به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۸۷۰۱۵

اعدام؛ پایان پرونده عجیب تجاوز به زن متاهل

گروه حوادث: قضات دادگاه کیفری استان تهران مرد جوانی را که با یک زن برای انتقام‌گیری همدستی و به دوست او تجاوز کرده بود به اعدام، زندان و شلاق محکوم کردند.
اعدام؛ پایان پرونده عجیب تجاوز به زن متاهل
زنی مهرماه سال گذشته با شکایت به مأموران پلیس گزارش داد جوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. با حضور مأموران در محل تحقیقات دراین‌باره آغاز شد. مأموران جوانی را که زن مدعی بود به او تعرض کرده بازداشت کردند.زن جوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: چندی قبل همسرم خانه را برای فروش گذاشته بود و افراد برای دیدن خانه می‌آمدند یک روز متهم به‌عنوان مشتری به خانه ما آمد. او خواست از خانه عکس بگیرد، اما من قبول نکردم و گفتم خودم عکس می‌گیرم و می‌فرستم. پسر جوان از این طریق شماره من را به دست آورد و با من در ارتباط بود تا اینکه روز حادثه ناگهان دیدم که به خانه آمده است. او با تهدید چاقو به من تجاوز کرد، من جیغ کشیدم و کمک خواستم در همین حین شوهرم آمد و موضوع را به مأموران گزارش داد.بازجویی از پسر جوان نشان داد زن شاکی قربانی انتقام‌گیری دوست قدیمی‌اش شده است.

پسرجوان گفت: زنی به نام آزیتا از من خواست به دوستش تجاوز کنم. او به من گفت: مشکلی با دوستش کیانا دارد و می‌خواهد از او انتقام بگیرد از من خواست با کیانا ارتباط برقرار کنم و از او انتقام بگیرم. من اول فکر کردم این یک دعوای زنانه است و من هم تفریح می‌کنم، به خانه کیانا رفتم و با او رابطه برقرار کردم و روز حادثه هم وقتی وارد خانه شدم، چون آزیتا به من قرص ترامادول داده بود، در حال خودم نبودم و با تهدید چاقو زن جوان را وادار به رابطه کردم.پلیس علاوه بر گفته‌های پسر جوان مدارک دیگری هم علیه او به دست آورد. همچنین آزمایش‌های پزشکی قانونی تأیید کرد که این زن مورد تعرض قرار گرفته است. با تکمیل تحقیقات آزیتا نیز به‌عنوان همدست مرد متهم بازداشت شد. او نیز تأیید کرد با متهم در ارتباط بود. این زن گفت: من برای گرفتن انتقام از کیانا که باعث شد زندگی‌ام خراب شود، این کار را کردم، اما به متهم نگفتم به او تجاوز کند فقط گفتم با او رابطه برقرار کند تا من بتوانم موضوع را به شوهر کیانا بگویم.

به دستور قضات شعبه ۷ تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص انجام گرفت و مشخص شد پیامک‌هایی میان زنی که متهم را برای تجاوز به شاکی فرستاده بود و جوان متهم به تجاوز رد‌و‌بدل شده است و نشان می‌دهد آن‌ها با هم رابطه داشته‌اند. با روشن‌شدن این مسئله شوهر آزیتا شکایتی را علیه زنش مطرح کرد و گفت: همسرم به من خیانت کرده است. او به من گفته بود رابطه‌ای با جوان متهم ندارد و کیانا دروغ گفته است، اما این‌طورکه تحقیقات نشان می‌دهد آن‌ها ارتباطی با هم داشته‌اند و من به اتهام خیانت از همسرم شکایت می‌کنم.آزیتا زیر بار اتهام خیانت نرفت و گفت: من چنین کاری نکردم و همه حرف‌ها دروغ است، اما وقتی با اسناد دادگاه روبه‌رو شد، قبول کرد که با متهم جوان پرونده رابطه داشته و او را برای تجاوز به دوستش ترغیب کرده است.

به‌این‌ترتیب پرونده برای رسیدگی در دادگاه آماده شد. در جلسه محاکمه ابتدا کیانا شکایت خود را مطرح کرد و گفت: زندگی من تحت‌تأثیر کاری که این جوان و آزیتا با من کردند، قرار گرفته است. این جوان به من تجاوز کرد و من برای او درخواست اعدام دارم. من یک پسر دارم و مدت‌هاست که این پرونده من را درگیر کرده و همه زندگی عاطفی و شخصی‌ام از بین رفته است. پسرم هم وضعیت روحی خوبی ندارد.وقتی نوبت به پسر جوان رسید، او ادعا کرد در حالت غیرعادی دست به این کار زده است و گفت: من واقعا فکر نمی‌کردم این کار مجازات اعدام داشته باشد. من فکر می‌کردم یک دعوای زنانه است و من هم کمی تفریح می‌کنم. از اتفاقی که افتاده است پشیمان هستم.در ادامه آزیتا در جایگاه قرار گرفت او گفت: کار‌هایی که کیانا می‌کرد، باعث شد زندگی من از هم بپاشد. او در زندگی من دخالت می‌کرد و حرف‌هایی زده بود که رابطه خانوادگی من تیره شده بود. من هم برای اینکه انتقام بگیرم، چنین نقشه‌ای را کشیدم، اما نگفتم پسر جوان به کیانا تجاوز کند.با توجه به اینکه پسر جوان به تجاوز اعتراف کرد و پذیرفت دادگاه او را به اعدام محکوم کرد. همچنین متهم به‌خاطر ورود به عنف به خانه کیانا به سه سال حبس و آسیب جسمانی به او به دیه، دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. آزیتا نیز به اتهام تحریک متهم ردیف اول و ترغیب او به تجاوز از سوی دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد.این در حالی است که پرونده آزیتا درباره خیانت به همسرش نیز به‌طورجداگانه مورد رسیدگی قرار گرفت.
مرجع : شرق
برچسب ها: اعدام