به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۸۷۱۳۲

شرکت‌آریا‌پارت‌وارد‌کننده‌لوازم‌یدکی‌خودروهای‌چینی

شرکت‌آریا‌پارت‌وارد‌کننده‌لوازم‌یدکی‌خودروهای‌چینی
گروه اقتصادی: شرکت آریا پارت وارد کننده لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران است. در سال‌های اخیر با توجه به علاقه و اشتیاق مردم برای خرید اینترنتی، این شرکت فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی لوازم یدکی آغاز کرد. فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت قطعات اصلی و اورجینال خودرو را در اختیار مشتریان قرار  می‌دهد. این فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی را وارد  می‌کند و آنها را به صورت عمده  می‌فروشد. اخیراً خودروهای چینی به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند، در بازار ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده اند به همین دلیل خودروهای چینی مانند برلیانس و اچ سی کراس متقاضیان زیادی دارد. با توجه به فروش زیاد این محصول در ایران، بازار لوازم یدکی این محصولات نیز در حال توسعه است و شما  می‌توانید لوازم یدکی خودروهای چینی را به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه آریا پارت تهیه کنید.

شرکت‌های خودروسازی برلیانس و اچ سی کراس در شهر چانگ کینگ چین تاسیس شدند. این شرکت علاوه بر تولید خودرو، لوازم یدکی این خودروها را تولید  می‌کند. شرکت آریا پارت به طور عمده لوازم یدکی خودرو را از چین  می‌خرد و برای فروش عرضه  می‌کند. این لوازم یدکی از کیفیتی بالایی برخوردار است و به خوبی قطعات اصلی ساخته  می‌شود. به خاطر خوب بودن کیفیت این محصولات،  این لوازم یدکی در تهران و شهرهای مختلف مشتریان زیادی دارد. شرکت آریا پارت برای رفاه مشتریان خود در سایر شهرها، اقدام به ارسال لوازم یدکی برای آنها کرده است. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی مورد نیاز، می‌توانید بعد از تماس گرفتن با واحد فروش لوازم یدکی و اطلاع از قیمت آنها، اقدام به خرید لوازم یدکی کنید. تما می‌محصولات یدکی شرکت آریا پارت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.



لوازم یدکی برلیانس
شرکت برلیانس یکی از شرکت‌های خودرو سازی چینی است و در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های بی ام و، پورشه و تویوتا نیز فعالیت  می‌کند. شرکت برلیانس از سال 1992 تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. محصولات شرکت برلیانس با همکاری و مشارکت سایپا و پارس خودرو از سال 1393 به طور مونتاژ و وارداتی وارد بازار خودروی ایران شد و توانست محصولات با کیفیت و خوبی به مشتریان ارائه دهد. برلیانس خودروهای مختلفی مثل برلیانس H230 و H220 تولید  می‌کند که این دو مدل ساخت شرکت سایپا است و برلیانس H330 و H320  از تولیدات پارس خودرو هستند. شما  می‌توانید به راحتی لوازم یدکی برلیانس مانند چراغ جلو برلیانس H330 را از شرکت آریا پارت تهیه کنید. در این مقاله لوازم یدکی برلیانس را به شما معرفی  می‌کنیم.

خودروی برلیانس انواع مختلفی دارد و بر همین اساس برای هر کدام از آنها باید لوازم یدکی مخصوص به خود، تولید شود. از جمله لوازم یدکی خودروی برلیانس که در شرکت آریا پارت موجود است  می‌توان به قطعات جلوبندی برلیانس، کمک فنر، قطعات یدکی موتور مثل فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین اشاره کرد. لوازم یدکی بدنه خودروی برلیانس شامل چراغ عقب و چراغ جلو، سپرها، آیینه بغل و جلو پنجره برلیانس اشاره کرد. شما  می‌توانید تمام این لوازم یدکی را از شرکت آریا پارت تهیه کنید. شرکت آریا پارت این لوازم یدکی را با تضمین به شما  می‌فروشد و در صورت بروز مشکل در هر کدام از این لوازم یدکی، شرکت آریا پارت ملزم به تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر است.

لوازم یدکی اچ سی کراس
خودروی اچ سی کراس از خودروهای شاسی بلند ساخت چین است که در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ شده و به بازار وارد  می‌شود. تما می‌قطعات یدکی که برای اچ سی کراس تولید  می‌شود، با توجه به جدید ترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است و ایرادهایی که از قبل در طراحی این خورو وجود داشته، کاملاً برطرف شده است. فروشگاه آریا پارت، ارائه دهنده انواع لوازم و قطعات یدکی خودروی اچ سی کراس است و کلیه لوازم یدکی این خود رو در آریا پارت موجود است. تما می‌لوازم یدکی اچ سی کراس از جمله چراغ جلویی، چراغ عقب، پوسته سپر عقب و جلو، جلو پنجره‌ها و سایر لوازم یدکی دیگر در فروشگاه آریا پارت وجود دارد و  می‌توان گفت این فروشگاه به عنوان بهترین ارائه دهنده لوازم یدکی اچ سی کراس و سایر خودروهای چینی شناخته شده است.

لوازم یدکی اچ سی کراس که یکی از محصولات مونتاژی شرکت ایران خودرو است به صورت اورجینال و همراه با ضمانتنامه تضمین کالا در فروشگاه آریا پارت به فروش  می‌رسد و همچنین در صورت درخواست مشتری، به کل ایران ارسال  می‌شود. شرکت آریا پارت به خاطر داشتن سابقه و اعتبار زیاد در زمینه واردات لوازم یدکی اچ سی کراس، و با داشتن کارکنانی ماهر و توانمند  می‌تواند در خرید لوازم یدکی اچ سی کراس کمک بزرگی به شما بکند.
در سال‌های گذشته خودروهای چینی به خاطر دارا بودن امکانات و آپشن‌های مختلف و همچنین به خاطر مقرون به صرفه بودنشان، متقاضیان زیادی در بازار خودرو پیدا کرده اند. خودروی اچ سی کراس به خاطر قیمت مناسبی که دارد به شدت مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته است. خودروی اچ سی کراس طراحی خوبی دارد و بزرگ بودن پنجره‌ها و چراغ‌های کشیده ایی که دارد، ظاهر زیبایی به این خودرو بخشیده است.

به خاطر محبوب بودن خودروی اچ سی کراس در بین مردم، به نسبت تعداد خودرو، لوازم یدکی نیز وارد کشور  می‌شود. شرکت آریا پارت برای ارائه دادن خدماتی بهتر و بیشتر به مشتریان خود، قطعات یدکی اچ سی کراس را به تهران و شهرهای دیگر وارد  می‌کند. محصولاتی که در فروشگاه آریا پارت موجود است شامل پیستون و رینگ، کمک فنر، ریموت اچ سی کراس و لوازم یدکی بدنه خودرو مانند آیینه بغل و چراغ‌ها  می‌شود.   یکی از دلایل توسعه و پیشرفت بازار لوازم یدکی اچ سی کراس، کیفیت مطلوب این خودرو است. در صورت خراب شدن هر کدام از لوازم یدکی خودروی اچ سی کراس، با مراجعه به فروشگاه آریا پارت  می‌توانید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید. فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت به عنوان نماینده رس می‌فروش لوازم یدکی اچ سی کراس و سایر خودروهای چینی شناخته شده است.