت‌های آنها بوده‌ام. دوست دارم این مردم مثل همیشه پشت تیم‌شان باشند. این تیم برای رسیدن به چهارمین قهرمانی به پشتیبانی و حمایت هوادارانش نیاز دارد. قهرمانی پرسپولیس برای تک‌تک اعضای باشگاه مهم است. از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و انتقادهای تخریبی هم همیشه و در همه دوره‌ها وجود داشته است.

پیش‌بینی‌ات از آینده چیست؟ پرسپولیس موفق می‌شود؟
بله. من مطمئن هستم این تیم با حمایت هواداران باز هم به موفقیت خواهد رسید. مثل تک‌تک هواداران عاشق پرسپولیس هستم و برای قهرمان شدن تیم لحظه‌شماری می‌کنم.
مرجع : فرهیختگان