به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۱۸۶۷۷
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

صعود پرسپولیس، حذف استقلال خوزستان

نفت مسجدسليمان سايپاي البرز را حذف كرد
گروه ورزشی: پرسپولیس با برتری در وقت اضافه مقابل تیم پدیده مشهد حریف الوند همدان در یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
صعود پرسپولیس، حذف استقلال خوزستان
در  مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی، پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در وقت اضافه با برتری 5 بر یک پرسپولیس به پایان رسید. مجید نورمحمدی (دقیقه 48 - گل به خودی)، رضا نورمحمدی (92)، یونس شاکری(111)، میلاد غریبی (114) و هادی نوروزی (117) برای پرسپولیس و بهمن طهماسبی دقیقه 86 برای پدیده گلزنی کردند. حسین بادامکی از پدیده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 90 اخراج شد. امجد شکوه مقام هم در دقیقه 115 دومین اخراجی پدیده بود.

در این دیدار برخی بازیکنان از جمله علیرضا حقیقی برای نخستین بار در فصل جاری فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرده و نفرات اصلی چون نیلسون و جلال حسینی روی نیمکت حضور داشتند.با این نتیجه پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حریف الوند همدانی شد که امروز استقلال خوزستان را حذف کرد. با توجه به میزبان بودن دو تیم در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی، میزبان این دیدار با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

نفت مسجد سلیمان سایپای البرز را حذف كرد
دیدار سایپا برابر نفت مسجد سلیمان که در 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در وقت‌های اضافه نیز با همین نتیجه خاتمه یافت تا برنده این دیدار در ضربات پتالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی سایپا با نتیجه 4 بر 3 برابر حریف دسته اولی خود شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

استقلال خوزستان حذف شد

ديدار بازی الوند همدان - استقلال خوزستان نیز در وقت 90 دقیقه به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید. در این دیدار ادریس ترائوره در دقیقه 29 و از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و قاسم اکبری در دقیقه 58 گل تساوی‌بخش الوند را به ثمر رساند.

این دیدار در وقت‌های اضافه بدون گذشتن توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید تا 2 تیم در ضربات پنالتی شانس خود را برای رسیدن به پیروزی امتحان کنند. در ضربات پنالتی الوند موفق شد با نتیجه 7 بر 6 استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد تا به این شکل همانند نفت مسجد سلیمان شگفتی‌ساز جام حذفی شود. در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور نفت مسجد سلیمان به مصاف برنده دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

راه آهن با گلباران تالار وحدت حريف داماش شد

تيم فوتبال راه آهن سورينت با برتري مقابل تالار وحدت همدان، حريف داماش گيلان در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي شد.
در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي تيم راه آهن سورينت موفق شد با برتري 7 بر 2 مقابل تالار وحدت همدان راهي دور بعدي شود. رامين رضائيان (23 و 33)، حامد نورمحمدي (31)، بهادر عبدي ( 37 و 5+90)، رضا خالقي فر(55- پنالتي) و علي عليپور(58) براي راه آهن و محمد احمدي(71) و رضا شيرزاد فر(89 - پنالتي) براي تالار وحدت گلزني کردند. در اين ديدار حسين جوادي از راه آهن در دقيقه 78 با دريافت کارت قرمز اخراج شد. راه آهن سورينت با اين نتيجه حريف داماش گيلان در مرحله يک هشتم نهايي شد. داماش با انصراف يزد لوله مجوز حضور در اين مرحله را کسب کرده بود.

محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۲:۲۲
کاش 6تاییش میکرد مثل استقلال (152873)