کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باشگاه تراکتور: علیه استقلال به فیفا نامه ندادیم

23 شهريور 1398 ساعت 15:15


گروه ورزشی: باشگاه تراکتور تبریز ارسال نامه به فیفا برای جانشینی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی آبی‌های پایتخت را رد کرد.
 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در تلاش هستند تا با پرداخت بدهی‌های خود مجوز حرفه‌ای‌گری و حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرند. با این حال خبری مبنی بر ارسال نامه توسط باشگاه تراکتور به فیفا برای جانشینی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد که این باشگاه تبریزی با اعلام به ایسنا این خبر را تکذیب کرد. وحید خوش‌زرع، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور در این خصوص به ایسنا گفت: چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد و ما تلاش خود را در زمین خواهیم کرد و به دنبال راه‌های غیراخلاقی نیستیم. تراکتور فصل قبل را فراموش کرده و به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امسال فکر می‌کند. ما به فیفا نامه ندادیم و نخواهیم داد اما در هر شرایطی آماده حضور در لیگ قهرمانان هستیم. وی ادامه داد: مصطفی کاراندیش، مسئول حقوقی باشگاه تراکتور مصاحبه‌ای انجام داده بود که در آن یادآور شده تراکتور در صورت رد مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال، آماده جانشینی این تیم است اما این به این معنا نیست که ما بخواهیم با ارسال نامه به فیفا و بردن آبروی ایران این کار را انجام دهیم. همچنین مدیران استقلال هم به کمک مدیران و حامیان همیشگی این تیم در حال پرداخت بدهی‌هایشان هستند. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم در زمین نتیجه بگیریم و فصل بعد با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. برای استقلال در این فصل لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم.

گفتنی اینکه، کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال دو روز پیش در مصاحبه با بخش خبر ورزشی سیما گفت: باشگاهی که مدیرش ۱۵۰۰ میلیارد به سیستم بانکی بدهکار است لیستی از بدهی‌های استقلال را به AFC ارائه و اعلام آمادگی کرده که در صورت حذف استقلال، جایگزین این تیم در آسیا شوند اما خواب می‌بینند جای استقلال به آسیا بروند!


کد مطلب: 187571

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/187571/باشگاه-تراکتور-علیه-استقلال-فیفا-نامه-ندادیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir