کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لوازم آرایشی با کیفیت را از دنادیا تهیه کنید

16 شهريور 1398 ساعت 11:32


گروه سلامت و زیبایی: شرکت آرایشی و بهداشتی دنادیا یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آرایشی است و بهترین محصولات را به بازار عرضه می‌کند. شرکت لوازم آرایشی دنادیا بیشتر از موادی که پایه گیاهی دارند برای ساخت محصولاتش استفاده می‌کند و تمام موادی که برای تولید لوازم ارایشی استفاده می‌کند، ساخت کشور تایوان است. تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی دنادیا بسیار زیاد است و با توجه به سلیقه همه افراد تولید می‌شود. محصولات آرایشی دنادیا برای انواع مختلف پوست تولید می‌شود و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. در این مقاله به معرفی سه مورد از محصولات پرمصرف دنادیا می‌پردازییم:

کرم پودر دنادیا
کرم پودر به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم آرایشی شناخته شده است و مصرف بالایی دارد. کرم پودر دنادیا از محصولات خوب و پرفروش این شرکت است و با همه نوع پوست سازگاری دارد چون برای انواع پوست‌ها یک محصول مخصوص و متناسب با پوست تولید می‌کند. کرم پودر دنادیا در رنگ‌های مختلف و در دو نوع مات و براق تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود، بهترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید. کرم پودرهای دنادیا پایه گیاهی دارند و آسیبی به پوست صورت نمی رسانند، در ترکیب این محصول از روغن‌های گیاهی مانند آرگان و آلوئه ورا استفاده می‌شود و به همین دلیل چربی مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. افرادی که پوستی خشک و حساس دارند بهتر است از کرم پودرهای آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند.

این کرم پودر حاوی مواد ومعدنی و ویتامین E است و با آب رساندن به پوست صورت، مانع از خشک شدن و چروک شدن پوست شما می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم کرم پودرهای دنادیا، قدرت پوشانندگی بالای آنها است. این کرم پودر تمام لک‌های صورت را به خوبی می‌پوشاند و به مدت طولانی روی پوست می‌ماند. کرم پودرهای دنادیا هم برای مصرف روزانه و هم برای استفاده در مهمانی تولید می‌شوند. کرم پودرهای روزانه بسیار نرم و سبک هستند ولی با این حال پوشش دهی خوبی دارند و اگر هر روز استفاده شوند، مشکلی برای پوست ایجاد نمی کنند. کرم پودر دنادیا ضد تعریق است و اگر به مدت طولانی روی پوست صورت بماند، تغییر رنگ و حالت نمی دهد. کرم پودرهای دنادیا در دو نوع پمپی و تیوپی تولید می‌شوند و انتخاب این دو نوع بستگی به سلیقه شما دارد. شما می‌توانید برای خرید کرم پودر پمپی یا کرم پودر تیوپی با کارشناسان ما در شرکت دنادیا تماس بگیرید.

ریمل دنادیا
ریمل یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی میان خانم‌ها است و زیبایی خاصی به چشم‌های شما می‌دهد. شرکت آرایشی و بهداشتی دنادیا تولید کننده انواع ریمل ابرو است و محصولات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ریمل نقش خاصی در زیباتر کردن آرایش دارد و جذابیت چشمان شما را بیشتر می‌کند. ریمل ابرو دنادیا انواع مختلفی دارد و از بهترین مواد موجود تهیه می‌شود. ریمل حجم دهنده ابرو دنادیا از پرطرفدارترین نوع ریمل است، این ریمل ابرو‌ها را بلند و پرپشت می‌کند و چون حاوی رنگدانه‌های مشکی است ابرو‌ها را پرپشت تر نشان می‌دهد. ریمل دنادیا در دو نوع معمولی و ضد آب تولید می‌شود و به راحتی و بدو پخش شدن مواد، با آرایش پاک کن مخصوص به چشم پاک می‌شود.

این ریمل ماندگاری طولانی دارد و نوع ضد آب آن، حتی در استخر هم قابل استفاده است. ریمل دنادیا ضد حساسیت است و موجب سوزش یا خارش پلک چشم نمی شود. ریمل دنادیای حاوی الیاف ابریشمی است و این الیاف موجب بلند شدن قد ابرو‌ها می‌شوند. یکی دیگر از انواع ریمل دنادیا، ریمل خرده مژه دار است و برای پرپشت کردن مژه‌ها استفاده می‌شود.ریمل‌های دنادیا دارای یک برس فیبری هستند و این برس نقش مهمی در حالت دادن به ابرو‌ها دارد. ریمل دنادیا در رنگ‌های مختلفی مثل سورمه ایی و قهوه ایی تولید می‌شود و این دو رنگ بعد از رنگ مشکی، جزء پرفروش ترین رنگ‌ها محسوب می‌شوند. شرکت دنادیا از مرغوب ترین مواد برای ساخت ریمل استفاده می‌کند، چون ریمل با یکی از حساس ترین اعضای صورت در ارتباط است و اگر از مواد نامرغوب در تولید آن استفاده شود، موجب حساسیت چشمی می‌شود. ریمل دنادیا یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. برای خرید ریمل ابرو با کارشناسان ما در شرکت دنادیا تماس بگیرید.

رژ لب دنادیا
بدون رژ لب، آرایش صورت چیزی کم دارد. رژ لب در زیباتر شدن صورت شما تاثیر زیادی دارد و به چهره شما رنگ و رو می‌دهد. شرکت آرایشی و بهداشتی دنادیا، رژ لب‌های متنوعی تولید می‌کند و مشتری بدون هیچ محدودیتی می‌تواند محصول مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کند. رژ لب‌های دنادیا پایه گیاهی دارند و حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان هستند و به خاطر ویتامین‌هایی که دارند از خشکی و پوسته پوسته شدن لب، جلوگیری می‌کنند. رژ لب‌های دنادیا حاوی روغن‌های گیاهی از جمله روغن جوجوبا و آرگان هستند و به همین دلیل بسیار سبک و نرم هستند و حساسیتی برای پوست لب ایجاد نمی کنند. رژ لب دنادیا رنگبندی متنتوعی دارد وشما می‌توانید با توجه به رنگ پوستتان، بهترین رنگ را برای خود انتخاب کنید.


کد مطلب: 187130

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/187130/لوازم-آرایشی-کیفیت-دنادیا-تهیه-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir