به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۸۶۹۲۵

دفاع عجیب یک مرد درباره قتل همسرش

گروه حوادث: مردی در دسیسه‌ای مخوف همسرش را کشت و دست به صحنه سازی گمراه کننده زد.
دفاع عجیب یک مرد درباره قتل همسرش
این مرد با باز گذاشتن شیر گاز آشپزخانه قصد گمراه کردن پلیس را داشت، اما لو رفت. صبح ششم شهریور سال ۹۷ به دنبال تماس زن جوانی پلیس تهران از حادثه‌ای شوم مطلع شد. این زن که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت:دقایقی قبل مرد همسایه با فریاد از ما کمک خواست.

دفاع عجیب یک مرد در قتل همسرش
او می‌گفت همسرش به دلیل استنشاق گاز جان سپرده است. چون پرستار هستم خودم را به خانه آن‌ها رساندم و با جسد زن ۴۲ ساله به نام سهیلا روبه رو شدم. مأموران پلیس به این خانه در تهران پارس رفتند و پیگیر ماجرا شدند.شوهرسهیلا به مأموران گفت: صبح برای هواخوری به پارک پروین رفته بودم، اما وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم شیر گاز آشپزخانه باز است و همسرم خفه شده است. من بلافاصله به همسایه مان که پرستار است خبر دادم، اما او گفت کار از کار گذشته است. به نظرم همسرم خودکشی کرده است.جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، اما وقتی کارشناسان اعلام کردند وی به دلیل انسداد مجاری بیرونی تنفسی جان سپرده و احتمالا خفه شده است، پرونده رنگ وبویی جنایی پیدا کرد و همسر ۵۴ ساله این زن به نام رضا تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد که سعی داشت پلیس را گمراه کند به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد. وی گفت:مدت‌ها بود با همسرم اختلاف داشتم.

او همیشه به من بی احترامی می‌کرد. رفتارهایش تا جایی پیش رفته بود که پسر بزرگم هم برایم احترامی قائل نبود و به حرف هایم گوش نمی‌داد. همسرم حتی با من صحبت نمی‌کرد و پسرم از من خواسته بود تا خانه را ترک کنم. من از این وضعیت خسته شده بودم. حتی مدتی پیش همسرم مرا کتک زد که سرم به میز تلویزیون برخورد کرد و زخمی شد. متهم در تشریح جزئیات جنایت توضیح داد: پول هایم دست همسرم بود.آخرین بار از او پول خواستم، اما او شروع به داد و فریاد کرد به همین دلیل با هم درگیر شدیم. پسرم به محل کارش رفته بود که برای هواخوری به پارک پروین رفتم، اما آن جا بود که تصمیم به قتل همسرم گرفتم. وقتی به خانه برگشتم سهیلا خواب بود. شیر گاز خانه را باز گذاشتم و به پارک برگشتم. چند ساعت بعد وقتی به خانه رفتم همسرم بیهوش شده بود.من با دستمال آشپزخانه او را خفه کردم. سپس به همسایه‌ها اطلاع دادم تا همه فکر کنند همسرم دست به خودکشی زده است.به دنبال بازسازی صحنه جرم وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز برگزار شد پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند و گفتند به هیچ قیمتی از خون دخترشان گذشت نمی‌کنند. دو پسر قربانی نیز برای پدرشان قصاص خواستند. وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: من همسرم را نکشتم و تحت فشار به قتل اعتراف کردم.پسرم قاتل مادرش است. متهم ادامه داد: پسرم می‌خواست تا خانه ام را به نام او سند بزنم. او همچنین چندبار خواسته بود تا املاکی را که در تبریز دارم بفروشم و به او بدهم، اما چون موافقت نکردم کینه مرا به دل گرفت. او مادرش را کشت تا از این طریق از من انتقام بگیرد. پسرم خواسته تا به زندان بیفتم و در این مدت اموالم را تصاحب کند. باور کنید من قاتل نیستم.
مرجع : خراسان
برچسب ها: قتل همسر